CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Tragedi September, Remaja Dirogol Enam Lelaki Jahanam

10-12-2016 12:39 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 4977| Komen: 5

Description: Remaja berusia 14 tahun mendakwa dirinya dirogol enam lelaki tidak dikenali dalam dua kejadian berasingan di Kuala Nerus, sejak September lalu.
Remaja berusia 14 tahun mendakwa dirinya dirogol enam lelaki tidak dikenali dalam dua kejadian berasingan di Kuala Nerus, sejak September lalu.


Sumber foto: Harian Metro

Menurut Harian Metro, kejadian bermula apabila mangsa bersama seorang rakan perempuan berada di Stadium Sultan Mizan Gong Badak, Kuala Nerus, jam 1 pagi awal September lalu.

“Mangsa bersetuju mengikut ajakan dua lelaki tidak dikenali untuk bersembang di sebuah rumah di kawasan Seberang Takir, selepas rakannya meninggalkannya keseorangan di situ kerana keluar bersama rakan lain.

“Sebaik tiba di rumah dimaksudkan, seorang lagi lelaki tidak dikenali datang sebelum ketiga-tiga mereka merogol mangsa bergilir-gilir. Kemudian, seorang suspek menghantar mangsa pulang ke rumah pada jam 4 pagi,” katanya kepada Harian Metro.


Malang sekali, kejadian sama berulang apabila mangsa mendakwa tiga lelaki lain merogolnya pada 10 September lalu di sebuah rumah rehat di Kuala Nerus. Kejadian berlaku selepas mangsa bersetuju mengikut seorang suspek untuk menemaninya dan seorang rakan penyewa di rumah rehat itu.

“Sebaik tiba, mangsa menyedari rakan dimaksudkan suspek tiada di rumah itu sebelum mangsa sekali lagi dirogol. Tidak lama kemudian, dua lagi lelaki datang dan turut merogol mangsa.

“Mangsa menghubungi rakan abangnya meminta bantuan sebelum dihantar pulang ke rumah. Awalnya, mangsa mahu merahsiakan kejadian tetapi membuat laporan polis apabila dua daripada enam suspek mengajaknya berjumpa jam 9 malam, 2 Disember lalu,” katanya.

Dua suspek berusia 15 dan 20 tahun berkenaan direman hingga 14 Disember bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 375(B) Kanun Keseksaan. - CARI

33

Bagus
16

Marah
18

Terkejut
18

Sedih
42

Lawak
37

Bosan

Friends Rank (164 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ronapink 10-12-2016 12:43 PM
thread mcm dah ada, ke aku baca dulu kat metro..

tu tu tu.... tgk sapa polis pengiring tu
Quote MsKathryn 10-12-2016 12:59 PM
Dek ko mmg bangang abadi ke apa
Quote sebu 10-12-2016 01:52 PM
Ni bukan kes rogol la. ...ni suka sama suka.  Mesti buat report setelah x puas hati gaduh makan hati ke apa:zz
Quote sukacactus 10-12-2016 01:59 PM
Ishh budak ni...asyik mengikut org je
Mmg cari nahas betul
Quote FanTasyCreaTioN 10-12-2016 02:04 PM
patut macam pernah baca

http://mforum.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=1025218&extra=page%3D2

Lihat semua komen(5)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-5-2024 05:48 PM GMT+8 , Processed in 0.050692 second(s), 34 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top