CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

Membawang Sebelum Netizen? Dah Kenapa Fatin Afeefa Buat Headline Sendiri, Komen Sendiri Ni?

24-4-2020 01:30 PM| Diterbitkan: rikuren| Dilihat: 14650| Komen: 74

Description: Membawang Sebelum Netizen ? Dah Kenapa Fatin Afeefa Buat Headline Sendiri, Komen Sendiri Ni?
Kredit Foto - Instagram Fatin Afeefa


Selepas gambar menggoda Fatin Afeefa dalam tab mandi dan menjadi bualan hangat warga maya sehingga ruang komen terpaksa ditutup, Fatin sekali lagi menarik perhatian netizen apabila dia memuat naik foto di lokasi yang sama.

Tapi, yang peliknya, Fatin membuat komen dulu sebelum netizen sempat mengecamnya seperti dalam hantaran-hantaran beliau yang lain.



Kredit Foto - Instagram Fatin Afeefa

Perkara ini turut disedari para pengikutnya. 




Kredit Foto - Instagram Fatin Afeefa

Nampaknya Fatin telah memudahkan kerja netizen. Dia la artis, dia la netizen. Sebelum netizen kecam dia, dia kecam diri sendiri dulu. Netizen hanya perlu like sahaja mana-mana komen yang mereka suka.

Jarang-jarang berlaku.- CARI
2

Bagus
1

Marah
2

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (9 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote caca_eric 24-4-2020 01:32 PM
Attention seeker
Sakit ke apa...
Quote lattehazelnut 24-4-2020 01:37 PM
Xdpat jumpe bf india suami org tu ke
Quote nooriesz 24-4-2020 01:47 PM
boring sgt ehh time2 pkp ni..
Quote ellejo 24-4-2020 01:50 PM
cercaan netizen lagi pedas ye. tak sanggup la tu nak tulis diri sendiri :  birah gatal puki nak laki orang
Quote otai_g 24-4-2020 01:52 PM
Teknik nk tarik perhatian. Berjaya lol..
Quote kiah_mai_pulak 24-4-2020 02:03 PM
dh tu perlu ke kita mggelabah —————— dgn kesahh sebegini rupa?
Quote minah_selekeh 24-4-2020 02:14 PM
ellejo replied at 24-4-2020 01:50 PM
cercaan netizen lagi pedas ye. tak sanggup la tu nak tulis diri sendiri :  birah gatal puki nak laki ...

Hahahahah! Boleh bagi cadangan untuk dia tambah sendiri..
Quote i_is_kennot 24-4-2020 02:19 PM
ellejo replied at 24-4-2020 01:50 PM
cercaan netizen lagi pedas ye. tak sanggup la tu nak tulis diri sendiri :  birah gatal puki nak laki ...


Cercaan yg sheols tulis tu kira basic2 jah..Kiranya langkah permulaan jah..  Sila copy cercaan acik2 porem plz..
Quote aliazulaikha 24-4-2020 02:36 PM
Suka tengok dia ni Sebab Lawa Tapi attitude haihhh
Quote SherryZass 24-4-2020 02:37 PM
Tehtap sendu
Quote EvieWanKenobi 24-4-2020 02:39 PM
tetap sendu..
Quote slyfynx 24-4-2020 02:40 PM
Kelakar nye......
Kelakar sangat
Quote Lailerthee 24-4-2020 02:43 PM
Lapar perhatian ke
Quote mesmerize 24-4-2020 02:49 PM
ai sorang je ke suka tengok dia ni berlakon.. best n ada bakat suara pun sedap hihi..
lately ai tengok sheols berlakon The Gadis kat tv3 jadi mak hayam
Quote natrahn 24-4-2020 03:01 PM
ellejo replied at 24-4-2020 01:50 PM
cercaan netizen lagi pedas ye. tak sanggup la tu nak tulis diri sendiri :  birah gatal puki nak laki ...

adududududu... laki bujang tak menepati citarasa???
Quote Kurex 24-4-2020 03:07 PM
Ohhh sampah.....
Quote annadonna 24-4-2020 03:15 PM
Tanda tanda sakit jiwa ni
Quote mieymiey 24-4-2020 03:20 PM
slyfynx replied at 24-4-2020 02:40 PM
Kelakar nye......
Kelakar sangat

Kelakar gilerrrr. Iols dah sejam ni gelak tak berenti
Quote gekkou 24-4-2020 03:46 PM
netizen pun ada yang support
tak faham aku

Lihat semua komen(74)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-5-2022 04:40 AM GMT+8 , Processed in 0.095661 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top