CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Muhammad Ibrahim Dilantik Gabenor Bank Negara Baharu

27-4-2016 03:35 PM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 14073| Komen: 96

Description: Datuk Muhammad Ibrahim dilantik sebagai Gabenor Bank Negara Malaysia
oleh Adib Za

Akhirnya teka-teki siapakah Gabenor Bank Negara Malaysia yang baharu terjawab. 

Datuk Muhammad Ibrahim dilantik sebagai Gabenor Bank Negara Malaysia yang baharu untuk tempoh lima tahun bermula 1 Mei 2016.


Pelantikan itu diumumkan oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dalam satu kenyataan sebentar tadi. - CARI Infonet 


Baca selanjutnya: Astro Awani

(Sumber foto: Astro Awani)


16

Bagus
10

Marah
9

Terkejut
9

Sedih
2

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (50 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote bioessence 27-4-2016 03:23 PM
Bohong...... WSJ kata TS Serigar
Quote Syd 27-4-2016 03:24 PM
Layanzzz ......
Quote bioessence 27-4-2016 03:24 PM
Ke ai dah kena tipu wsj
Quote zafira 27-4-2016 03:26 PM
MI jadi gabenor... tahniahlah... dia ni pun kuat meroyan gak...
Quote atira 27-4-2016 03:28 PM
adakah dia ni pemakan dedak?
Quote Syd 27-4-2016 03:30 PM
adakah beliau sehebat Zeti?
Quote lipans 27-4-2016 03:34 PM
Quote bluehedgehog 27-4-2016 03:35 PM
bioessence replied at 27-4-2016 03:23 PM
Bohong...... WSJ kata TS Serigar

Daulat tuanku
Quote bluehedgehog 27-4-2016 03:37 PM
Melayu 1:0 mamak
Quote bolamata 27-4-2016 03:39 PM
alhamdulilah bukan KSP jadi gabenor... harap-harap bnm akan sentiasa kekal 'clean' seperti dulu dan selamanya...
Quote pyropura 27-4-2016 03:40 PM
kembar arwah bekas  pres. yindia ka?



Quote dizzek 27-4-2016 03:42 PM
syabas

tandatangan gabenor baharu
bakal terpapar pada wang kertas malaysia
Quote DeMax 27-4-2016 03:43 PM

Harapan begitulah hendaknya tapi ramai barua-barua IndoPig bertopeng Melayu la ni
Quote nexusys 27-4-2016 03:45 PM

HUARGAHAHAHAHAHA
Quote pasuoren 27-4-2016 03:45 PM
nasib baik tandatangan gabenor yang terpapar pada wang kertas..
bukan gambar gabenor yang terpampang..
Quote dizzek 27-4-2016 03:46 PM
DeMax replied at 27-4-2016 03:43 PM
Harapan begitulah hendaknya tapi ramai barua-barua IndoPig bertopeng Melayu la ni

barua cina RBA lagi ramai bertopeng melayu dalam internet
Quote reeny 27-4-2016 03:47 PM
rimasnya aku tengok rambut dia... rasa nk potong2 bagi pendek jer... hahahaha
Quote atira 27-4-2016 03:48 PM
kalau pakai cekak rambut... cantik dia ni
Quote wajevo 27-4-2016 03:53 PM
Jadi gobenor bank jangan asyik nak jaga kepentingan bank aje. Kepentingan Rakyat kena jaga jugak. Kalau nak jaga tokey bank aje, memang rekod cemerlang aje.

Lihat semua komen(96)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

16-6-2024 11:37 PM GMT+8 , Processed in 0.058596 second(s), 50 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top