CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Nelydia Senrose Dah Nak Kahwin, Apa Komen Bekas Kekasihnya Qi Razali?

27-3-2019 01:55 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 7642| Komen: 29|Original author: Oleh: Saiful

Description: Nelydia Senrose dah nak kahwin. Apa komen bekas kekasihnya Qi Razali?

Nelydia Senrose dah nak kahwin. Apa komen bekas kekasihnya Qi Razali?

Menurutnya dia bersyukur yang aktres tersebut dah ditemukan dengan bakal suami yang baik serta boleh membimbingnya.


"Alhamdulillah, saya gembira dia jumpa dengan seseorang yang boleh membimbingnya dan dipertemukan dengan lelaki baik.

"Saya doakan semoga Nelydia berbahagia dan harap semua yang diimpikan akan dijumpai dalam perkahwinan nanti.

"Saya mendoakan yang terbaik untuk awak, Tahniah! Semoga berbahagia hingga ke anak cucu," katanya kepada Harian Metro.


Qie juga mendoakan agar segala persiapan perkahwinan berjalan dengan lancar.

"Saya juga doakan semoga apa yang dirancang menjelang hari bahagianya nanti berjalan dengan baik."

Sebelum ini Nelydia dan Qi pernah bercinta sebelum berpisah pada tahun 2015.


Qi kini sedang menjalin hubungan cinta dengan pengacara H!Live, Nia Atasha Rosli. -CARI
3

Bagus
6

Marah
4

Terkejut
4

Sedih
3

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (24 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote BuBuComey 27-3-2019 02:14 PM
Dah kenapa sibuk nak tanya komen bekas kekasih lak? Pi lah tanya komen bakal suami. Reputs pung lahai!
Quote lucky_peace 27-3-2019 02:37 PM
dah kenapa ex lak sibuk reputs ni nak tanya....
Quote nanny_1 27-3-2019 02:49 PM
BuBuComey replied at 27-3-2019 02:14 PM
Dah kenapa sibuk nak tanya komen bekas kekasih lak? Pi lah tanya komen bakal suami. Reputs pung laha ...



kalau aku pun baran je bila ada orang mai tanya aku pasal ex aku nak kahwin
gi mampus la ko nak kahwin ke apa
apa kena mengena dengan aku pulak
dah putus , putus la
nak bagi luka berdarah kembali ke apa
Quote doubleA 27-3-2019 02:57 PM
Qi ni kertu dengan kisah cinta je
Quote mieymiey 27-3-2019 03:21 PM
Sama kes dengan kisah cinta ratu dengan si gigi besi, boleh pulak reputz tanya pada sawie. Bongok!
Quote tootii 27-3-2019 04:12 PM
bila la agaknya si Q ni kawen ?
blm sampai jodohnya la kan ..
harap lps kawen nnti, wangi la sikit hahahaa
Quote AwanCikDania 27-3-2019 04:13 PM
Cheap story betul reputz cari bahan.
Quote lee_sakura 27-3-2019 04:21 PM
wartawan mana pi terjah qi razali ni...bongok la press skrg
Quote mijot 27-3-2019 04:22 PM
sibuk ke reputz dok taya kt ex org..
Quote royaldanish 27-3-2019 04:44 PM
kalau ada retis nak kawen sibuk je nak tanya ex itu ex ini...
Quote aleesyasofia 27-3-2019 04:51 PM
mjur qi sorg ex-nya.. kalau ramai ex-nya habis semua ditanyanya..
Quote izat123 27-3-2019 04:56 PM
Qi ni tak kisah pun pasal ex. Current gf dia sentiasa hot girl hahaha bila nak kahwin woi
Quote ikanmasin 27-3-2019 05:28 PM
perlu ke tanya x dia.agak2lah jg.aduhaii
Quote missflamingo 27-3-2019 05:38 PM
Kalau aku jadi qi tak koserrr layan reputz camni. Org tu elok dah move on kot hahaha
Quote hanna88 27-3-2019 08:38 PM
Memang saje je reputs ni.. Dia ingat org tu nak sedeh lah kalau ex dah nak kawen.. Saje nak buat cite
Quote Mary_jane 27-3-2019 08:47 PM
Sudah nya reputz yang kena kecam, adan uke.
Quote SherryZass 27-3-2019 08:50 PM
Apo
Aje gile tanye ex
Quote melnanzz 27-3-2019 08:55 PM
Standard skrip reputz jer tu... masa Fattah kahwin dgn Fazura pun, Neelofa kena tanya soklan yang sama kan.
Quote namieamuro 27-3-2019 08:58 PM
nak buat bahan berite smpi terdesak tanye bekas bf ker...reporter skrg mmg tak kreatif mencari bahan ke ape..dh name pn bekas..lantak pi la bekas tu nk wat ape pun..

same kes reporter kalau ade kejadian melibatkan nyawa..x sudah la tnye petanda sblm kejadian meragut nyawa blaku..mastika sgt tau bkn buat pembaca insap pun

Lihat semua komen(29)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-8-2022 06:55 PM GMT+8 , Processed in 3.738009 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top