CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 12021|Reply: 90

Luahan Menyentuh Hati Kepada Arwah Bakal Tunang, "Jumpa Awak Di Sana"

[Copy link]
Post time 28-7-2015 01:50 PM | Show all posts |Read mode
Luahan Yang Menyentuh Hati Ditujukan Kepada Arwah Bakal Tunang, "Jumpa Awak Di Sana"



Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, cuma perpisahan itu mengambil masa sekejap atau lama kerana dalam hidup ini sudah ditentukan, kita hanya merancang tetapi dalam pada masa sama kita tidak pula harus berharap semata-mata kepada ketentuan tanpa usaha.

Bila sudah berusaha, sebaik manapun kita merancang, jika perpisahan itu ditakdirkan berlaku maka anggaplah ia sudah tertulis bukan milik kita.

Tersebar dilaman sosial tentang kisah seorang lelaki yang memuatnaik status yang sangat tabah dan amat menyentuh di mana meluahkan rasa hatinya seorang lelaki tanpa menunjukan kesedihan tetapi dengan kata-kata semangat semasa kekasihnya itu koma pada raya ketiga lalu dan menghadap yang maha Esa beberap hari kemudian.

Wanita cantik yang merupakan bakal tunang lelaki berkenaan telah mengalami pendarahan teruk di kepala sebelum meninggal selepas beberapa hari koma di hospital.

Lebih menyedihkan segala persiapan untuk majlis pertunangan mereka telah diuruskan hanya menunggu masa mereka ditunangkan.

Berikut adalah gambar dan status yang dimuatnaik oleh lelaki berkenaan sejak kekasihnya itu koma sehingga pergi menghadap Ya Rabb.
Please wake up Dear...



Cepat bangun ehh.jangan ngelat..





Bila saya warded siap boleh selfie.. ini awak pulak warded apahal tido je memanjang?





Dah nampak jari awak gerak gerak




Semua orang nak awak bangun..





Kita jumpa dekat sana...





Saya sayang awak tapi Allah lagi sayangkan awak..


Kejap lagi saya ziarah awak ye..


Our convocation day..





Punyalah excited tunjuk baju tunang dekat saya..



Punyalah susah nak cari cincin yang awak berkenan...




Saya akan datang lagi....






Bersama kita sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah Nurul Ezzaty semoga ditempatkan dikalangan orang beriman. Kepada Omar, anda harus kuat, setiap yang terjadi ada hikmah disebaliknya. - Siakapkeli.my
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-7-2015 02:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Al fatihah.
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2015 02:07 PM | Show all posts
mata masuk habukkkk
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2015 02:09 PM | Show all posts
Innalillahi Wa Inna Ilaihi Rojiun. Sedihnya.... Semoga tenang di sana dek...
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2015 02:12 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2015 02:13 PM | Show all posts
Innalillahi Wa Inna Ilaihi Rojiun.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 28-7-2015 02:27 PM | Show all posts
Al Fatihah..tk mkin sedihke kalau duk upload dgn caption mcm tu...
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2015 02:28 PM | Show all posts
Awat aku x sedih ponn  
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-7-2015 02:29 PM | Show all posts
mata berabokk pulakkk ...

moga arwah tenang di sana ..al fatihah
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2015 02:30 PM | Show all posts
sedihnya
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2015 02:30 PM | Show all posts
hadoiii... very deep
yg hadap tak nanges.. org yg membaca plak cuba bertabah x nanges
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2015 02:32 PM | Show all posts
aku xde hati ke...xrasa pape pun.. sedih ke hulu ke hilir, esok lusa jumpa pengganti lupa la  

apa pun..semoga arwah tenang disana.
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2015 02:37 PM | Show all posts
bagi aku mcm tak sesuai je terlalu byk upload gmbr2 arwah

Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2015 02:38 PM | Show all posts
bertunang pong tak sempat nk jumpak di sana jadah apa
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2015 02:39 PM | Show all posts
innalillahi wainna ilaihi rajiun
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2015 02:43 PM | Show all posts
rmi dok kata dia mcm x redho jek..
dia dok nafi la...dia bkn cm tu...

tp rsnya x perlu la dia dok cite lg psl arwah ni kan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-7-2015 02:46 PM | Show all posts
sumpah sedih
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2015 02:47 PM | Show all posts
semoga arwah tenang di sana...i bersimpati pada parents arwah sbb kehilangan anak tersayang...Al-Fatihah
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2015 02:48 PM | Show all posts
jappp...
arwah mengalami pendarahan sbb pe..

accident ke..
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2015 02:49 PM | Show all posts
takde sumbangan apa pun
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

23-5-2024 08:44 PM GMT+8 , Processed in 0.803443 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list