CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Muhyiddin Dakwa Seolah Ada 'Tangan Ghaib' Tutup Isu 1mdb

8-10-2015 10:19 AM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 6405| Komen: 35

Description: Bekas Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata titah Majlis Raja-Raja Melayu semalam....

Sumber foto : www.sembangsembang.com


Bekas Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata titah Majlis Raja-Raja Melayu semalam yang mahu kerajaan menyelesaikan segera siasatan berkaitan 1Malaysia Development Berhad (1MDB) dan mengambil tindakan tegas, menunjukkan keprihatinan baginda sekalian terhadap kemelut yang boleh menjejaskan keyakinan rakyat pada kerajaan.

"DYMM Raja-Raja, pada kebiasaannya tidak mengeluarkan sebarang kenyataan kecuali ia melibatkan isu besar yang menyentuh kepentingan rakyat dan negara," bekas timbalan perdana menteri itu dalam satu kenyataan.

"Apabila DYMM Raja Raja bertitah mengenai isu 1MDB, ini menandakan 1MDB adalah satu isu yang amat besar pada hemat baginda sekalian dan membayangkan kebimbangan mereka tentang kesan negatif kemelut 1MDB terhadap rakyat jelata dan negara,"
kata lagi.

Dalam kenyataannya juga, timbalan presiden Umno itu mendakwa seolah-olah terdapat "tangan ghaib" yang sengaja mahu menutup kesalahan pihak tertentu berhubung perkembangan siasatan dan pendakwaan skandal itu yang dianggapnya "amat mendukacitakan".


"Di satu peringkat kerajaan kelihatan serius untuk menyelesaikan kemelut ini, tetapi kemudiannya perkembangan proses siasatan kelihatan perlahan dan hampir tergendala.

"Seolahnya terdapat tangan-tangan ghaib yang sengaja mahu menutup kesalahan pihak-pihak tertentu. Ini adalah sesuatu yang tidak boleh diterima sama sekali,"
katanya.


baca kenyataan Muhyiddin disini : Kenyataan Muhyiddin


39

Bagus
22

Marah
38

Terkejut
26

Sedih
30

Lawak
33

Bosan

Friends Rank (188 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote bluehedgehog 8-10-2015 08:43 AM
mmg ada pun...
ketua peguam negara pun bole dicutisakitkan
ketua sprm pun sama
ketua PAc pun diputrajayakan
anggota polis yg siasat pun sama
BNM pun x berani tegur
TPM pun say byebye

there is A GOD/pharaoh, more powerful than ALLAH, in malaysia
sayangnya, byk muslim yg sembah firaun/tuhan ini...
Quote dino 8-10-2015 08:48 AM
bluehedgehog replied at 8-10-2015 08:43 AM
mmg ada pun...
ketua peguam negara pun bole dicutisakitkan
ketua sprm pun sama

dgr cite rosmah tu nanges psl takleh pakai smartphone
seme aktiviti die dipantau teringat gambo rosmah pakai phone murah hr tu... masing2 pakat kagum... padahal
Quote MissNigga 8-10-2015 08:50 AM
dah ramai yang menjilat ....
Quote cmf_shalom 8-10-2015 08:52 AM
dino replied at 8-10-2015 08:48 AM
dgr cite rosmah tu nanges psl takleh pakai smartphone
seme aktiviti die dipantau  teringa ...

olo olo olom olo...ko x nk gi pujukm bigmama ke dino...mana tau untong sabut timbul..untong batu c4 ...
Quote dino 8-10-2015 09:03 AM
cmf_shalom replied at 8-10-2015 08:52 AM
olo olo olom olo...ko x nk gi pujukm bigmama ke dino...mana tau untong sabut timbul..untong batu c ...

taknak aku.... nanti kena mandrem....jd bodoh cam bijan
Quote ifanonline 8-10-2015 09:09 AM
knp bangsa melayu masih bengap memangkah BN?
Quote jumainMd 8-10-2015 09:11 AM
tangan ghaib mende..
tuuu haaa..tangan gemuk bercincinnnnnnnn
Quote kenarikelabu 8-10-2015 10:00 AM
ifanonline replied at 8-10-2015 09:09 AM
knp bangsa melayu masih bengap memangkah BN?

Selagi penjilat2 kronik tak mati.

Quote lurve82 8-10-2015 10:01 AM
macai2 sila pegi bunuh diri blh tak...menyampahhhhhhhhhhhhhh....
Quote HannahMontana 8-10-2015 10:08 AM
ifanonline replied at 8-10-2015 09:09 AM
knp bangsa melayu masih bengap memangkah BN?

duit lebih berkuasa dari akal
Quote dodolgemok 8-10-2015 10:09 AM
Tak ghaib pon, terang2 tangan debab gemok kepit pondan mentimun boleh nampak dgan jelas terang
Quote bluehedgehog 8-10-2015 10:09 AM
@dizek mari hencap jilaka cina dap ni
Quote gaara_X 8-10-2015 10:16 AM
selagi abg jib menjadi PM...selagi tu kes 1MDB nie akan menjadi suci mulia.....
Quote giyomi 8-10-2015 11:31 AM
Hah ni raja2 pon dah bersuara apa lagi...macai2 lama dan baru mana tak pertahankan dewa marupunden kew...dah uzur ker uolz. Ikan bakar tu tak nak piket kat istana
Quote uniq61 8-10-2015 03:46 PM
there is A GOD/pharaoh, more powerful than ALLAH, in malaysia
sayangnya, byk muslim yg sembah firaun/tuhan ini...


TAK AGAMA RUPANYA DIA NI????/ ATHEIS...
Quote uniq61 8-10-2015 03:48 PM
INDON..KOT ???
Quote mommymonster82 8-10-2015 03:49 PM
MissNigga replied at 8-10-2015 08:50 AM
dah ramai yang menjilat ....

Salah sekornya lava....

Jgn di pertikai pemimpin sanjungan lava tu..gantung gambor lam rumah lagi buat sembahan..habis semua di maki hamun dibangangkan bahlolkan nanti...jangan cuit skit pon..
Quote rashiman 8-10-2015 03:54 PM
Jgn main seolah-olah, jika betul ada tangan ghaib..kemukakan bukti.
Jika tak betul, boleh menimbulkan fitnah.


Quote rapgg 8-10-2015 05:34 PM
Saingan Baru Duo Serigala, Duo Giga

Amel Alvi Ungkap Kronologi Kasus Prostitusi Online Robbie Abbas

Koleksi Foto Bugil Amel Alvi

Foto HOT Amel Alvi Saat Terjaring Razia Narkoba di Makassar

Foto Bugil Agnes Monica Kembali Beredar

Video Dewi Persik Bugil Sehabis Berenang

Koleksi Foto Bugil Amel Alvi

Foto Bugil VJ Marissa Sexy Banget

Lihat semua komen(35)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

11-8-2022 06:48 PM GMT+8 , Processed in 3.046380 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top