CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Marissa Dania Kembali Berhimpun Bersama Keluarga Tercinta, Tampil Sedondon Hadir Majlis Previu Ramadan

23-2-2024 10:31 AM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 17871| Komen: 104

Description: KETIKA khabar angin bernikah di Thailand masih belum terjawab, anak kepada pelakon Norman Hakim dan Abby Abadi iaitu Marissa Dania dilihat kembali berkumpul bersama keluarganya.


KETIKA khabar angin bernikah di Thailand masih belum terjawab, anak kepada pelakon Norman Hakim dan Abby Abadi iaitu Marissa Dania dilihat kembali berkumpul bersama keluarganya.

Menerusi perkongsian di Instastory isteri Norman, Memey Suhaiza memuat naik momen bahagia keluarga dipercayai sewaktu menghadiri majlis previu bufet Ramadan yang diadakan di sebuah hotel di Selangor.

Norman turut dilihat menyuapkan makanan ke mulut Marissa selain menunjukkan kemesraan yang menggambarkan hubungan mereka sudah kembali jernih.

Malah Marissa juga turut dilihat memeluk erat adik-adiknya bagi melepaskan kerinduan.

Marissa memeluk erat ibu (kanan) dan adik-adiknya (kiri)


Turut kelihatan dalam video tersebut adalah ibunya iaitu Abby atau Arbaiyah Abdul Manan, 46, bersama suaminya Muhammad Faizal Zakaria serta abang sulung Danish Hakim serta adik perempuan, Marisa Danisha Hakim.

Mereka sekeluarga menggayakan pakaian sedondon rona coklat dan turut merakamkan foto keluarga bersama.

Abby juga dilihat memeluk dan mengucup pipi anaknya itu dalam pertemuaan tersebut.


Menerusi tinjauan mStar, Marissa juga kini sudah kembali mengikuti Instagram milik Norman dan Abby di mana sebelum ini dia berhenti mengikut media sosial ibu bapanya.

Dalam pada itu, rata-rata netizen memuji sikap Norman dan Abby yang disifatkan sebagai contoh ibu bapa terbaik kerana tetap menyayangi anak mereka biarpun diduga dengan ujian hebat.

Malah ramai mendoakan agar keluarga ini sentiasa dirahmati dan terus bersatu walaupun dilanda ujian.

"Mak ayah hebat! Ini contoh paling baik tetap menyayangi anak yang memberi ujian hebat kepada mereka sebab mereka tahu anak amanah Allah.

"Contoh keluarga yang baik. Allah beri ujian tapi masih boleh bersabar. Suka sangat tengok keluarga Abby, Norman dan Memey.

"Masya-Allah, Alhamdulillah keluarga tetap keluarga walau apa pun melanda," tulis netizen.

Pada 7 Februari lalu, nama Marissa menjadi bualan ramai apabila didakwa melangsungkan pernikahan di Songkhla, Thailand dengan Ahmad Aslam.

Pernikahan itu dikatakan berlangsung ketika isteri pertama Aslam iaitu Misya Mazlan sedang mengerjakan umrah di Tanah Suci Makkah pada 27 Disember tahun lalu.

Kisah mereka sudah mula diperkatakan pada September tahun lalu apabila Marissa didakwa sebagai orang ketiga sehingga menyebabkan Aslam dan Misya bercerai.

Bagaimanapun mereka kembali rujuk ketika masih dalam tempoh idah.

Aslam dan Misya mempunyai dua orang cahaya mata iaitu Hud, 3, dan Nuh, 2 tahun.

Sehingga kini, Marissa atau pun Aslam memilih mendiamkan diri berhubung dakwaan sudah berkahwin.

Sumber : mStar

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote krustykrab 23-2-2024 10:36 AM
semoga yebby & yorman muhasabah diri, jgn over sgt dok tayang anak² kt media sosial. Jgn bangga sgt dgn pencapaian anak2.yorman tu ubahlah penampilan ko.dh kertu buat la cara kertu jgn syok sendiri tayang body. Yebby pun jaga mulut tu.
Quote IzzahF 23-2-2024 10:36 AM
Picture1.jpg

tertarik dgn komen yg ni. sunnah apa dia nampak? mak pak scandal cerai berai, anak pun sama scandal smpai check in. pastu sunnah?
Quote dewi_rina 23-2-2024 10:38 AM
Memey paling tampak gembira serta bahagia disitu.. Ibarat ko ngata aku anak ko pun sama, flip the tudung!
Quote bankerpencen 23-2-2024 10:44 AM
IzzahF replied at 23-2-2024 10:36 AM
tertarik dgn komen yg ni. sunnah apa dia nampak? mak pak scandal cerai berai, anak pun sama scanda ...

