CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Biadab! Gadis Berhijab Menari Gelek Dalam Masjid Sambil Tunjuk Isyarat Lucah

20-3-2017 11:01 AM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 15280| Komen: 42|Original author: Oleh : Hafiz BZ

Description: Semakin hari semakin biadab perangai sesetengah golongan manusia di zaman sekarang...


Semakin hari semakin biadab perangai sesetengah golongan manusia di zaman sekarang. Kes-kes seperti menghina agama, mempermainkan hukum-hakam dan tidak menghormati tempat beribadah bukanlah sekali dua terjadi terutamanya di negara kita. 



Terbaru, sebuah lagi video mencemari tempat beribadah mula tular di media sosial. Rakaman video selama sebelas saat itu memaparkan aksi seorang wanita berhijab sedang menari gelek di dalam sebuah masjid. 

Wanita itu juga sempat menunjukkan isyarat lucah di akhir video dengan mengangkat jari tengah. 

Lihat video dibawah :


Perkongsian video itu menerima pelbagai reaksi daripada netizen yang rata-rata marah dan menguruk keras tindakan "gila" wanita berkenaan.

Pelbagai tohmahan dilemparkan kepadanya dan tidak kurang juga mempersoalkan secara sinis adakah wanita itu Orang Kurang Upaya (OKU).

Setakat ini, lokasi kejadian masih belum dapat dipastikan sama ada berlaku di negara kita atau di negara seberang. - CARI





12

Bagus
17

Marah
18

Terkejut
16

Sedih
10

Lawak
13

Bosan

Friends Rank (86 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Mopiko 20-3-2017 11:08 AM

bangang. moga2 dilaknat tuhan

bukan porumer ci kan?

Quote kakiselit 20-3-2017 11:09 AM
camtu la rupanya nnt dia menggeliat kepanasan dijilat api neraka. (jika niat mempersenda dan memalukan Islam). Jika mmg dah sakit mental tu, lain la cerita.;
Quote krustykrab 20-3-2017 11:11 AM
kalau gian nak bergelak pun pi la gelek dalam tandas....
Quote mawar_pink 20-3-2017 11:23 AM
mmg xde keja yg nak dibuat agaknye...dgn baju melekat kat tubuh dok bergelek plak...mcm2
Quote Aneem 20-3-2017 11:41 AM
Kau berani la menggeliut2 mcm ulat taik..
Sbb skrg Allah tak balas petir dan2..
Cuba sekali buat jahat terus dibalas..
Aku rasa bod forum ni pun ghaib..
Quote mieymiey 20-3-2017 11:49 AM
Bangang nya engko dekkk.
Macam dah takda tempat lain nak tunjuk bakat.
Quote Prickford 20-3-2017 11:59 AM
Sah gila. Aku syorkan ko gi bergelek  dalam church & temple plak lepas ni. Moga2 ko dirahmati hendaknya.
Quote aleesyasofia 20-3-2017 11:59 AM
kot ye pon nak tnjk bakat prgi ler kt tmpt yg spatutnya..
Quote -electrifying- 20-3-2017 12:11 PM
bangang ke apa ni?
Quote prettyuglybabe 20-3-2017 12:28 PM
nak gi clubbing kena halau kot..
gi la kat masjid
Quote mirebus 20-3-2017 03:11 PM
ko dah kenapa. mcm tak betul je duk gelek sakan
Quote catalina 20-3-2017 03:20 PM
mabuk ketum ker?
Quote gigahertz 20-3-2017 03:53 PM
mawar_pink replied at 20-3-2017 03:23 AM
mmg xde keja yg nak dibuat agaknye...dgn baju melekat kat tubuh dok bergelek plak...mcm2

janganlah sis bimbang kami kaum lelaki tidak terangsang dengan pompuan takde
bontot macam ni.
Quote devilito2 20-3-2017 04:23 PM
semoga mendapat hidayah...
Quote paz 20-3-2017 04:36 PM
kenapa yer nak mcm ni... pelik2 orang sekaran.
Quote miss_bear 20-3-2017 05:29 PM
Slang kelantan ke tu
Quote Artemesiaa 20-3-2017 06:00 PM
Kak long sapa le ni
Quote Jorja 20-3-2017 06:03 PM
Apa nak heran la ni kan akhir zaman.. tak lama lagi vidio orang bzina secara terang-terangan pulak..take care of yourself je la
Quote Super-M 20-3-2017 06:50 PM
perangai biadap. apa pun pegangan kau.. tolong jgn jadi banggang kat tempat suci x kisah lah masjid ke gereja ke tokong ke apa pun.  simpan sikit sifat malu tu.

Lihat semua komen(42)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

19-6-2024 12:13 AM GMT+8 , Processed in 0.071129 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top