CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

“Nanti Aisyah Terasa” – Aliff Teega Beri Sebab Mengapa Tak Pernah ‘Tayang’ Isteri Kedua, Anggap Bawa Mudarat Besar

22-2-2024 10:57 AM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 11961| Komen: 88

Description: Pensohor media sosial dan juga usahawan, Aliff Teega memaklumkan dia mempunyai sebab untuk tidak memperlihatkan isteri kedua, Fatin Umaidah kepada umum.


Pensohor media sosial dan juga usahawan, Aliff Teega memaklumkan dia mempunyai sebab untuk tidak memperlihatkan isteri kedua, Fatin Umaidah kepada umum.

Ujar Aliff, tindakan tersebut mungkin akan mendatangkan mudarat yang lebih besar jika dilakukan.


Katanya lagi, dia berasa risau jika isteri pertama, Aisyah Hijanah akan terasa hati jika dia menunjuk-nunjuk isteri keduanya di media sosial.

"Ada sebab tidak memuat naik sebarang perkongsian tentang isteri kedua. Sebab saya tahu mudaratnya berbuat demikian akan lebih besar."

"Banyak kemungkinan boleh terjadi kalau saya kongsikan tentang isteri kedua. Boleh jadi Aisyah pun akan terasa walaupun di luar dia nampak tenang, namun dalam hati siapa yang tahu."

Dalam pada itu, Aliff turut mengulas mengenai hubungan kedua-dua isterinya itu dan sentiasa ingin memastikan hubungan mereka dalam keadaan harmoni.


"Saya percaya semua ini memerlukan masa. Saya dan Aisyah sentiasa berbincang dan begitu juga dengan pihak isteri kedua. Kami sentiasa mencari peluang terbaik untuk memperbaiki hubungan ini. Tentang jodoh ini semua di tangan Allah. Allah tahu semua yang terbaik.

Malah, menurut Aliff, isteri keduanya lebih selesa tidak ditonjolkan atau didedahkan kepada umum pada ketika ini.

"Adil ini bukan soal sama rata, adil pada tempat yang sepatutnya. Isteri kedua juga bersetuju untuk tidak wajahnya didedahkan atau dikongsikan."

Dia juga menegaskan bahawa kisah rumah tangganya adalah benar dan bukan semata-mata ‘marketing’ bagi melariskan produk jualan yang diusahakan mereka berdua pada ketika ini.

Sumber : Beautifulnara

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote HelgaPataki 22-2-2024 11:07 AM
Adil ini bukan soal sama rata, adil pada tempat yang sepatutnya



?????????????

Quote jiwakacau06 22-2-2024 11:09 AM
wtf.......
Quote I.K.A888990 22-2-2024 11:29 AM
mudarat kepala hanguk hang
yg follow depa berdua ni lagi bodo2 je dibodokan
Quote KiddInc 22-2-2024 11:32 AM
penyokong Teegar kalian mmg bingai...
Quote Ayda89 22-2-2024 11:37 AM
Entahlah labu..
Quote sukanyanyi 22-2-2024 11:37 AM
keciba1an lar masuk lg tered 3 ketul ni kat sini........... baru smlm aku terpikir pasal dorang lepas memaki tered selam-misah-meresah. menyesal lak terpikir........
Quote sukanyanyi 22-2-2024 11:41 AM
ok aku dah tau. bod gosip tempatan sesungguhnya mmg bukan khas utk retis msia je. sbb takde sebut pun gosip 'retis' tempatan kan. dia cuma tulis gosip tempatan, so ape2 je yg jadi gosip pun boleh. so, sampah pun boleh masuk sini. ok dah faham.
Quote cicicumel 22-2-2024 11:44 AM
Ntah2 x kawin pon... marketing je semua...
Quote lilyrosey 22-2-2024 11:46 AM
ape ke bangang statement dia ni? sekarang ni ke masa dia nak guna semua kebodohan dia?
Quote rbmy 22-2-2024 11:47 AM
ini semua poyoooooooo
Quote bankerpencen 22-2-2024 11:48 AM
Laki bini dah la hodoh. Mampos la korang. Semak je ajet2 islamik tapi segala benda nak tayang. Harap business pun melingkup. Bodoh.
Quote laksmanabentan 22-2-2024 12:01 PM
hhahahaa... sedih hidup ko penyondol...
Quote epal_putih 22-2-2024 12:05 PM
Nanti nk beranaj buat live tak????
Quote Thunderclouds 22-2-2024 12:05 PM
Ni lagi seko ntah sapa²
Quote laksmanabentan 22-2-2024 12:09 PM
I.K.A888990 replied at 22-2-2024 11:29 AM
mudarat kepala hanguk hang
yg follow depa berdua ni lagi bodo2 je dibodokan

konon2 bahagia segala...
itu semua demi konten dan penjualan.... hahahhahaa...

itu yang tollower hadap sgt tu...
Quote sofi_sofia 22-2-2024 12:10 PM
cemana nama dia nih ada TEEGA? setau meols Teega nih adalah pemilik influencer lain yg ada jenama snack yg diberi nama teega & alif ni pun bukan salah seorang pun drp pemilik tu
Quote acikbrown 22-2-2024 12:19 PM
Ok la simpan bini tambahan dalam lemari...
Quote I.K.A888990 22-2-2024 12:20 PM
laksmanabentan replied at 22-2-2024 12:09 PM
konon2 bahagia segala...
itu semua demi konten dan penjualan.... hahahhahaa...


awal2 dulu ye nampak la teraniaya tu
lama2 tgk sama je MO depa
tah pape jijik aku penoggang agama ni

Quote rayna_raynes 22-2-2024 12:21 PM
Babi ni artis ke?

Lihat semua komen(88)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

28-5-2024 10:26 PM GMT+8 , Processed in 0.208145 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top