CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Kek Perkahwinan Mendiang Puteri Diana Dilelong

19-1-2016 03:26 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 7569| Komen: 20

Description: Kek perkahwinan mendiang Puteri Diana yang dibuat 34 tahun lalu akan dilelong dengan harga £2,600 (RM16,800) sepotong.


Oleh : TS LOO






Kek perkahwinan mendiang Puteri Diana yang dibuat 34 tahun lalu akan dilelong dengan harga £2,600 (RM16,800) sepotong.

Meskipun terlalu lama, kek buah itu masih boleh dimakan kerana kandungan alkoholnya yang cukup tinggi, menurut laporan media tempatan.

Kek istimewa tersebut dibalut khas dan dimasukkan ke dalam kotak sejak perkahwinan Diana dengan Putera Charles pada 29 Julai 1981.

Kek yang bakal dijual di Amerika Syarikat itu juga diiringi dengan nota ucapan selamat daripada pasangan diraja berkenaan.


Jurucakap syarikat lelong Nate D Sanders, Sam Heller berkata: “Perkahwinan Diana dan Chales menarik tumpuan seluruh dunia.

“Malah, hingga ke hari ini, mendiang puteri itu masih menjadi tarikan.

Lelongan diadakan di Los Angeles pada hari ini.- CARI Infonet







Sumber berita : reuters.com/




5

Bagus
7

Marah
18

Terkejut
17

Sedih
17

Lawak
23

Bosan

Friends Rank (87 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Themilo 19-1-2016 03:40 PM
mak aih.. elok tak ada kulapuk kek dia nih..
Quote khairulazuan 19-1-2016 04:34 PM
hehehe

elok lg
Quote chinta89 19-1-2016 04:34 PM
wowwwww....
Quote uori 19-1-2016 04:40 PM
kagum.. kagum..
Quote hanamunir 19-1-2016 07:06 PM
simpan lagi,
nanti jual lagi 20 tahun..
Quote mizkajura 20-1-2016 09:46 AM
kek basi pun buleh jadi duit.
Quote Artemesiaa 20-1-2016 01:56 PM
Ada arak didalamnya menbuatkan kek tu bertahan lama
Quote fifie_olin 21-1-2016 09:29 AM
ye ke elok lg...skali mkn trus jln
aku tgk cm dh berkulat jeh
Quote zameyla 21-1-2016 11:47 AM
elok ke? yg bersawang tepi tu apadia??
Quote aca6nisa 21-1-2016 12:00 PM
tak busuk ka...mcm berkulat ja
Quote epullipan 21-1-2016 01:28 PM
macam xde benda laen nak lelong..ade ke fanatik sampai kek perrkahwinan tu pon nak beli??
Quote cm_asamkumbang 21-1-2016 02:03 PM
Apasal tak makan kek tu masa hari kawin.. .kek bukan utk di makan ka... Elok jugak simpan... Dpt duit kemudian hari
Quote crazecousa 21-1-2016 03:55 PM
macam lahanat dia punya nak buat duit
Quote mizz_fatyn 22-1-2016 09:44 AM
ade ke yg sanggupp nak telan kek tuh..
Quote jejah 22-1-2016 01:50 PM
ayoo kembang tekak. kek dah berkulat pon puloh ribu
Quote bianglala 22-1-2016 03:00 PM
kek buah. gambar tu masih berbalut dengan doily paper... tak nampak rupa kek tu.
Quote Kelisabirupapa 22-1-2016 10:06 PM
Dah boleh mula simpan kek wedding iols nti, sok lg 30 tahun lelong boleh buat duit
Quote BuBuComey 26-1-2016 05:41 PM
Macam2. Agak2 yg beli tu pun takut nak mkn so simpan je la lagi sampai naik kulat
Quote cacaumerba 28-1-2016 09:26 AM
haaa sanggup pulak nak makan kan

Lihat semua komen(20)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

25-4-2024 01:00 PM GMT+8 , Processed in 0.295623 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top