CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Syatilla Melvin Sedia Bersuamikan Shaheizy Sam

31-7-2015 11:11 AM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 22482| Komen: 93

Description: Sebelah perempuan sahaja yang selalu berbunyi. Kita tidak pernah dengar kenyataan daripada Shaheizy Sam. Adakah Shaheizy Sam masih mahu berteka-teki atau Syatilla Melvin yang tidak sabar nak berkahwin ...
Oleh Izzah Abbasy

Sebelah perempuan sahaja yang selalu berbunyi. Kita tidak pernah dengar kenyataan daripada Shaheizy Sam. Adakah Shaheizy Sam masih mahu berteka-teki atau Syatilla Melvin yang tidak sabar nak berkahwin? Sehingga kini, tiada pengakuan bahawa mereka sedang bercinta.

Sumber Foto : bloghiburanterkini.blogspot.com


Kalau boleh saya tidak mahu terlalu bercerita perkara ini. Hubungan kami juga berjalan baik. Saya menghormati semua pihak yang berkait dalam perkara ini. Apabila tinggal di Kuala Lumpur, rutin harian saya lebih kepada kerja. Sampai satu tahap, baru saya sedar betapa hidup ini kosong. Selalu terfikir betapa indahnya jika berkahin dan mempunyai keluarga sendiri.

Sumber Foto : www.murai.com.my


Saya memang sudah bersedia ke arah itu. Niat sudah ada dan selebihnya saya hanya berdoa. In sya Allah saya berharap perkara ini menjadi kenyataan Lagi pula, kedua-dua belah keluarga sudah saling mengenali.
Sumber asal : beautifulnara.com

Sumber Foto : instagram.syatillamelvin

Seeloknya, perkara yang baik janganlah dilengah-lengahkan. Shaheizy Sam pun dah kaya-raya. Jangan pula tidak jadi esok hari. Kesian Syatilla Melvin jika dia bertepuk sebelah tangan. - CARI Infonet

9

Bagus
9

Marah
9

Terkejut
5

Sedih
10

Lawak
13

Bosan

Friends Rank (55 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kakasotong 30-7-2015 01:48 PM
Kesian dia ni. Sampai skrg Sam masih xngaku syatilla ni gf dia. Meols tgk tilla ni je yg eksaited lebih citer psl relationship dia dgn Sam
Quote ateam1312 30-7-2015 01:52 PM
shaheizy sam x de bagi apa2 comment pown pasal nie..dah banyak kali tilla nie bg statement pasal nak kawen n hint pasal hubungan diaorg ber2.
Quote BlueRose99 30-7-2015 01:53 PM
Shaheizy takut 'saham' jatuh la tu..
Quote harkktuih 30-7-2015 01:59 PM
udah2 ler pompuan bg stetmen..kang ujung2 si sam xnk ko gak yg malu..
Quote Munah_pablo 30-7-2015 02:01 PM
Mcm kesian je tilla ni. Mcm syok sendiri pun ada gak.
Quote fifie_olin 30-7-2015 02:01 PM
aku igtkn dia potong rmbt ni sbb frust putus ngan sam kaa...
kapel lg ke...
mak sam approve ke dia ni...dgn rmbt mcm ni lg
dh elok2 rmbt pjg
Quote WawaRaRa 30-7-2015 02:03 PM
SAM x jumpa yg sesuai lg kot... ni spesis bf kwn aku r ni.... sian tunggu lama....
Quote SyaAnis 30-7-2015 02:04 PM
diam2 je dah la...

harap2 sam ngaku je la..

kalo tak, takut ada yang kelaut dalam nak sorok muka malu tu..

huhuhu...
Quote krustykrab 30-7-2015 02:27 PM
tak yah la tunggu sam...gi je jadi bini ke2, 3 or 4 mana2 politician yg kaya raya....senang nak shopping
Quote tomet05 30-7-2015 02:35 PM
gf sam ke nih eh
Quote IxoraP 30-7-2015 02:44 PM
udah2 la bg hint.. nmpk mcm ko plak ss
Quote eyansss 30-7-2015 02:54 PM
harkktuih replied at 30-7-2015 01:59 PM
udah2 ler pompuan bg stetmen..kang ujung2 si sam xnk ko gak yg malu..

pastu masa tu gepren baru sam akan kutuk dia camne dia kutuk pajurah...  hahahaha...
Quote harkktuih 30-7-2015 02:57 PM
eyansss replied at 30-7-2015 02:54 PM
pastu masa tu gepren baru sam akan kutuk dia camne dia kutuk pajurah...  hahahaha...

kann..bkn x knl spesis sam ni mcm mana..jgn nnt sam kata dia ngan minah ni skadar kwn biasa jer sesambil selpie ngan gf baru..

Quote Lorra2411 30-7-2015 03:02 PM
bila nak langsungnya? sam pun bukan mengaku je, dia cuma mengaku pernah bercinta dgn si Najwa je.
Quote munchkin 30-7-2015 03:09 PM
Udoh le tu. laki tak bercakap aps pun. Main tarik tali apanya.
Quote talia 30-7-2015 03:14 PM
Erk mcm sheols pulak berlebih2, Sam mesti buat senyap je
Quote eyansss 30-7-2015 03:17 PM
harkktuih replied at 30-7-2015 02:57 PM
kann..bkn x knl spesis sam ni mcm mana..jgn nnt sam kata dia ngan minah ni skadar kwn biasa jer se ...

masa tu la baru dia rasa apa yang pajurah rasa... dah la dipermainkan sam, dikutuk lagi oleh gf tak diiktiraf...  hahahaha...

bahaya lelaki camni...  sebab senang je bertukar ganti...  kedudukan sebagai gf sangat la tak secure...  bila dah jadik bini baru la boleh diwar2kan...  tu pun kena hati2 sebab senang jek ditinggalkan...  laki camni selagi dia tak jumpa perempuan yang boleh ikat dia, selagi tu la dia berganti2...

sam ni sebab terlalu rapat ngan mak dia...  so dia mencari perempuan yang sejibik cam mak dia...  which, mana nak jumpa...
Quote eyansss 30-7-2015 03:18 PM
Lorra2411 replied at 30-7-2015 03:02 PM
bila nak langsungnya? sam pun bukan mengaku je, dia cuma mengaku pernah bercinta dgn si Najwa je.

ngaku pun bila dah putus mek...
Quote jijana 30-7-2015 03:23 PM
eyansss replied at 30-7-2015 07:18 AM
ngaku pun bila dah putus mek...

Najwa mana erk??retis ke org biase..
Sam susah benar nak ngaku ade gf..
umur pun bukan muda lagi..seb baik rupa dan body awet muda jah..


Lihat semua komen(93)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

13-8-2022 02:39 PM GMT+8 , Processed in 0.066326 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top