CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Gunting Kemaluan Kekasih, Berang Rakaman Hubungan Intim Tersebar

25-4-2018 12:06 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 2440| Komen: 14

Description: Tindakan seorang lelaki yang berkongsi pita seks dengan rakan lain telah menyebabkan teman wanitanya berang.
Tindakan seorang lelaki yang berkongsi pita seks dengan rakan lain telah menyebabkan teman wanitanya berang.

Disebabkan itu, wanita tersebut telah bertindak mengerat kemaluannya menggunakan gunting.


La Voz melaporkan, Brenda Barattini, 26, ditahan kerana mencederakan pemuzik rock, Sergio Fernandez, 40, di Bandar Cordoba, Argentina.

Foto: Daily Mail 
Punca sebenar Barattini menyerang Fernandez adalah kerana lelaki itu berkongsi rakaman hubungan intim mereka dengan orang lain.

“Saya potong kemaluannya tetapi bukan sepenuhnya. Saya cuma mencederakannya.

“Saya cuba mendapatkan bantuan. Saya tidak mahu terjadi apa-apa kepadanya memandangkan saya sendiri takut melihat darah.”


Tambahnya lagi, perbuatan lelaki itu amat menyakitkan hati dan memberi kesan psikologi terhadap dirinya.

Jika sabit kesalahan, dia bakal dihukum penjara selama 15 tahun.

Peguam kepada mangsa, Felipe Trucco memberitahu, Fernandez kini tertekan dengan pengalaman ngeri tersebut dan kini sedang menunggu giliran untuk menjalani pembedahan. -CARI
35

Bagus
19

Marah
13

Terkejut
32

Sedih
32

Lawak
35

Bosan

Friends Rank (166 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote jofizo 25-4-2018 12:09 PM
bodoh gak lelaki, mmg patut arr.... dah main sedap2, senyap2 dah la....
Quote prettyuglybabe 25-4-2018 01:52 PM
dua-dua pun bodoh..
ngeseks pun nak rakam kejadah..
Quote fushimi 25-4-2018 02:01 PM
alang alang nak potong kenapa ko tak potong semua
Quote insulin 25-4-2018 02:03 PM
Patutnya hukuman digandakan kepada 30. Kau ingat benda tu boleh tumbuh semula macam kuku ke kalau terputus dan x sempat disambung semula?
Quote chinta89 25-4-2018 02:04 PM
eh kenapa ko x potong terus je!

jantan mmg pergunakan wanita... nk buat mcmne wanita ni ade bodohnya bila melibatkan cinta...

ayuh jadilah wanita bijak.
Quote grizz 25-4-2018 02:05 PM
nk soh sunat xnk..
amik ko..
Quote haryatie 25-4-2018 02:18 PM
...jntan tu pun satu hal..
tp masa bila pulak aweks tu gi potong
tido mati per...
Quote snazzydaisy 25-4-2018 02:20 PM
padan muka kau Sergio!
jantan2 bengap mmg perlu diajar!
Quote mieymiey 25-4-2018 02:22 PM
Hahahahaha. Taktau nak kesian ker nak gelak
Quote chicozinn 25-4-2018 02:34 PM
potong skit tandanya masih sayang kat jejans tu kah?
Quote manehnya 25-4-2018 03:27 PM
PADAN MUKA
Quote Dwdrum 25-4-2018 03:33 PM
           
Quote SweetShera 25-4-2018 03:51 PM
potong sikit kena 15 tahun
klu potong semua kena berapa?
Quote mixed 26-4-2018 11:19 AM
SELAYAK NYA

Lihat semua komen(14)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-7-2022 01:14 AM GMT+8 , Processed in 0.076943 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top