CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Bunuh, Kerat Rakan Yang Sering Pinjam Wang

1-11-2016 05:13 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 4421| Komen: 19

Description: Sangat kejam! Akibat terlalu geram terhadap rakan yang sering minta meminjam wang, seorang lelaki berusia 41 tahun, bertindak ganas membelasah mangsa dengan batang besi sehingga mati.

Sangat kejam! Akibat terlalu geram terhadap rakan yang sering minta meminjam wang, seorang lelaki berusia 41 tahun, bertindak ganas membelasah mangsa dengan batang besi sehingga mati.


Bukan itu sahaja, dia kemudiannya telah bertindak mengerat mayat mangsa sebelum dibawa ke Cipayung untuk ditanam di dalam sebuah bilik di rumah sewanya dengan bantuan seorang lagi rakannya. 

Memetik laporan Jakarta Post, kejadian tersebut sebenarnya berlaku di sebuah rumah di Bekasi pada 24 Oktober lalu. 

Menurut jurucakap polis Dedi Wahyudi, kedua-dua suspek menggali lubang di sebuah bilik sebelum meletakkan mayat mangsa yang dipotong di dalamnya dan menimbus lubang itu dengan simen bagi menutup perbuatan  mereka.

Tambah Wahyudi, perbuatan suspek terbongkar kelmarin, selepas isteri seorang suspek curiga dengan perbuatan mereka dan membuat laporan polis. - CARI


sumber foto: Detik.com

18

Bagus
10

Marah
19

Terkejut
8

Sedih
13

Lawak
11

Bosan

Friends Rank (79 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote CrowneGlory 1-11-2016 05:15 PM
aku dah bosan gituh.....elokla mati dr takde duit asik nk meminjam org...lg2 kalau badan sihat tp pemalas nk kerja...
Quote nolya 1-11-2016 07:46 PM
Tau kalau pinjaman kemaren ngak dibayar2,  dikasi pinjemin terus kenapa?  Seharusnya bila mau minjam lagi, katakan saja hutang yg kemaren dibayar dulu baru dikasi pinjam lagi.
Quote meklalala 1-11-2016 09:32 PM
Stress betul tu sampai nak bunuh2 orang..walau apapun tak perlu sampai membunuh..
Quote ronapink 1-11-2016 09:40 PM
ngerinya..

panas hati
Quote edee_91 1-11-2016 11:01 PM
berita indon sial.... NEXT!
Quote Decaffeinated 1-11-2016 11:11 PM
dah janji kan kalau tak bayar ko mati.... janji dicapati lah...

Quote hafeek 2-11-2016 12:40 AM
ni mesti tangan dok bagi... tapi mulut x renti2 komplen apsal dia suka pinjam duit. x nak kasi, senyap & fullstop
Quote ninnakarinna 2-11-2016 01:30 AM
Kecoh plak si bini suspek..kalau x dah aman2 dah..
Quote seramado 2-11-2016 07:05 AM
Ayoo smpi bunuh tu
Quote mieymiey 2-11-2016 07:15 AM
Quote Simunggu 2-11-2016 07:18 AM
brutal amat org indon ne
Quote rospinki 2-11-2016 08:15 AM
tknak bgi udahla bung..kok dikeratin?

kemarin kok udah bilang sama kamu
Quote jump@gmail.com 2-11-2016 08:23 AM
Memang gangpang dilakuin begitu
Quote alinone78 2-11-2016 09:32 AM
elok pos kisah ni kat wall
bio kawan2 lain yg  asyik2 pinjam terasa
kita pun stress
Quote dodolgemok 2-11-2016 09:33 AM
Dah gampang sgat gi bgi pinjam watpe. Lain kali tombok jah muka xmalu si peminjam tu
Quote kelip2_07 2-11-2016 09:57 AM
indonnnnnnn..keje dia bunuh...pastu simen..itu adja yg tau
Quote fishcracker 2-11-2016 11:23 AM
entah2 bunuh sebab lain,pinjam duit pastu ugut yang bagi pinjam...ujung2 yang mengugut dikerat kerat

sekian sinetron
Quote intan_smsb 2-11-2016 11:46 AM
mental ke
Quote jiji85 2-11-2016 08:05 PM
kwn kpda kwn aku x brapa nak kenal tetiba 1 day btanya khabar berita ending up pnjam duit sbb dh terdesak nak modal biz..janji bln raya cina nak byr untill now buat muka tayar lori x nak byr hutang..lpas tu boleh pulak paksa aku beli brg dia jual..kalau aku jd indon ni pun panas hati juga kalau jmpa manusia separa haiwan yg x tahu malu mcm tu.:

Lihat semua komen(19)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-11-2022 02:02 PM GMT+8 , Processed in 0.101749 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top