CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Ngeri: Lelaki Maut Dilanggar Komuter Sehingga Badan Terputus Jadi 3 Bahagian

18-8-2017 03:09 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 4486| Komen: 22

Description: Seorang lelaki berusia dalam lingkungan 70-an menerima padah kerana bertindak menceroboh masuk ke laluan landasan kereta api berhampiran FELDA Rimba Emas, Padang Besar.

sumber : Harian Metro


Seorang lelaki berusia dalam lingkungan 70-an menerima padah kerana bertindak menceroboh masuk ke laluan landasan kereta api berhampiran FELDA Rimba Emas, Padang Besar.

"Mayat mangsa terpisah kepada tiga bahagian iaitu tangan kiri dan kaki kanan terputus dari badan manakala perutnya terburai dan tiada sebarang dokumen pengenalan diri yang dijumpai pada mangsa." demikian kata Superintendan Ghazani Abdul Ghani berhubung kemalangan ngeri itu.

Memetik laporan Harian Metro, Ketua Polis Daerah Padang Besar itu berkata, kira-kira jam 3.30 petang, pusat kawalan KTMB menerima maklumat seorang lelaki dilanggar komuter dari arah Padang Besar ke Butterworth.

"Kami diberitahu oleh pihak Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) pada jam 3.45 petang bahawa pemandu keretapi elektrik (ETS) dari arah Selatan ke Utara terlihat mangsa berjalan di atas landasan keretapi dari arah bertentangan berdekatan pusat penempatan kargo KTMB Padang Besar."


Memandangkan tiada bekas suntikan Bacillus Calmette Guerin (BCG) dan terdapat cacahan tatu di badannya, pihak polis percaya mangsa adalah warga Thailand.

Bagaimanapun, Ghazani menyeru orang ramai yang kehilangan ahli keluarga diminta menghubungi balai polis berhampiran.

"Kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut dan pihak polis masih menyiasat untuk mengenal pasti identiti mangsa."- CARI
3

Bagus
4

Marah
2

Terkejut
2

Sedih
4

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (17 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote gede-bab 18-8-2017 03:12 PM
bunuh diri??
Quote nishikido 18-8-2017 03:13 PM
Demn...ngeri gilaaa
Quote Deidra 18-8-2017 03:26 PM
70 dah umornya....{:childlike
Quote sitisitu25 18-8-2017 03:28 PM
cara baru nak retired tnpa simpanan..
Quote Anaya84 18-8-2017 03:29 PM
memang ngeri kalau tengok gambar..
Quote MyNameIsIris 18-8-2017 03:29 PM
aduhaiiiii......
Quote Nenasketum 18-8-2017 03:31 PM
Sedih pengakhiran hidup macam ni. Sob sob
Quote FanTasyCreaTioN 18-8-2017 03:36 PM
Takziah .

moga cepat d temui siapa waris

Quote lkick2113 18-8-2017 03:46 PM
Anaya84 replied at 18-8-2017 03:29 PM
memang ngeri kalau tengok gambar..

PM gambar boleh??
Quote cik_nit 18-8-2017 04:28 PM
Bunuh diri?  
Quote yoana 18-8-2017 05:14 PM
Adoiii cari bala namanya lalu kat situ..
Quote nisako 18-8-2017 05:14 PM
bunuh diri kut.......
Quote fefeeling 19-8-2017 01:09 AM
Perlu ke berjalan atas trek keretapi? Kalau degil sangat suka lintas trek keretapi at least jalan lah tepi lawan arus ke supaya nampak keretapi dari jauh. Common sense is best not to trespass the track at all. Takziah to keluarga mangsa anyway.
Quote moonbug 19-8-2017 01:17 PM
Kurang siuman mungkin
Quote shernazz 19-8-2017 01:57 PM
teringat dedolu
gi mid dengan kengkawan
around 16 yo kot iols masa tu
komuter mid xde lagi stesennya
member iols nak naik putra lrt..jenjalan punya jalan..lalu kat abdullah hukum
cari jejantas, rupanya pakcik situ soh lintas landasan...
ngeri siot...

iols x penah pecah masuk, kang kene langgor, x memasei aje kan...
tapi masa tu, pakcik tu siap escort lintas....cakap, udah biase deme dok lintas situ..anak anak pi skola pung lintas situ...ngeri le teman mendengor
Quote Madel 19-8-2017 02:02 PM
Kalau tenguk pic hancur bersepai mayat acik ni..putus sana sini..
Mcm mana la acik ni boleh tak dengar bunyi keretapi ya..or mungkin acik ni dah nyanyuk ..duk merayau2
Quote Changa 19-8-2017 02:09 PM
selayak nya lah dek.
sorry no alfatihah for you.
mohon merepot jah
Quote makita 19-8-2017 02:15 PM
Laaa nape pcik.lintas la waktu xde ketapi...
Quote aHoi83 19-8-2017 02:17 PM
Nyanyok kot...

Lihat semua komen(22)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

16-7-2024 11:14 AM GMT+8 , Processed in 0.077649 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top