CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Antarabangsa Lihat artikel

Peminat Ekstrem Bintang Bollywood, Sampai Ada Nak Bunuh Diri!

9-9-2021 03:06 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 3153| Komen: 17

Description: Kadang-kala, pelik juga dengan perangai aneh segelintir peminat artis Bollywood hingga sanggup melakukan sesuatu yang ekstrem semata-mata untuk menarik perhatian idola mereka.
Kadang-kala, pelik juga dengan perangai aneh segelintir peminat artis Bollywood hingga sanggup melakukan sesuatu yang ekstrem semata-mata untuk menarik perhatian idola mereka.


Ingin tahu peminat artis bollywood mana terlalu ekstrem dan melakukan perkara pelik serta diluar batas sebagai peminat? Jom lihat di bawah.


#1 Salman Khan

Kredit foto: IG Salman

Seorang peminat ekstrem aktor ini nekad berpuasa tanpa makan dan minum berhari-hari untuk bertemu dengan idolanya, aksinya kemudian mendapat perhatian Salman Khan sendiri dan berjumpa dengan peminatnya itu bagi menghentikan tindakan ekstremnya.



#2 Abhishek Bachchan

Kredit foto: IG Abhishek

Suami kepada aktres Aishwarya Rai ini juga mempunyai peminat yang sangat ekstrem demi menunjukan tanda cinta dan kasih kepada idolanya iaitu dengan memotong pergelangan di hadapan rumah aktor tersebut. Ngerinya!


#3 Shruti Haasan

Kredit foto: Vogue India

Aktres dan model jelita ini pernah diekori peminat selama berbulan-bulan hingga pada suatu hari, peminat tersebut menyerang Shruti. Namun, Shruti selamat dan tidak berlaku sebarang kecederaan.


#4 Sushmita Sen

Kredit foto: IG Sushmita

Aktres ini juga pernah mendapat sebuah kiriman hadiah daripada peminat berupa baju pengantin. 

Difahamkan, peminat tersebut mahu Sushmita berkahwin dengannya dan jika menolak, dia mengugut akan bunuh diri.


#5 Rajinikanth

Kredit foto: FilmiBeat

Aktor veteran ini sangat digilai ramai di India. Apabila orang ramai mengetahui dia mempunyai masalah ginjal, seorang peminat ekstrem menyatakan mahu membunuh diri untuk menderma ginjal kepada Rajinikanth.

Namun, tiada sebarang kejadian berlaku kerana Rajinikanth menyatakan dirinya tidak mahu peminatnya melakukan hal sedemikian rupa.

Aduh, ekstrem betul peminat fanatik mereka. Mengerikan betul!


Sumber: Murai

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak
2

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote CiliPadiSedap 9-9-2021 07:37 AM
porntaksub bollywood ni tak kenal lg dewasayup
Quote JohnyEnglish 9-9-2021 08:39 AM
Bollywood-industri filem hindi
Kollywood-industri filem tamil
Quote kukukatablog 9-9-2021 12:42 PM
Shusmita Sen ni antara artis Bollywood yang friendly...
mostly yg lain agak mendiva...
Quote CARI-MAL 9-9-2021 03:06 PM
Kadang-kala, pelik juga dengan perangai aneh segelintir peminat artis Bollywood hingga sanggup melakukan sesuatu yang ekstrem semata-mata untuk menarik perhatian idola mereka.


Ingin tahu peminat artis bollywood mana terlalu ekstrem dan melakukan perkara pelik serta diluar batas sebagai peminat? Jom lihat di bawah.




#1 Salman Khan

Kredit foto: IG Salman




Seorang peminat ekstrem aktor ini nekad berpuasa tanpa makan dan minum berhari-hari untuk bertemu dengan idolanya, aksinya kemudian mendapat perhatian Salman Khan sendiri dan berjumpa dengan peminatnya itu bagi menghentikan tindakan ekstremnya.




#2 Abhishek Bachchan

Kredit foto: IG Abhishek




Suami kepada aktres Aishwarya Rai ini juga mempunyai peminat yang sangat ekstrem demi menunjukan tanda cinta dan kasih kepada idolanya iaitu dengan memotong pergelangan di hadapan rumah aktor tersebut. Ngerinya!


