CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Luahan Menyentuh Hati Kepada Arwah Bakal Tunang, "Jumpa Awak Di Sana"

29-7-2015 11:00 AM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 14637| Komen: 90

Description: Kita hanya mampu merancang tapi Allah jualah yang menentukan. Omar dan Allahyarhamah Ezzaty ini tidak sempat melangsungkan pertunangan ...
Oleh Izzah Abbasy

Kita hanya mampu merancang tapi Allah jualah yang menentukan. Omar dan Allahyarhamah Ezzaty ini tidak sempat melangsungkan pertunangan yang telah dirancang pada penghujung Ogos ini. Hati suci milik pasangan ini berakhir setelah kekasih yang disayanginya koma dan telah mengadap Illahi buat selama-lamanya.

Ketabahan lelaki ini digambarkan apabila dia meluahkan perasaannya dengan memuat naik setiap gambar dan status yang ditujukan kepada bakal tunangnya itu di laman Instagram miliknya bagi mengharap dan memberi kata-kata semangat kepada tunangnya agar kembali sihat seperti sedia kala. Tetapi Allah lebih menyayanginya dan Omar telah meredhai pemergian kekasihnya itu setelah koma pada raya ketiga lalu dan menghadap yang maha Esa beberapa hari kemudian. 

Allahyarhamah Ezzaty telah mengalami pendarahan teruk di kepala sebelum meninggal selepas beberapa hari koma di hospital. Lebih menyedihkan segala persiapan untuk majlis pertunangan mereka telah diuruskan dan hanya menunggu masa mereka ditunangkan. Berikut adalah gambar dan status yang dimuatnaik oleh Omar sejak kekasihnya itu koma sehingga pergi menghadap Pemilik Abadi.



Please wake up Dear...



Cepat bangun ehh. jangan ngelat..



Bila saya warded siap boleh selfie.. ini awak pulak warded apahal tido je memanjang?


Dah nampak jari awak gerak gerak

Semua orang nak awak bangun..




Kita jumpa dekat sana...




Saya sayang awak tapi Allah lagi sayangkan awak..



Kejap lagi saya ziarah awak ye..

Our convocation day..




Punyalah excited tunjuk baju tunang dekat saya..

Punyalah susah nak cari cincin yang awak berkenan...


Saya akan datang lagi....






Tersentuh hati apabila membaca setiap status yang dimuat naik oleh Omar. Begitu kasih dan sayang dicurahkan kepada insan yang bernama Nurul Ezzaty ini. Semoga Allah semoga tempatkan Allahyarhamah Nur Ezzaty dalam kalangan orang-orang yang beriman. Setiap yang terjadi pasti ada hikmahnya - CARI Infonet

Sumber asal  : Siakapkeli.my
12

Bagus
14

Marah
7

Terkejut
18

Sedih
10

Lawak
28

Bosan

Friends Rank (89 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote PongKang 28-7-2015 02:07 PM
Al fatihah.
Quote chinta89 28-7-2015 02:07 PM
mata masuk habukkkk
Quote zafira 28-7-2015 02:09 PM
Innalillahi Wa Inna Ilaihi Rojiun. Sedihnya.... Semoga tenang di sana dek...
Quote uori 28-7-2015 02:12 PM
Quote meeza83 28-7-2015 02:13 PM
Innalillahi Wa Inna Ilaihi Rojiun.
Quote melinda_kerr 28-7-2015 02:27 PM
Al Fatihah..tk mkin sedihke kalau duk upload dgn caption mcm tu...
Quote alieyrina 28-7-2015 02:28 PM
Awat aku x sedih ponn  
Quote limau_lemon 28-7-2015 02:29 PM
mata berabokk pulakkk ...

moga arwah tenang di sana ..al fatihah
Quote MISZZZ 28-7-2015 02:30 PM
sedihnya
Quote hyunniesSS501 28-7-2015 02:30 PM
hadoiii... very deep
yg hadap tak nanges.. org yg membaca plak cuba bertabah x nanges
Quote Cyempaka 28-7-2015 02:32 PM
aku xde hati ke...xrasa pape pun.. sedih ke hulu ke hilir, esok lusa jumpa pengganti lupa la  

apa pun..semoga arwah tenang disana.
Quote miniteratai 28-7-2015 02:37 PM
bagi aku mcm tak sesuai je terlalu byk upload gmbr2 arwah

Quote ChildrenOfBodom 28-7-2015 02:38 PM
bertunang pong tak sempat nk jumpak di sana jadah apa
Quote tekken 28-7-2015 02:39 PM
innalillahi wainna ilaihi rajiun
Quote fifie_olin 28-7-2015 02:43 PM
rmi dok kata dia mcm x redho jek..
dia dok nafi la...dia bkn cm tu...

tp rsnya x perlu la dia dok cite lg psl arwah ni kan
Quote katakbakbak 28-7-2015 02:46 PM
sumpah sedih
Quote exclusive_vvip 28-7-2015 02:47 PM
semoga arwah tenang di sana...i bersimpati pada parents arwah sbb kehilangan anak tersayang...Al-Fatihah
Quote delsmomm 28-7-2015 02:48 PM
jappp...
arwah mengalami pendarahan sbb pe..

accident ke..
Quote Bateesta 28-7-2015 02:49 PM
takde sumbangan apa pun

Lihat semua komen(90)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-9-2022 04:48 AM GMT+8 , Processed in 0.081451 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top