CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Kesan Khatan Tu Saya Cuci, Sah-sah Itu Bukan Anu Dia" - Adam Mika Berhenti Berlakon?

17-9-2022 11:33 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 8423| Komen: 93|Original author: LilRose

Description: “Kenapa nak membuli Adam? Saya dan family tak salah apa apa pun."
“Kenapa nak membuli Adam? Saya dan family tak salah apa apa pun."


Kredit foto: IG

Itu reaksi Nik Mohd Adli, bapa kepada Nik Adam Mika ekoran video onani didakwa mirip pelakon remaja itu tular baru-baru ini.

Dalam temu bual bersama Melodi pada Ahad minggu lalu, Adli yang nyata kecewa dengan insiden menimpa anaknya itu berkata, dia sedang mempertimbangkan untuk menarik Adam keluar dari industri dan akan berbincang mengenainya dengan pengurus pelakon terbabit.


“Satu Malaysia viral pasal anak saya melakukan perbuatan tak senonoh. Itu bukan anak saya!

“Tolong jangan malukan Adam lagi. Masa kecik anak saya gembirakan semua dengan lakonan-lakonan dia, bila dia dah besar semua buli dia macam ni. Tak adil pada kami.


Kredit foto: IG

“Mungkin saya akan bincang dengan pengurus Adam untuk tarik diri anak saya daripada dunia lakonan. Bukan saya mengalah, tapi saya dah terlalu kecewa.

“Jangan lepas ni kata ‘Papa Adam takut peminat berhentikan Adam berlakon’, no!” tegasnya yang dipetik Xtra.

Sementara itu, Adli turut menegaskan bahawa banyak faktor terutama bentuk kemaluan remaja berkenaan membuatkan dia yakin individu dalam video berkenaan bukan Adam.

“Dalam video tu dia nampak kurus dan pendek, anak saya tinggi 159 sentimeter. Satu lagi, tengok kemaluan dia. Masa anak saya sunat, kesan khatan tu saya cuci.  Kemaluan video remaja tular tu dah sah sah bukan anak saya punya,” jelasnya.


Kredit foto: IG

Terdahulu, industri seni hiburan digemparkan dengan video tular menunjukkan aksi tidak senonoh didakwa mirip pelakon remaja lelaki, Adam di dalam biliknya.

Sayangnya kalau Adam berhenti berlakon seandainya benar bukan dia dalam video itu. - CARI



Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote eyansss 17-9-2022 11:43 PM
cakap jangan overconfident pakcik…  sebab ramai dah kantoikan rasanya…
Quote Rhyno 17-9-2022 11:45 PM
in denial bapaknya pon....mengaku je la tu anak ko....
Quote miszclassique 17-9-2022 11:52 PM
Kalau berhentikan, dah ada plan lain ke budak ni? Belajar dia ok ke? Dia tak pegi sekolah macam budak lain kan?
Quote Ferr_Remy 17-9-2022 11:56 PM
Lantak ko la. X bawak kesan kt sesape pun
Quote nakkomenjugak 17-9-2022 11:57 PM
Edited by nakkomenjugak at 17-9-2022 11:59 PM

takpe2 iol fahammmmm
sape je nak ngakuuuuu
apatah lagi kes burung berterbangan camni
yang da tua bangka pun tak ngaku, inikan lakkk minor
faham2...
bawak jelaaaa budak tu keluar dari donyaaaa laghoooooo tuuuu

budak tu tinggi iol rupanya

Quote fazamania 17-9-2022 11:59 PM
Takkan nak buka pekung anak sendiri kan
Sah2 lah tu.
Quote edoraixora 18-9-2022 12:31 AM
Defensive sangat tu banggg...biasa kalau beria defensive ni, mmg betullah ceritanya.
Siap nak ugut2 berhentikan adam dari berlakon.
Who cares?? Nanti ko yg xde sumber pendapatan banggg
Quote irish_ieka 18-9-2022 12:36 AM
ah sudah.... die nk suruh tgk bentuk kemaluan pulak. dh tu nk compare dgn adam punye ke? ko je tau kemaluan die cmne???? adoi la apaknye pon.
Quote aammyy 18-9-2022 12:38 AM
Lain maciam dia punya claim. Ckp je lah no komen.
Quote Perawankota 18-9-2022 03:57 AM
Diam cukuplah.. Artis lain pon ada je burung berterbangan.. Elok je berlakon Lepas tu
Quote anony-mous 18-9-2022 04:08 AM
Xkisah kot pasal rupa pon so-so jah ank dia. Patut diam je jgn bg stetmen apa2, lama2 org pon lupa
Quote addamnor 18-9-2022 05:00 AM
Versi burung ciak rumah ke burung serindit?
Quote Aneem 18-9-2022 05:38 AM
Lagi elok jgn komen apa2.
Ni makin kau berckp makin nampak kebenarannya.
Kau sebenarnya yang menjatuhkan anak kau.
Skrg ni tgk muka anak kau, auto aku teringt gambar tunjuk bebird wpun sensored.
Quote akuHavocczz 18-9-2022 05:59 AM
Siapa suruh gatal nak anak anak mejadi retis di usia muda. Hadap je lah. Macam tak biasa dunia hiburan ni dari dulu camne.
Quote imanjannah 18-9-2022 06:34 AM
sampai mcm. tu nak justifi kemaluan ank ko..
Quote cicicumel 18-9-2022 06:35 AM
Over claim nya. Video tu 4k ke smpai bole beza kemaluan anaknya masa sunat. Sunat pn masa belum baligh. Ofkos la berbeza saiz dan rupa.
Quote Suchi 18-9-2022 06:42 AM
Sampai terus nak bentikan berlakon, pastu korang mkn apa?

Wat bodo jelaa netizen takkan ngata dah cuma akan ada la gelaran kat porem ni mcm retis2 lain yg penah ada penampakkan gambo burung memasing. Tp biasalah acik porem takkan tak kenal lagi.
Quote AcikBuncit 18-9-2022 07:36 AM
Cmtu gaya defensivenya mmg sah la tu burung belaan dia..
Quote CiliPadiSedap 18-9-2022 07:47 AM
Ada banyak tahi lalat x? Kalau banyak tahi lalat ...mmmmm

Lihat semua komen(93)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-10-2022 01:51 PM GMT+8 , Processed in 0.164873 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top