#3 Shruti Haasan

Kredit foto: Vogue India




Aktres dan model jelita ini pernah diekori peminat selama berbulan-bulan hingga pada suatu hari, peminat tersebut menyerang Shruti. Namun, Shruti selamat dan tidak berlaku sebarang kecederaan.



#4 Sushmita Sen

Kredit foto: IG Sushmita




Aktres ini juga pernah mendapat sebuah kiriman hadiah daripada peminat berupa baju pengantin.


Difahamkan, peminat tersebut mahu Sushmita berkahwin dengannya dan jika menolak, dia mengugut akan bunuh diri.



#5 Rajinikanth

Kredit foto: FilmiBeat




Aktor veteran ini sangat digilai ramai di India. Apabila orang ramai mengetahui dia mempunyai masalah ginjal, seorang peminat ekstrem menyatakan mahu membunuh diri untuk menderma ginjal kepada Rajinikanth.


Namun, tiada sebarang kejadian berlaku kerana Rajinikanth menyatakan dirinya tidak mahu peminatnya melakukan hal sedemikian rupa.


Aduh, ekstrem betul peminat fanatik mereka. Mengerikan betul!




Sumber: Murai
Quote merrissa 9-9-2021 03:23 PM
Rajinikanth ni kan botak
Quote Hatida 9-9-2021 03:25 PM
Rajnikanth ni punyalah ramai peminat dia kat sana smpai boleh samakan dengan tuhan mereka dah. gambar2 Rajnikanth kadang2 dimandikan susu. ekstrem betul... fanatik gila lah..
Quote matbad 9-9-2021 03:37 PM
Hatida: Rajnikanth ni punyalah ramai peminat dia kat sana smpai boleh samakan dengan tuhan mereka dah. gambar2 Rajnikanth kadang2 dimandikan susu. ekstrem bet ...

kat sana punya idolakan film star ni, setiap kali birthday dorang,peminat sambut gila2. dgn banner dgn kek. padahal pelakon2 ni tak tahu pn. dasyat penangan film sana
Quote ezacbee 9-9-2021 04:01 PM
Sekolah aku dulu ramai bdk2 laki india dok letak gambo rajini kat buku2 dorang.
Idola katanya, sekolah kitorang masuk sokabar pun terselit gambo rajnikanth


Quote cmf_premierleag 9-9-2021 04:02 PM
fans la bodoh..kemain fanatik bagai tp hidup still below poverty line
yg retis lak mmg sah2 kaya raya
Quote lilac85 9-9-2021 04:11 PM
Cantiknya kaka sushmita
Quote Skuau 9-9-2021 04:37 PM
kat Malaysia 'mereka dlm bidang ini' dipanggil 'retis'....Sian drng...
Quote Raline 9-9-2021 09:04 PM
dah ada.. tolong merge ya
Artis Bollywood Diganggu Peminat Ekstrem, Ada Sampai Potong Pergelangan Tangan!
Quote nakkomenjugak 9-9-2021 09:23 PM
fuhhhhhhh gilaaaa
takde masa langsung nak fanatik2... fanatiknya dunia kuuuu
try tengok fans kpop puleks
Quote nakkomenjugak 9-9-2021 09:24 PM
[youtube]yh25-jCmjMQ[/youtube]

khas untuk pentaksub
Quote Raline 9-9-2021 09:30 PM
telugu acii apaaa aney
Quote DayangKirana 10-9-2021 08:39 AM
kat sini kiter ade taksubers jugak..tapi, tak sure ade ke yang smpai tahap extreme..
paling2 pun war kat socmed je..
Quote gideoncross 12-9-2021 12:25 AM
DayangKirana replied at 10-9-2021 08:39 AM
kat sini kiter ade taksubers jugak..tapi, tak sure ade ke yang smpai tahap extreme..
paling2 pun wa ...

Klau iol xde msa nak jdi taksubers retis2 Msia haha, x mmbgi apa2 hsil pun pstu retis Msia mcm Syafie Naswip pun x nak d glarkn as retis haha.

Lihat semua komen(17)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

13-4-2024 09:15 AM GMT+8 , Processed in 0.047573 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top