CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Muatnaik Gambar Sarung Cincin, Shila Amzah Bagi 'Hint' Sudah Temui Pengganti?

2-4-2017 06:14 PM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 52348| Komen: 367|Original author: Oleh: Adib Za

Description: Sehari dua ini nama penyanyi Shila Amzah kembali meniti di bibir para peminat dunia seni tanah air.

Sehari dua ini nama penyanyi Shila Amzah kembali meniti di bibir para peminat dunia seni tanah air.

Bukan sahaja kerana berita pernikahan yang berlangsung oleh bekas kekasihnya, Sharnaaz Ahmad sebaliknya berita kes saman malu yang melibatkan media tempatan yang dilaporkan penyanyi itu tewas dalam kes tersebut.

Terbaru, peminat mula tertanya-tanya dengan status terbaharu Shila di laman Instagram miliknya.

"Alhamdulillah.." ringkas sahaja kapsyen yang ditulis, sambil menunjukkan gambar dia menyarung cincin di jari manisnya.


Peminat mula membuat spekulasi, ada yang berkata Shila sudah menemui pengganti dalam hidupnya dan ada juga yang tertanya-tanya adakah ia adalah 'hint' Shila sudah bertunang?

Namun, pada waktu ini gambar tersebut kami dapati telah dipadam menerusi akaun Instagram Shila. - CARI

Foto: Carian Internet

16

Bagus
9

Marah
9

Terkejut
14

Sedih
7

Lawak
15

Bosan

Friends Rank (70 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote bambimo 31-3-2017 09:17 PM
Edited by bambimo at 31-3-2017 10:26 PM

sejenis rr juga kah???
Quote hambaallah1709 31-3-2017 09:18 PM
wahhh gitu
bambam tangan..
Quote roti_naan 31-3-2017 09:19 PM
Hekeleh... ko ni shilalat sama annoying je dgn ex ko tu
Quote zuriey 31-3-2017 09:20 PM
Knp dia gemss bkn ke dulu rajin beryoga apa dah jdi
Quote anaktoyol 31-3-2017 09:26 PM
tadi terbaca... dia kalah saman surat kabar manatah
Quote Aneem 31-3-2017 09:26 PM
Ewwww.. perangai tak matured langsung..
Quote sheqim 31-3-2017 09:30 PM
Xde org update live ke wedding nanasxnabirah? Hahaha bak linkkk
Quote RatuDunia94 31-3-2017 09:33 PM
Cinta Agung cuols.. Mana boleh tahan sakitnya...
Quote mzzenma 31-3-2017 09:36 PM
Gedik nau sibuk nak enterframe
Quote bebah 31-3-2017 09:36 PM
macan cincin yg jual kt fb....
Quote diamondhoney 31-3-2017 09:42 PM
Sampai begitu meroyannya
Quote kaklehot 31-3-2017 09:43 PM
Jejari tembun..
Quote milot 31-3-2017 09:43 PM
Shila udeserve better
Quote kiah_karok 31-3-2017 09:45 PM
Meratap hiba ...
Quote apikwaeh 31-3-2017 09:51 PM
iols pun baru nak komen dan tertanya..

ngapelah si shila ni merempan upload gambo cincin. kebetulan? cliche sgtlah..
walau iols suka pencapaiannya kat china sana tapi sgt tak  gemar dgn perangai tak matang sheols.

pleaselah shila. jaga pride sket. be classy ok..
org dah lama lupa. tapi bila uols upload gambo camtu nampak sgt tak move on..
tak kan hilang bisa ular menyusur akar...  uols dah ada segalanya. jadi jgn rendahkan maruah sendiri.
Quote HoneyManjer 31-3-2017 09:57 PM
Kesian sheolls...meratib ler tuh...dalam ati mikir, "it was suppose to be me" hewhew
Quote MINNIElove 31-3-2017 09:57 PM
Edited by MINNIElove at 31-3-2017 09:58 PM

nmpk sgt sampai skrg x move on lagi... btl ke sheols dh ada pengganti mcm propa je? lagi satu patut la bdn makin bulat adakah sbb stress?
Quote abangbeca 31-3-2017 09:59 PM
Memang minah ni tak move on lagi la tu.. Sanaz kawen ngan jejari runcing dia gi upload jejari tembun dia lak..
Quote alesandra 31-3-2017 10:00 PM
kot betul dia bertunang .mana la tau

Lihat semua komen(367)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

29-2-2024 06:55 PM GMT+8 , Processed in 0.154751 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top