CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

3 Tahun Berkahwin Tidak Pernah Bersetubuh, Isteri Dakwa Suami Di Mahkamah

18-9-2018 03:54 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 5937| Komen: 23

Description: Tidak pernah melakukan hubungan intim bersama suami selepas tiga tahun berkahwin, seorang wanita dari Zhangzhou, China bertindak membawa permasalahan itu ke mahkamah.

Tidak pernah melakukan hubungan intim bersama suami selepas tiga tahun berkahwin, seorang wanita dari Zhangzhou, China bertindak membawa permasalahan itu ke mahkamah.


Kredit foto: carian internet

Memetik laporan portal 365jia, pada mulanya isteri terbabit mendakwa suami dijangkiti penyakit selsema yang teruk sebaik sahaja mereka berkahwin menyebabkan mereka berdua tidak dapat melakukan persetubuhan.

Namun, si suami pula mendakwa bahawa isteri jarang tinggal bersama dan lebih mengecewakan isterinya menolak permintaannya untuk melakukan hubungan intim setiap kali berpeluang bersama. 


Kredit foto: carian internet


Walau bagaimanapun, berkenaan tuduhan tersebut, isterinya bukan sahaja menafikan sekeras-kerasnya malah mendedahkan suaminya mengalami ketidakmampuan seksual atau mati pucuk.

Ketika di mahkamah, si suami sempat mengeluarkan surat perubatan yang membuktikan dirinya langsung tidak mengalami masalah seksual.

Akhirnya setelah pihak mahkamah mengambil tindakan campur tangan kes tersebut, kedua-dua pihak barulah bersetuju mengadakan penceraian termasuk mencapai persetujuan dalam pembahagian harta.- CARI
18

Bagus
13

Marah
36

Terkejut
20

Sedih
21

Lawak
20

Bosan

Friends Rank (128 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Mina2215 18-9-2018 03:58 PM
Laki gayah dalam lemari kot. Nak kawen maybe utk cover diri.
Quote ashcroft86 18-9-2018 04:00 PM
Kat China byk juga gayah dipaksa kawen oleh ahli keluarga. Gayah vottem kot.
Quote zulka 18-9-2018 04:10 PM
kalau dah tak cinta, masing2 la cari alasan salahkan pasangan
Quote Decaffeinated 18-9-2018 04:40 PM
kalau dah takde masalah kesihatan namun masih tak boleh ON apa lagi masalahnya?...

penat ja bini hari2 mengangkang laki toleh ke lain... baik lah bercerai...

Quote Yahudi_Bisex 18-9-2018 04:42 PM
Tenggelam kot....kalau si Eric yg gay pon mampu memberanakkan isteri..kenapa heols tak boleh???

Tenggelam kah.
Quote MadameOnion 18-9-2018 07:37 PM
Gayah ler tuuu
Quote putericahaya999 18-9-2018 08:19 PM
gmbr sbenar ke tu
comeyyy
Quote jazaa100 18-9-2018 08:54 PM
Yahudi_Bisex replied at 18-9-2018 04:42 PM
Tenggelam kot....kalau si Eric yg gay pon mampu memberanakkan isteri..kenapa heols tak boleh???

T ...

Eric interior designer tu ke?
Quote Yahudi_Bisex 18-9-2018 09:27 PM
jazaa100 replied at 18-9-2018 08:54 PM
Eric interior designer tu ke?

Eric dlm drama filipin My Husbands Lover.
Quote Changa 18-9-2018 09:27 PM
Sah2 kau nikah dengan bapok oriental dek
Quote mrseller 18-9-2018 10:12 PM
Apam masin kot
Quote batmana 18-9-2018 10:49 PM
Kenapa mahkamah tk suruh si somi setubuh aja si isteri dlm court.barula dpt bukti sapa yg salah.kan senang
Quote batu kikir 18-9-2018 10:57 PM
batmana replied at 18-9-2018 10:49 PM
Kenapa mahkamah tk suruh si somi setubuh aja si isteri dlm court.barula dpt bukti sapa yg salah.kan  ...

Win sungguh cadangan ni. Bolih tak aku jadi saksi mata???
Quote snazzydaisy 18-9-2018 11:21 PM
tak test drive dulu ke?

Quote gusikuberdarah 18-9-2018 11:55 PM
Aparaaa... benda depan mata pun tak nak. Ke masing2 dah ada skandal lain??
Quote gusikuberdarah 18-9-2018 11:55 PM
batmana replied at 18-9-2018 10:49 PM
Kenapa mahkamah tk suruh si somi setubuh aja si isteri dlm court.barula dpt bukti sapa yg salah.kan  ...

Ini cadangan yang hebat.
Quote chinta89 19-9-2018 04:43 PM
rasanya..... gayah tu.
Quote chinta89 19-9-2018 04:44 PM
batmana replied at 18-9-2018 10:49 PM
Kenapa mahkamah tk suruh si somi setubuh aja si isteri dlm court.barula dpt bukti sapa yg salah.kan  ...

mslhnya bang ramai2 tgk, naik ke? duk berdua ngn bini pun dia entah tegang entah ke tidak... ni plk depan2 org.
Quote jalfa 19-9-2018 04:59 PM
Bini pon..x reti reti nak ikat somi kat katil...

Lihat semua komen(23)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

13-4-2024 06:49 PM GMT+8 , Processed in 0.064089 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top