CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Tahniah! Sheera Iskandar Bakal Nikah Gantung Ogos Ini

30-7-2015 11:10 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 18934| Komen: 73

Description: Kini khabarnya anak kepada pelakon Aznah Hamid bakal menamatkan zaman bujang pada Ogos ini.
Oleh Adib Za

Lama juga rasanya tidak mendengar kisah pelakon yang satu ini, Sheera Iskandar.

Tup-tup, kini khabarnya anak kepada pelakon Aznah Hamid bakal menamatkan zaman bujang pada Ogos ini. 


Memetik laporan Murai, Sheera dan bakal suaminya tidak bertunang dan merancang untuk bernikah.


(Sumber foto: Mynewshub)


“Sebenarnya pihak lelaki terlebih dahulu datang merisik saya pada Mei lalu dan berbincang mahu bertunang pada Ogos depan. Tetapi entah bagaimana pada Ramadan baru-baru ini, tiba-tiba sahaja kedua-dua belah pihak setuju untuk kami terus bernikah sahaja dan tidak perlu membazir mengadakan majlis tunang bulan depan.

“Tapi In Sha Allah, ianya akan berlangsung pada bulan hadapan. alah majlis itu akan diadakan secara kecil-kecilan sahaja kerana ianya hanya nikah gantung dan kami akan menjemput pihak media dan rakan-rakan yang rapat pada majlis kami nanti sahaja,” ujarnya menerusi portal berkenaan.

Tahniah diucapkan kepada Sheera dan bakal suaminya, Doul Harun. - CARI Infonet

14

Bagus
16

Marah
15

Terkejut
14

Sedih
8

Lawak
13

Bosan

Friends Rank (80 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ajak_ajak 29-7-2015 09:53 PM
lawanya pakai tudung
Quote cemolot 29-7-2015 09:55 PM
Jongang jongang jongang
Halimah gigi jonganggg
Quote de_ikea 29-7-2015 10:10 PM
Tahniah sheera dan cep.

Sorri iols terop topik
Quote miabebe 29-7-2015 10:50 PM
Finally..alhamdulillah

Mia bila lg...
Quote munchkin 29-7-2015 10:51 PM
tahniah sheera
Quote AbukRokok 29-7-2015 10:57 PM
eh eh mcm lawa la plak
selalu tgk mcm xlawa
Quote crystel 29-7-2015 11:30 PM
Nikah gantung tu cane???
Quote lasagnaklcc 29-7-2015 11:34 PM
Mula2 ingatkan pengkid sebelah sheera tu
Quote hyie 30-7-2015 12:55 AM
lasagnaklcc replied at 29-7-2015 11:34 PM
Mula2 ingatkan pengkid sebelah sheera tu

nanges sangat2
Quote one_aiman 30-7-2015 12:58 AM
lasagnaklcc replied at 29-7-2015 11:34 PM
Mula2 ingatkan pengkid sebelah sheera tu

Erk nak ckp jugak td tp xsampai ati
Quote slavehunter 30-7-2015 02:02 AM
Doul ni dulu comel giler sekarang dah tua skit....dia macam budak2 hip hop skit.....banyak.gf dulu.....
Quote fifie_olin 30-7-2015 07:25 AM
lasagnaklcc replied at 29-7-2015 09:34 PM
Mula2 ingatkan pengkid sebelah sheera tu

kann...ala2 pmpn skit2

Quote cicicumel 30-7-2015 07:34 AM
shera pegang apa tu? katak furu ke?
Quote aTiKah_aYuNi 30-7-2015 07:42 AM

tahniah sheera
Quote Syd 30-7-2015 08:00 AM
auw auw auw... nak nikah dah.
Quote bambimo 30-7-2015 08:02 AM
Alhamdullillah..
Semoga brbahagia
Quote royaldanish 30-7-2015 08:10 AM
woah...cantik dh skin die skrang
Quote idadzira 30-7-2015 08:23 AM
lain benar muka sheera ni skrang
Quote kokocrunch 30-7-2015 08:44 AM
Alhamdullillah & semoga bahagia..

Lihat semua komen(73)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

13-8-2022 02:35 PM GMT+8 , Processed in 0.093039 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top