Lorh overnya comment ittew. Sunnah apooo
Quote prettyuglybabe 23-2-2024 10:55 AM
mak bapak sendiri pun enabler..

Quote prince_marhaen 23-2-2024 11:01 AM
dah bunting ke tu kembali ke keluarga 69
Quote mawarkhayalan99 23-2-2024 11:02 AM
wowww menantu tak ikut sekali keee
Quote jiwakacau06 23-2-2024 11:05 AM
i hrp nnt sol pn ada gmbar blik jmpa mak dia jgk...
untk marissa...rugi je masa muda jd wife no 2
Quote Cyempaka 23-2-2024 11:05 AM
IzzahF replied at 23-2-2024 10:36 AM
tertarik dgn komen yg ni. sunnah apa dia nampak? mak pak scandal cerai berai, anak pun sama scanda ...

tiktok ke ni? kalo budak tiktok tak heran.. tak over tak sah
pakat pakai jubah meleret sapu lantai, terus jd keluarga para anbiya
Quote sofi_sofia 23-2-2024 11:06 AM
meols ada kat majlis nih smlm .. ada juga dgr nama norman disebut2 .. tp tak kosa nak toleh pun .. meols bukan batak retis hokey ...
Quote Hoola 23-2-2024 11:09 AM
Edited by Hoola at 23-2-2024 02:14 PM

wheres the mnntu?
mkin besar klurga ni
klurga tiri klurga kndung
ank ada klurga madu
anther fmly ksygn rkyt msia

bila dh mkin besar tu
slg amiktahu la kann
ank tlps ke siam sapa pun xtau??
Quote Yaya04 23-2-2024 11:09 AM
IzzahF replied at 23-2-2024 10:36 AM
tertarik dgn komen yg ni. sunnah apa dia nampak? mak pak scandal cerai berai, anak pun sama scanda ...

Ambil content bonding dgn family pastu background sound yg sedih skit terus dapat title keluarga sunnah
Quote slyfynx 23-2-2024 11:16 AM
Letak2 lagu islamik, terus keluarga sunnah.
Ko dapat ape puji2 melangit cmtu?
Quote Noraniza_Iblis 23-2-2024 11:19 AM
tk nmpk pun kelibat selamm...
Quote pocongkiutss 23-2-2024 11:28 AM
krustykrab replied at 23-2-2024 10:36 AM
semoga yebby & yorman muhasabah diri, jgn over sgt dok tayang anak² kt media sosial. Jgn bangga sgt ...

Lamberttttt lg sis..ni pun tgh nenayang keluarga sunnah kan
Quote honeybee1802 23-2-2024 11:28 AM
Ler..awat dop bwk tok laki...nanti peluk cium dgn pak norman...mungkin giliran yg 1st kot eh?
Quote BellaThePrinces 23-2-2024 11:46 AM
tetiba semua dah suci murni semula..

sian pak kazar masih dpandang sinis...
Quote syamzana 23-2-2024 11:49 AM
BellaThePrinces replied at 23-2-2024 11:46 AM
tetiba semua dah suci murni semula..

sian pak kazar masih dpandang sinis...

gitu laa bila rupa nanhado
walhal peel sama je depa ni, sejenis lantak laa anak aku ambil hak org pun dah sama2 gatai birah...janji bahagia.
Quote duradanis 23-2-2024 11:54 AM
ni sebab wife !st aslam tu dh redha terima dimadu kan, so yebby n normay pun maafkan si merysia ni.. cuba kalau pihak sebelah sana nk saman or menyalak kes kawin kt seberang msti yebby normay ni diam tak berkutik sebab tahu memamg ank tu ad buat salah. melodi call pun tak angkat . netijen pn cpt je maafkan sbb budak ni cuantikkk

Lihat semua komen(104)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-5-2024 12:49 PM GMT+8 , Processed in 0.218228 second(s), 50 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top