CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Tersilap Tikam, Suspek Mohon Maaf Kepada Mangsa

24-8-2017 10:25 AM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 4751| Komen: 25

Description: Seorang wanita cedera parah di bahagian belakang akibat ditikam ketika sedang menjamu selera di sebuah restoran makanan segera.

Seorang wanita cedera parah di bahagian belakang akibat ditikam ketika sedang menjamu selera di sebuah restoran makanan segera.

Memetik laporan sina.com, kejadian tersebut berlaku semalam dalam sebuah pusat membeli belah yang terletak di Wilayah Jiangsu, China.


sumber : sina.com

Menurut saksi, suspek yang merupakan seorang wanita datang ke restoran makanan segera tersebut dengan memegang sebilah pisau, kemudian terus menikam bahagian belakang seorang wanita yang sedang menjamu selera.

Yang peliknya, selepas menikam mangsa tersebut, suspek sempat meminta maaf,

" Maaf, saya tersilap tikam awak."

Dilaporkan, kini suspek telah ditahan polis manakala mangsa dikejarkan ke hospital.- CARI

13

Bagus
19

Marah
9

Terkejut
21

Sedih
21

Lawak
20

Bosan

Friends Rank (103 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote vanillaninja 24-8-2017 10:31 AM
Pelik2 la ummah sana. Tak pasal2 cedera parah.
Quote raradhia 24-8-2017 10:36 AM
eii, ingat nak menikam org ja
Quote minguk 24-8-2017 10:59 AM
susuk tubuh sama dengan yang hendak ditikam ke?
Quote paz 24-8-2017 11:00 AM
Boleh minta maaf pulak, hahaha di maafkan ke tidak ni?
Quote Artemesiaa 24-8-2017 11:22 AM
Tak pasal2 dah menyusahkan hidup orang yang tak bersalah
Quote prettyuglybabe 24-8-2017 11:34 AM
iols pun nak buat cam ni la..
dah tikam bertubi-tubi pastu mintak maaf silap tikam
Quote Yuyu8934 24-8-2017 11:35 AM
macam ni pun ada. isk2  
Quote kuewTiau 24-8-2017 11:43 AM
adushh boleh pulak..
Quote Pink_Purple 24-8-2017 04:16 PM
sengaja tikam, pas2 buat2 minta maaf
Quote afie_m 24-8-2017 04:18 PM
ai...tersalah sasaran lah ni....
Quote palmolive 24-8-2017 04:23 PM
rakyat ramai yg pelik amat kelakuannya..
pahtu ajak mai malaysia..
bagus la tu...
Quote tayam 24-8-2017 04:29 PM
senangnya..maaf saya tertika...ko ingt main tikam2 kat funfair
Quote -electrifying- 24-8-2017 05:34 PM
Only In China
Quote meya 25-8-2017 12:16 PM
Apa susah..tikam dia balik.

Pastu cakap 'awak patut kena tikam'
Quote rainbow259 25-8-2017 08:08 PM
hadoi bole plak....
Quote rainbow259 25-8-2017 08:09 PM
Pink_Purple replied at 24-8-2017 04:16 PM
sengaja tikam, pas2 buat2 minta maaf

bole jd juga....
Quote simatakucing 25-8-2017 08:30 PM
Ingat kat Malaysia tadi hahai
Quote Pink_Purple 25-8-2017 09:32 PM

kann....            
Quote cik_noreen 25-8-2017 11:51 PM
adess senang2 ja say sorry ya

Lihat semua komen(25)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

3-3-2024 12:14 AM GMT+8 , Processed in 0.070055 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top