CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Bas Terbalik, Pemandu Tersepit Kaki

9-5-2016 11:17 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 3629| Komen: 15

Description: Sebuah bas henti-henti terbalik di tengah jalan selepas melanggar
oleh Adib Za

Sebuah bas henti-henti terbalik di tengah jalan selepas melanggar belakang sebuah kereta dalam sebuah kejadian di lebuh raya ELITE, Shah Alam menghala ke Putrjaya malam tadi. 


Bas yang terbalik itu menyebabkan pemandunya yang berumur 51 tahun cedera di bahagian kaki akibat tersepit. 

Bas itu dikatakan tidak membawa penumpang ketika kejadian berlaku.

Pihak bomba telah menerima panggilan kecemasan kira-kira jam 8.48 malam dan tiba di lokasi kejadian 15 minit kemudian.

Pemandu kereta Kia Forter yang dilanggar bagaimanapun tidak mengalami sebarang kecederaan. - CARI Infonet


Baca selanjutnya: Utusan Online

11

Bagus
15

Marah
13

Terkejut
12

Sedih
10

Lawak
16

Bosan

Friends Rank (77 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote EvieWanKenobi 9-5-2016 11:31 AM
Astaga.. terbaring terus..
Quote prettyuglybabe 9-5-2016 11:43 AM
bawak bas pun nak merempit ke apa..
tak pasal-pasal pengguna lain kena langgar..
Quote namirulmukminin 9-5-2016 11:46 AM
Hmmm.. Bas kosong tak ada penumpang.. Biasanya lori ka bas ka kalu takde muatan ni memang drebar dia merempit mcm jalan tu bapak dia yang punya... kebiasannya la.. tak semua okey..
Quote kimsa-ra 9-5-2016 11:55 AM
laju la tu..nasib kosong
Quote Akuler 9-5-2016 12:11 PM
elite ni..klu eksiden..x mati..melintang atas jalan. wajib
Quote blackwidowbae 9-5-2016 01:16 PM
Bas ngidam nak tidur baring atas jalanraya/ highway lettewww~
Quote chinta89 9-5-2016 01:59 PM
semoga selamat..
Quote saladin780 9-5-2016 02:15 PM
namirulmukminin replied at 9-5-2016 11:46 AM
Hmmm.. Bas kosong tak ada penumpang.. Biasanya lori ka bas ka kalu takde muatan ni memang drebar dia ...

kalu ada muatan ke penumpang pun xdenya segan silu dorg nak merempit..
cashlah kan kaki tersepit..nasib x mati
Quote insulin 9-5-2016 02:42 PM
Bas bersaiz besar terbalik kerana melanggar kereta bersaiz kecil. Hmmm, ni mesti pemandu bas yang merempit nih.
Quote sgbuloh 9-5-2016 02:44 PM
bas langgar keta, bas yang terbalik..? wow..
Quote shernazz 9-5-2016 02:46 PM
cash lah
lain kali bawak laju lagi..masuk gaung plak
Quote Abangwahab 9-5-2016 05:07 PM
pukul 1o.30pm baru setel
Quote mak_wa95 9-5-2016 06:46 PM
langgar belakang kete sampai terbalik,
memang merempit la..
Quote zackkuda 9-5-2016 10:46 PM
Ni baru betul konar baring.
Quote edee_91 9-5-2016 11:30 PM
cashlah kott gamaknya. jika betul cash, no alfatihah for you.

Lihat semua komen(15)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

31-5-2024 05:54 AM GMT+8 , Processed in 0.070881 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top