CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Jejaka "Kun Anta" ke Malaysia!

2-6-2015 04:22 PM| Diterbitkan: CMFreporter2| Dilihat: 22139| Komen: 108

Description: Kun Anta!! Kini penyanyinya bakal ke Malaysia!
Oleh: CMFreporter2

Jangan kata anda tak cair dengan nyanyian jejaka dari Timur Tengah ini.

Humood AlKhuder yang popular secara tiba-tiba di media sosial dengan lagunya "Kun Anta"  telah memukau ribuan gadis di Malaysia!


Berita baiknya, dia akan berada di sini pada 8 hingga 14 June ini. Membuat pengumuman di laman Instagramnya, Humood berkata, "Akan mengadakan promo tour untuk album Kun Anta di Malaysia, Insya-Allah.."


Seperti yang diduga, ramai pengikut dan penggemar dari Malaysia yang memberi reaksi teruja di laman Instagram Humood. 

Terdahulu, penyanyi ini mengucapkan rasa syukur kerana lagu Kun Anta telah melepasi 10 juta tontonan di laman Youtube.



Tidak hairanlah lagu ini melonjak di corong-corong radio tempatan kini. - CARI Infonet


Sumber: Instagram Humoodalkhuder

10

Bagus
13

Marah
25

Terkejut
18

Sedih
18

Lawak
11

Bosan

Friends Rank (95 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote suterabiru123 2-6-2015 04:11 PM
jgn ada muslimah hijabster p peluk pulak..
Quote shernazz 2-6-2015 04:11 PM
lagu dia cm lagu selena gomez
Quote lipstickz 2-6-2015 04:12 PM





Quote yusryimran 2-6-2015 04:24 PM
suterabiru123 replied at 2-6-2015 04:11 PM
jgn ada muslimah hijabster p peluk pulak..

kan.. mak baru nak cakap uols dah cakap pun hahahahha
Quote suterabiru123 2-6-2015 04:27 PM
yusryimran replied at 2-6-2015 04:24 PM
kan.. mak baru nak cakap uols dah cakap pun hahahahha

bukan boleh harap bbnu skrg ni..semua nk dipeluk..semua bajet die hard fan..semua la nnt pakat pandai nyanyi lagu kun anta..walau pun lips ngan lgu berterabur..lagi teruk yg bajet terer nynyi maksud pon xtau

tapi gigih jd pemenat..hahaha
Quote pittjie 2-6-2015 04:28 PM
hensem jgk dia ni. sat gi @miabebe masuk la tu .. merecik2 merembes2.
Quote miabebe 2-6-2015 04:32 PM
pittjie replied at 2-6-2015 04:28 PM
hensem jgk dia ni. sat gi @miabebe masuk la tu .. merecik2 merembes2.

Rembesan tersekat kaka pittjie..ape masalah ntah..hihihi
Quote Duta lover 2-6-2015 04:34 PM
Hahahha

Wardina pun lgkan rembes jumpa maher zain
inkan bula bbnu berhijab
Quote ctcham 2-6-2015 04:35 PM
suka tgk gigi dia, cantik putih bersih dan tersusun
Quote sapeka 2-6-2015 04:38 PM
apa yang bestnye lgu ni?
aku dengar tak sedap pun..
Quote tupai_tupai 2-6-2015 04:40 PM
apa punca di femes kat malaysia ni?

tetiba dgr lagu dia kat radio
Quote lotionmilo 2-6-2015 04:47 PM
Neelofa mesti pergi
Quote Aya_Osman 2-6-2015 05:12 PM
Welcome...welcome...
Quote MissMamamia75 2-6-2015 05:33 PM
Quote myakayina 2-6-2015 05:59 PM
solo atau dah kawen mamat ni? lagu dia tu besa2 je iols dengar..iols tetap dgn maher zain..
Quote maxim 2-6-2015 06:01 PM
aku bleh imagine betina2 melayu islam bbnu dok menggedik terkinja2 keriangan baca berita ini
Quote Teru2Bozu 2-6-2015 06:09 PM
Mohon pegawai2 agama buat kawalan ketat bila mamat ni perform, supaya x ada betina melayu islam mencemarkan imej moslemah bertudom sbb gagal kawal kebirahan.
Quote LiveYourLife 2-6-2015 06:21 PM
welcome to mesia... sister please lower your gaze
Quote Changa 2-6-2015 06:21 PM
kun anta who??
ini mesti ala2 retis kpop pujaan hadek2 BBNU cikki dan gayah2 jah??

Lihat semua komen(108)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-7-2024 01:58 PM GMT+8 , Processed in 0.054722 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top