CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Pelancong Dibelasah Selepas Tolak Ajakan Seks Pondan

15-12-2015 11:01 AM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 7303| Komen: 17

Description: Murphy yang cedera di muka dibantu seorang pemandu teksi dan dibawa ke balai polis
Oleh Izzah Abbasy

Seorang pondan memukul pelancong warga Britain selepas dia menolak ajakannya untuk mengadakan hubungan seks.

Gambar Hiasan


Leslie Murphy, 69, memberitahu polis, dia berjalan seorang diri di pantai Jomtien, Pattaya awal pagi semalam sebelum terserempak dengan sekumpulan pondan.




Beberapa pondan itu menghampiri dan memeluknya sebelum mempelawa dia melakukan hubungan seks.

Bagaimanapun, Murphy menolak ajakan pondan berkenaan dan memarahi mereka sebelum beredar dari situ.

Ketika Murphy berjalan di sebatang jalan raya menuju ke hotel dia dihampiri dua pondan yang menunggang motosikal.

Seorang pondan berkenaan turun dari motosikal dan membelasah Murphy dengan topi keledar sebelum melarikan diri.

Murphy yang cedera di muka dibantu seorang pemandu teksi dan dibawa ke balai polis untuk membuat laporan. - CARI Infonet






17

Bagus
22

Marah
24

Terkejut
10

Sedih
20

Lawak
12

Bosan

Friends Rank (105 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote CrowneGlory 14-12-2015 04:19 PM
Ni mesti kes2 mcm pondan msia gak ni kalau dpt tgkp mat saleh kira darjat tinggi sampai ke langit...bangga tak terkira amongt pondan2 lain
Quote reyust 14-12-2015 04:51 PM
pondan nk duit je..sangap pondan nie
Quote Emperor95 14-12-2015 08:58 PM
lawak dan simpati.
Quote kentel 15-12-2015 09:03 AM
sape yg hentak ni??? @MissNigga ke?
Quote MissNigga 15-12-2015 09:55 AM
kentel replied at 15-12-2015 09:03 AM
sape yg hentak ni??? @MissNigga ke?

kalo iols yang hentak.. mau hancoq kepala mamat nie ...
Quote nize 15-12-2015 09:58 AM
ade le yang dicerita tuh .. takkan stakat gitu2 je sampai nak belasah bagai.. habis madu sepah di buang .. jawab le..
Quote LabuLabi69 15-12-2015 11:10 AM
ok fine oic maknyah maknyah di atas sngat scary.. ntah customer mcm mana yg tempah diorng... haha
Quote barfi 15-12-2015 11:24 AM
Konk org tua pun nak dihadap. Yucckksssss
Quote LabuLabi69 15-12-2015 11:26 AM
barfi replied at 15-12-2015 11:24 AM
Konk org tua pun nak dihadap. Yucckksssss

semestinya asalkan edisi khas.. hahah

Quote realmz 15-12-2015 02:01 PM
untungla bole ada gengster pondan da..
Quote irwansuhadi 15-12-2015 03:22 PM
produser filem malaysia, ada tajuk filem baru, gangster pondan. kbai
Quote realmz 15-12-2015 04:26 PM
KimK punya jantan!
Quote LabuLabi69 15-12-2015 04:28 PM

tau xpe... memondan sana sini je. pastu main pukul orng...

Quote azie5zoe 15-12-2015 05:05 PM
agaknyer pondan tak cantik tu..tu yang mat saleh tu tak nak kot...
Quote LabuLabi69 15-12-2015 05:08 PM
azie5zoe replied at 15-12-2015 05:05 PM
agaknyer pondan tak cantik tu..tu yang mat saleh tu tak nak kot...

atau harganya mencecah belasan ribu ringgit even muka mcm pembelah bumi... ke dh mcm kerang busuk.. haahah

Quote -electrifying- 15-12-2015 06:21 PM
Baru nk merasa batang kokesen, pondan pon dh ada taste kokesen skrg
Quote devilito2 16-12-2015 12:10 PM
sangap sgt ni...

Lihat semua komen(17)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

28-5-2024 09:19 PM GMT+8 , Processed in 0.067882 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top