CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Erra Fazira Kini Berhijab?

3-6-2015 10:02 AM| Diterbitkan: CMFreporter2| Dilihat: 45512| Komen: 209

Description: Adakah biduanita ini kini telah berhijab sepenuhnya...
Oleh: CMFreporter2

Satu lagi berita penghijrahan artis yang pastinya memberi lembaran baru buat dunia hiburan dan artis itu sendiri. Menurut sumber yang dipercayai melalui forumer CARI, pelakon dan penyanyi Erra Fazira kini telah pun berhijrah dengan berhijab sepenuhnya.  


Melalui satu paparan di laman Instagram, didapati penyanyi itu bergambar dengan penampilan terbaharunya itu dengan mengenakan hijab rona hitam. 






Sungguh manis dan ayu, Erra Fazira terdahulu menyatakan impiannya untuk bertudung. "Doakan..itu adalah impian saya. Ini bukan sesuatu yang biasa dijaja ceritanya..biar ia datang ikhlas dari hati atas dasar kesedaran dan tanggungjawab," ujar ikon itu, menerusi portal Berita Harian.

(Sumber foto: Berita Harian online)


Buat semua peminat tegar Erra Fazira, berita ini pastinya menjadi sesuatu yang menggembirakan. Semoga Erra terus istiqamah dan menjalani hari-hari dengan bahagia. - CARI Infonet


Sumber berita: Berita Harian

15

Bagus
11

Marah
8

Terkejut
23

Sedih
25

Lawak
9

Bosan

Friends Rank (91 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote lotionmilo 2-6-2015 04:41 PM
Syukur alhamdulillah.        
Quote lotionmilo 2-6-2015 04:42 PM
Patutlah i nampak dia follow duckscarves.ada kena mengena tak?
Quote ahyue 2-6-2015 04:47 PM
hahah mebi la kot... berjinak2 beli scarf
Quote zameyla 2-6-2015 04:48 PM
Alhamdulillah....
Quote whadda 2-6-2015 04:51 PM
bagus la... harap takde la ikut cam dada cekta dan mek jena...
Quote noraidil_06 2-6-2015 04:52 PM
Serius? Mcm x caya.kalau betul alhamdulillah
Quote miabebe 2-6-2015 04:54 PM
Alhamdulillah..amboih bulat nya dagu ittewwwww
Quote missDollie 2-6-2015 05:00 PM
yeayyy..no more wig..alhamdulillah..
Quote harkktuih 2-6-2015 05:01 PM
harap tidak sekadar membalut tubuh..
Quote Suchi 2-6-2015 05:09 PM
dr minggu lepas kan, sbb nmpk kt fb ade blogger picisan dok post. igtkn tak betul ke apa rupanya betulla dah berhijab.
Quote Aya_Osman 2-6-2015 05:10 PM
Alhamdulillah...finally...ikut jugak rakan2 seangkatan.....pas nie maybe kak engku pulak nak ikut...
Quote hotmak 2-6-2015 05:10 PM
alhamdulilah
Quote red_cattleya 2-6-2015 05:16 PM
alhamdulillah..dpd dok pakai wig je
Quote budakmanentah 2-6-2015 05:21 PM
finally...harap2 pasni kak engku, amy mastura n rakan2 seangkatan yg lain pon berhijrah
Quote kaksom 2-6-2015 05:22 PM
yeayy..alhamdulillah
Quote doubleA 2-6-2015 05:23 PM
bagus la, lepas mek jena, erra pulak, jgn sawie yg berhijab sudah
Quote ahyue 2-6-2015 05:27 PM
jgn jadi trend dah la ye.... semoga istiqomah... gittew
Quote mahalnya 2-6-2015 05:29 PM
bagus erra, senyap2 ja dia
Quote virgo19 2-6-2015 05:35 PM
Alhamdulillah.. bagusla..

Lihat semua komen(209)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-2-2023 04:58 AM GMT+8 , Processed in 0.106636 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top