CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 8627|Reply: 42

Biadab! Gadis Berhijab Menari Gelek Dalam Masjid Sambil Tunjuk Isyarat Lucah

[Copy link]
Post time 20-3-2017 11:01 AM | Show all posts |Read mode


Semakin hari semakin biadab perangai sesetengah golongan manusia di zaman sekarang. Kes-kes seperti menghina agama, mempermainkan hukum-hakam dan tidak menghormati tempat beribadah bukanlah sekali dua terjadi terutamanya di negara kita.






Terbaru, sebuah lagi video mencemari tempat beribadah mula tular di media sosial. Rakaman video selama sebelas saat itu memaparkan aksi seorang wanita berhijab sedang menari gelek di dalam sebuah masjid.


Wanita itu juga sempat menunjukkan isyarat lucah di akhir video dengan mengangkat jari tengah.


Lihat video dibawah :





Perkongsian video itu menerima pelbagai reaksi daripada netizen yang rata-rata marah dan menguruk keras tindakan "gila" wanita berkenaan.


Pelbagai tohmahan dilemparkan kepadanya dan tidak kurang juga mempersoalkan secara sinis adakah wanita itu Orang Kurang Upaya (OKU).



Setakat ini, lokasi kejadian masih belum dapat dipastikan sama ada berlaku di negara kita atau di negara seberang. - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-3-2017 11:08 AM | Show all posts

bangang. moga2 dilaknat tuhan

bukan porumer ci kan?

Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 11:09 AM From the mobile phone | Show all posts
camtu la rupanya nnt dia menggeliat kepanasan dijilat api neraka. (jika niat mempersenda dan memalukan Islam). Jika mmg dah sakit mental tu, lain la cerita.;
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 11:11 AM | Show all posts
kalau gian nak bergelak pun pi la gelek dalam tandas....
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 11:23 AM From the mobile phone | Show all posts
mmg xde keja yg nak dibuat agaknye...dgn baju melekat kat tubuh dok bergelek plak...mcm2
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 11:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Kau berani la menggeliut2 mcm ulat taik..
Sbb skrg Allah tak balas petir dan2..
Cuba sekali buat jahat terus dibalas..
Aku rasa bod forum ni pun ghaib..
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 20-3-2017 11:49 AM | Show all posts
Bangang nya engko dekkk.
Macam dah takda tempat lain nak tunjuk bakat.
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 11:59 AM | Show all posts
Sah gila. Aku syorkan ko gi bergelek  dalam church & temple plak lepas ni. Moga2 ko dirahmati hendaknya.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-3-2017 11:59 AM | Show all posts
kot ye pon nak tnjk bakat prgi ler kt tmpt yg spatutnya..
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 12:11 PM | Show all posts
bangang ke apa ni?
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 12:28 PM | Show all posts
nak gi clubbing kena halau kot..
gi la kat masjid
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 03:11 PM | Show all posts
ko dah kenapa. mcm tak betul je duk gelek sakan
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 03:20 PM | Show all posts
mabuk ketum ker?
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 03:53 PM | Show all posts
mawar_pink replied at 20-3-2017 03:23 AM
mmg xde keja yg nak dibuat agaknye...dgn baju melekat kat tubuh dok bergelek plak...mcm2

janganlah sis bimbang kami kaum lelaki tidak terangsang dengan pompuan takde
bontot macam ni.
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 04:23 PM | Show all posts
semoga mendapat hidayah...
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 04:36 PM | Show all posts
kenapa yer nak mcm ni... pelik2 orang sekaran.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-3-2017 05:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Slang kelantan ke tu
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 06:00 PM | Show all posts
Kak long sapa le ni
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 06:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa nak heran la ni kan akhir zaman.. tak lama lagi vidio orang bzina secara terang-terangan pulak..take care of yourself je la
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 06:50 PM From the mobile phone | Show all posts
perangai biadap. apa pun pegangan kau.. tolong jgn jadi banggang kat tempat suci x kisah lah masjid ke gereja ke tokong ke apa pun.  simpan sikit sifat malu tu.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

25-7-2024 05:22 AM GMT+8 , Processed in 0.191730 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list