CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 1952|Reply: 14

Gunting Kemaluan Kekasih, Berang Rakaman Hubungan Intim Tersebar

[Copy link]
Post time 25-4-2018 12:06 PM | Show all posts |Read mode
Tindakan seorang lelaki yang berkongsi pita seks dengan rakan lain telah menyebabkan teman wanitanya berang.


Disebabkan itu, wanita tersebut telah bertindak mengerat kemaluannya menggunakan gunting.


La Voz melaporkan, Brenda Barattini, 26, ditahan kerana mencederakan pemuzik rock, Sergio Fernandez, 40, di Bandar Cordoba, Argentina.


Foto: Daily Mail



Punca sebenar Barattini menyerang Fernandez adalah kerana lelaki itu berkongsi rakaman hubungan intim mereka dengan orang lain.


“Saya potong kemaluannya tetapi bukan sepenuhnya. Saya cuma mencederakannya.


“Saya cuba mendapatkan bantuan. Saya tidak mahu terjadi apa-apa kepadanya memandangkan saya sendiri takut melihat darah.”


Tambahnya lagi, perbuatan lelaki itu amat menyakitkan hati dan memberi kesan psikologi terhadap dirinya.


Jika sabit kesalahan, dia bakal dihukum penjara selama 15 tahun.


Peguam kepada mangsa, Felipe Trucco memberitahu, Fernandez kini tertekan dengan pengalaman ngeri tersebut dan kini sedang menunggu giliran untuk menjalani pembedahan. -CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-4-2018 12:09 PM | Show all posts
bodoh gak lelaki, mmg patut arr.... dah main sedap2, senyap2 dah la....
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2018 01:52 PM | Show all posts
dua-dua pun bodoh..
ngeseks pun nak rakam kejadah..
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2018 02:01 PM | Show all posts
alang alang nak potong kenapa ko tak potong semua
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2018 02:03 PM | Show all posts
Patutnya hukuman digandakan kepada 30. Kau ingat benda tu boleh tumbuh semula macam kuku ke kalau terputus dan x sempat disambung semula?
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2018 02:04 PM | Show all posts
eh kenapa ko x potong terus je!

jantan mmg pergunakan wanita... nk buat mcmne wanita ni ade bodohnya bila melibatkan cinta...

ayuh jadilah wanita bijak.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 25-4-2018 02:05 PM | Show all posts
nk soh sunat xnk..
amik ko..
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2018 02:18 PM | Show all posts
...jntan tu pun satu hal..
tp masa bila pulak aweks tu gi potong
tido mati per...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-4-2018 02:20 PM | Show all posts
padan muka kau Sergio!
jantan2 bengap mmg perlu diajar!
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2018 02:22 PM | Show all posts
Hahahahaha. Taktau nak kesian ker nak gelak
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2018 02:34 PM | Show all posts
potong skit tandanya masih sayang kat jejans tu kah?
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2018 03:27 PM | Show all posts
PADAN MUKA
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2018 03:33 PM From the mobile phone | Show all posts
           
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2018 03:51 PM | Show all posts
potong sikit kena 15 tahun
klu potong semua kena berapa?
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2018 11:19 AM | Show all posts
SELAYAK NYA
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

13-4-2024 05:40 PM GMT+8 , Processed in 0.060091 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list