CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Setelah 6 Bulan Berkahwin, Barulah Tahu Suaminya Seorang Wanita

19-7-2016 12:36 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 10510| Komen: 41

Description: Gara-gara suami enggan melakukan hubungan intim setelah 6 tahun berkahwin, isteri membuat siasatan secara senyap dan barulah terkejut mendapati suaminya merupakan seorang perempuan dan mempunyai seora ...
Oleh : TS LOO


Gara-gara suami enggan melakukan hubungan intim setelah 6 bulan berkahwin, isteri membuat siasatan secara senyap dan barulah terkejut mendapati suaminya merupakan seorang perempuan dan mempunyai seorang anak yang berusia 17 tahun.


Menurut laporan media, setelah beberapa bulan berkenalan dengan Muhamad Efendi Saputra yang menggelar dirinya seorang pegawai polis, Heniyati pun bernikah dengannya pada akhir tahun lepas.

Oleh kerana, setelah berkahwin, suaminya tidak pernah ada keinginan untuk berhubungan intim dengannya, keadaan itu membuatkan Heniyati mula rasa curiga. 

Justeru itu, Heniyati pun memeriksa dompet suaminya, amat terkejut mendapati suaminya bernama Suwarti, merupakan seorang wanita berumur 40 tahun.




Difahamkan demi dapat bernikah, Suwarti membuat pemalsuan beberapa dokumen yang diperlukan untuk perkahwinan, termasuk mengupah pelakon tambahan untuk menyamar menjadi saudara maranya dan ahli keluarga, akibatnya dia berjaya menipu Heniyati semasa majlis perkahwinan. 

Kini, polis Indonesia menahannya dibawah kesalahan pemalsuan identiti. Berkenaan perbuatannya melakukan pemalsuan identiti itu, Suwarti menjelaskan semuanya disebabkan kecewa dengan kegagalan perkahwinan yang dialaminya sebelum ini.

Sekiranya disabit kesalahan, dia akan dipenjarakan selama 7 tahun. - CARI
4

Bagus
14

Marah
11

Terkejut
14

Sedih
25

Lawak
11

Bosan

Friends Rank (79 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sekel 19-7-2016 01:23 PM
nasib baik tak kena ngesek dgn kontol palsu
Quote siti_kus 19-7-2016 01:31 PM
errrr.. macam-macam btl
Quote miss_qasehs 19-7-2016 01:49 PM
Quote misscendol 19-7-2016 02:40 PM
mcm ni pon hadoooo
Quote manehnya 19-7-2016 02:55 PM
siannya isterik tu... dah la terpaksa menahan............ napsu... keciwa plak
Quote emmaisa 19-7-2016 03:04 PM
kesiannya....

Quote kimchipedas 19-7-2016 03:24 PM
Aiyoo nk jd jantan sgt kn bila nk beromen nk back up plan
Quote Artemesiaa 19-7-2016 04:58 PM
Macam2 hal
Quote me12345 19-7-2016 07:52 PM
Adoiiii.... mcm mcm...
Quote me12345 19-7-2016 07:52 PM
Ghuper pun leh kenal
Quote HazeLJoseph 19-7-2016 07:58 PM
Aamaaiigaddd mendunia lagik..
Quote certiorari 19-7-2016 10:12 PM
Aiyoo
Quote furbythecat 19-7-2016 10:22 PM
adoiii macam ni pon boleh....
Quote hareeeesah 19-7-2016 10:31 PM
Siap boleh upah pelakon jadi saudara lagi. memang tinggi cita-cita nak kawin dengan perempuan ni.
Quote lashes 19-7-2016 10:50 PM
Indonesia mendunia lg..hei mcm2 hal dunia ni..pelik pelik
Quote huehue 19-7-2016 11:46 PM
The heck?

Lesbo couple pun reti enjoy
Quote silampumeja 19-7-2016 11:47 PM
ya hampun..takde syak wasangka kah bininya tu kat laki sebelum ni
Quote Peaches113 19-7-2016 11:53 PM
Xkan la x selidik dulu latar belakang sblum kawin? Aiyoo
Quote dyana612 20-7-2016 09:13 AM
xterkata aku..mcmne la selama ni xperasan benda2 pelik kat 'llki' tu

Lihat semua komen(41)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

24-2-2024 01:00 AM GMT+8 , Processed in 0.112504 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top