CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

18SG : Bapa Tiri Tekup Muka Anak Yang Masih Bayi Dan Tampar Berkali-Kali

17-3-2017 12:55 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 14072| Komen: 44|Original author: Oleh : Hafiz BZ

Description: Kebinatangan apakah ini? Satu rakaman video memaparkan penderaan kejam...


INDONESIA - Satu rakaman video memaparkan penderaan kejam terhadap seorang bayi menjadi tular di media sosial Indonesia sejak beberapa hari lalu.

Video tersebut mula tersebar luas di media sosial semenjak dimuat naik oleh pengguna Facebook yang menggunakan nama Arief. Namun lokasi sebenar kejadian tidak pula dinyatakan.

Dapat dilihat dalam rakaman video itu, suspek yang dipercayai bapa tiri kepada mangsa bertindak menekup muka bayi yang sedang menangis itu sebelum menampar muka mangsa berkali-kali tanpa belas kasihan.

Lihat video dibawah :

Loading FB Video...

Loading FB Video...

Rakaman video tidak berperikemanusiaan itu telah mengundang kemarahan dan kecaman hebat di kalangan netizen.



Netizen yang risau akan keselamatan bayi tersebut berharap pihak polis bertindak segera memburu suspek dan memberi hukuman setimpal dengan perbuatan kejamnya itu. - CARI




21

Bagus
20

Marah
17

Terkejut
14

Sedih
22

Lawak
21

Bosan

Friends Rank (115 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote emelia1509 17-3-2017 01:00 PM
stressnye bile baca bab penderaan budak ni..
bangang abadi sungguh bile dgn baby pun nak belasah..


:
Quote klkl 17-3-2017 01:13 PM
rajin pulak dia ambil vdeo
Quote vanillaninja 17-3-2017 01:25 PM
Tak sanggup nak tengok video. Dasar syaitan.
Quote pittjie 17-3-2017 01:27 PM
bapa tiri? bayi lagi dah berbapa tiri? budak tu mcm tak lbh dari 3-4 bulan. time bilanya mak dia kawin dgn bapak tiri?
Quote aHoi83 17-3-2017 01:28 PM
Akak tknak tgk video2 serupa ni. So akak hencap terus je ye. Dasar manusia lahanat. Mohon cepat meninggal je org mcm ko.
Quote stayathomemom 17-3-2017 01:30 PM
Tak.kuasa nak tengok sebab nanti satu hari sakit ati dan beedebar2 marah...ni jantan sial ni mmg nak menunggu kena sula jek kat penjara
Quote kuzaime 17-3-2017 02:04 PM
Hanat betul..spesis kawen ngan janda sbb nk meman*a* aje tau..anak org tu ko pedajalkan walaupun baby lg..
Quote krustykrab 17-3-2017 02:13 PM
yg ambik video tu pun bangang abadi jugak ke....
Quote hunny_bunny 17-3-2017 02:16 PM
stress aku tiap2 ari ade citer budak2 kene dera...

babi apa jahanam ni g pukol budak x reti  melawan....

cari org yg sama tenaga mcm ko laa bodo....

mohon mampos kene panah petir....

Quote myakayina 17-3-2017 02:16 PM
eee..celaka hanat punya jantan sial.. knp ko buat mcm tu ?
Quote shi_jewel 17-3-2017 02:19 PM
mohon komentar dari yindong masuk mengadap
Quote alieyrina 17-3-2017 02:26 PM
Aku skrol cepat2 ..tgk gambar pun x sanggup
Quote alieyrina 17-3-2017 02:27 PM
Ehh lupa nak maki..semoga ang dilenyek lori 20 taya
Quote hanisbunny 17-3-2017 02:40 PM
celaka btul!!!: hrp ko msk pnjara nnt ko plak kene dera n liwat sekali!:
Quote Lollipop111 17-3-2017 03:12 PM
I don't even dare to play the vid...certainly traumatizing
Quote chacon 17-3-2017 03:22 PM
indon dan pelik2 seram berpisah tiada
Quote @pplegreen 17-3-2017 03:56 PM
apa la motif dia ambik video tu, rasa puas hati k taw ko yg meroyan
Quote haryatie 17-3-2017 04:43 PM
gilerrrrrrrr
Quote WhiskeyScotch 17-3-2017 04:55 PM
Jahanam punyaaa manusia!!!

Patutlah Trisna selagi boleh nak kahwin dengan jantan Malaya rupa-rupanya Jantan Yendon banyak yang psycho.

Nice move, Trisna!

@trisnalovezul

Lihat semua komen(44)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

14-7-2024 09:11 AM GMT+8 , Processed in 0.051011 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top