CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Dah Putus Baru Sibuk Nak Upload Gambar Bekas Tunang, Apa Motif Remy Ishak?"

27-3-2019 11:55 AM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 11150| Komen: 37|Original author: Oleh: Saiful

Description: Dah putus tunang baru sibuk nak muat naik gambar Ezza? Apa motif?
Dah putus tunang baru sibuk nak muat naik gambar Ezza? Apa motif?

Mungkin itu antara persoalan yang bermai-main di fikiran ramai orang bila Remy Ishak memuat naik gambar bekas tunangnya, Ezza Yusuf di Instagram.


Kapsyennya, "A wonderful, strong & incredible lady behind @2morrowofficial & @byri.skarf."


Bagaimanapun disebabkan kapsyen yang dianggap ringkas itu telah menimbulkan rasa kurang senang di kalangan beberapa pihak.

Ada yang mempertikaikan kenaa nak beri ucapan kepada Ezza untuk bertabah pula?



Sedangkan ramai yang tahu Remy yang tidak bersedia dan punca putus tunang.

Kebanyakannya bersimpati dengan wanita yang dianggap menghabiskan masa menunggu Remy sedangkan Remy tiada niat pun mahu memperisterikannya.

Foto: IG
Jodoh kan di tangan Tuhan, bukan di tangan manusia. Doakan sahaja yang terbaik untuk kedua-duanya. -CARI
1

Bagus
2

Marah
2

Terkejut
2

Sedih
4

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (13 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote iszaura30 27-3-2019 12:10 PM
mengada2 lah remy sehakk ni
Quote cmf_honeysweet 27-3-2019 12:10 PM
bukan ada tag tentang jenama yang sama.... ntah2 tolong promote je.... haih wartawan cari mmg takder cerita dah ke
Quote cikatilia 27-3-2019 12:15 PM
cmf_honeysweet replied at 27-3-2019 12:10 PM
bukan ada tag tentang jenama yang sama.... ntah2 tolong promote je.... haih wartawan cari mmg takder ...

kann
org aman2 pon xaman
nak bercakar bermaki dekat media sosial kot baru sedap membaca
Quote myakayina 27-3-2019 12:32 PM
dah putus tapi still baik sbb bisness..moga berjodohan kembali la hendaknya..klu jodoh tu kuat..
Quote duricinta 27-3-2019 01:09 PM
Sblm ni knp x nk upload gmba wlupn utk business purpose?  
Kesian bekas tunang tu mest makan hati je
Quote mamaida28 27-3-2019 01:09 PM
mana tau ada jodoh balik kan..tup2 terus nikah aje..ikhlas akk doakan..kerja ALLAH SWT..siapa yg tahu..
Quote emera 27-3-2019 01:10 PM
Ex tunang ni lg tua dr remy ke?
Quote mixed 27-3-2019 01:11 PM
apa motif wartawan cari post lg berita dah basi
Quote nonarona 27-3-2019 01:14 PM
cantik jgak ex nye ye...
Quote disneyrecess 27-3-2019 01:24 PM
Dah ada benang yang sama tajuk, apa motif seful buat benang baru???
Quote whadda 27-3-2019 01:29 PM
cantik ex dia tapi nampak tua
Quote Aunty_Acid 27-3-2019 01:53 PM
Edited by Aunty_Acid at 27-3-2019 05:54 AM

nasib baik extunang dia baik, kalau kena dgn sorang kertu tu yg isteri bukan, tunang pun bukan habis diajak rekan retis, wartawan, mua, pemenat semua pulau kan ko dgn gang2 pok dia sekali maki hamun ko, makian yg tiada penghujung tau x
Quote awex^returns 27-3-2019 01:55 PM
dosa ke kalau dah putus tunang up gambo

maksudnya dia profesional lah kan
masih boleh berkawan
putus cara baik

apa lah korang ni

putus tunang bukan maksud ttader jodoh tau
mana tahu memang jodoh derang pasni tup tup terus nikah

Quote paz 27-3-2019 03:30 PM
Kan dia orang remain kawan. Ok lah tu.

Tak bermusuhan.
Quote kikiharris 27-3-2019 03:42 PM
Kang kalo bergasak, londeh sana sini kat IG, korang jugak yg tak tido malam. Bengap punya penunggu IG. Ex tunang pun relax je, yg lain pulak gelupur
Quote nia_salina 27-3-2019 03:53 PM
ex dia ni skali tgk mcm imelda rosmila lak
Quote missflamingo 27-3-2019 04:00 PM
Ex tunang dia mcm muka cikgu2 ye
Quote missflamingo 27-3-2019 04:01 PM
Cantik manis juga orangnya. Bam remy nak pompuan camno lagi bam remy. Ngada laaaa
Quote tootii 27-3-2019 04:03 PM
satu je aku nk tau, apa perasaan ex dia bila ngk posting si  mamat bangla ni ?

Lihat semua komen(37)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-10-2022 04:13 AM GMT+8 , Processed in 0.066325 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top