CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Pencuri Lupa Tertinggal IC Dalam Rumah

13-3-2016 10:16 AM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 7873| Komen: 45

Description: Seorang pencuri bakal ke penjara dengan mudahnya....


Oleh Fyruz Hanna

Limbang: Seorang pencuri bakal ke penjara dengan mudahnya apabila dia tertinggal beg pinggang yang dipakai semasa mencuri dirumah yang dimasukinya.

Penghuni rumah mendengar tombol pintu rumah seperti dibuka segera melihat dan ternampak tombol pintu dan tingkap terbuka.

Ketua Polis Daerah Limbang Superintenden Mohd Bukhori Saffai berkata mangsa segera menghubungi rakan yang  bergegas ke kediamannya dan mendapati ada satu beg pinggang di luar pagar selain melihat seorang lelaki berbaju merah,berseluar pendek dan berkaki ayam melarikan diri.


“Rakan mangsa segera menghubungi polis  dan menjumpai satu batang besi ditinggalkan di luar pagar selain beg pinggang mengandungi kad pengenalan suspek,” ujarnya lagi.

Suspek bekerja sebagai buruh jelasnya juga berjaya ditahan dan kes berkenaan akan disiasat di bawah Seksyen 448 Kanun Keseksaan.-CARI Infonet.

Baca selanjutnya : Borneopost
13

Bagus
10

Marah
9

Terkejut
4

Sedih
5

Lawak
7

Bosan

Friends Rank (48 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Peya 13-3-2016 10:08 AM
Quote skinsandstars 13-3-2016 10:19 AM
Quote tsuza 13-3-2016 10:57 AM
bala bala..ini semua bala..gempa bumi..ribut taufan..bala bala...g merompak bwk beg sandang boleh tinggal lak..aduhh
Quote spankee_fili 13-3-2016 10:59 AM
hahaha.... @bellaa boleh masuk bod uols cite nih...
Quote zorrro_03 13-3-2016 10:59 AM
Mendapatkannya lah kau.  Semoga cepat sembuh....
Quote Artemesiaa 13-3-2016 11:03 AM
Kes settle mycard memudahkan keja polis
Quote mizzmimi 13-3-2016 11:07 AM
ini kelakar..
Quote chinta89 13-3-2016 11:19 AM
moral : kalau nk g mencuri jgn bawak ic!
Quote Knowlee 13-3-2016 11:24 AM
Quote kucingkecik 13-3-2016 11:48 AM
Quote clarizsa 13-3-2016 11:49 AM
Karma.... cash... hahahahhhahahhaahhahahaha
Quote cHimo 13-3-2016 11:52 AM
Pencuri nubis nih kalau tertinggal selipar takpa laa ini mykad adeii ..
Quote Esmiria 13-3-2016 12:00 PM
chinta89 replied at 13-3-2016 11:19 AM
moral : kalau nk g mencuri jgn bawak ic!

Yup btul.....
Quote chinta89 13-3-2016 12:08 PM

gamaknya takut tgh otw tu terjumpa polis, polis nk check ic, takut ic xdop dicop pandatang asing lak kot? itu yg gegeh kendong beg ade ic.

skali ic plk tercicir kat rmh yg dirompak

tp hrp bukan kes aniaya la.kot2 dia curi ic org lain.
Quote bellaa 13-3-2016 12:46 PM
spankee_fili replied at 13-3-2016 10:59 AM
hahaha.... @bellaa boleh masuk bod uols cite nih...

haha. speechless. nak mencurikk x pandai.

dedulu ada kes perompak jato cinta kat anak tuan rumah yg dia rompak.siap ajak bertukar no enpom.

pon lawak jugak.

Quote gigahertz 13-3-2016 01:07 PM
chinta89 replied at 13-3-2016 03:19 AM
moral : kalau nk g mencuri jgn bawak ic!

kalau tak bawa ic anda akan di syaki mencurik
Quote mujer_in_espejo 13-3-2016 01:11 PM
Lawaknya haiii
Quote spankee_fili 13-3-2016 01:19 PM
bellaa replied at 13-3-2016 12:46 PM
haha. speechless. nak mencurikk x pandai.

dedulu ada kes perompak jato cinta kat anak tuan ruma ...

mungkin kali ni pun perompak tu jatuh cinta...
tu yg tinggal ic acah2 cinderella...
Quote matamata 13-3-2016 01:38 PM
Kalau tgk sudut lain....silap2 beg tu pun org lain punya....terukla org yg tak salah pulak yg masuk lokap

Lihat semua komen(45)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

16-6-2024 11:37 PM GMT+8 , Processed in 0.076778 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top