CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Tertangkap! Bangla Rogol Remaja OKU Di Tangga Flat

15-2-2016 06:05 PM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 12869| Komen: 49

Description: Lelaki Bangladesh telah memberi upah RM10 kepada remaja perempuan kemudian merogolnya
Oleh Izzah Abbasy

Kejadian ini berlaku di Bayan Lepas, Pulau Pinang apabila seorang lelaki Bangladesh telah memberi upah RM10 kepada remaja perempuan orang kurang upaya (OKU), 13 yang kemudian merogolnya di tangga flat terbabit semalam.


"Kejadian itu dilihat pengawal keselamatan yang kemudian memberitahu bapa remaja terbabit.

"Bapa remaja itu bersama beberapa penduduk menahan suspek yang berusia 38 tahun dan menyerahkannya kepada polis," katanya.

Menurutnya, siasatan lanjut masih dijalankan mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan. - CARI Infonet

Kredit : HMtero

14

Bagus
19

Marah
12

Terkejut
14

Sedih
13

Lawak
14

Bosan

Friends Rank (86 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote cik_tonggek 15-2-2016 05:50 PM
veraninye tt petik nama pak komidi
ko tak baca ke anak komidi yg kaki vape tuh warning soh tunggu kat padang mahsyar
Quote ladybird_ 15-2-2016 05:52 PM
cik_tonggek replied at 15-2-2016 05:50 PM
veraninye tt petik nama pak komidi
ko tak baca ke anak komidi yg kaki vape tuh warning soh tunggu  ...

Kan berani plak?? ok nnt tukar tajuk.. tapi suka komen faceboker ni kat fb ;

Haris Razak PEMBETULAN: Bukan kamu yang menunggu kami di Masyar,

Hakikatnya kami rakyat marhen ini yang bakal menuntut dan menunggu kamu dan bapak kamu serta kepala-kepala bapak umno yang lain kerana berlaku zholim, perasuah/penindas makan wang cukai haram GST yang dikutip secara menindas daripada golongan pelajar/fakir miskin/dan warga emas.

Ya, Kami tidak halalkan sedikit pun wang cukai haram yang keluar dari poket kami untuk kesenangan kalian pemimpin2 yang fasik dan zholim, segala bala bencana yang terjadi pada hari ini adalah akibat dr tangan-tangan kamu di atas yang rakus merompak rakyat setiap saat dan waktu,

nasib generasi anak cucu kami yang sedang membesar juga bakal musnah kerana kalian tidak amanah mentadbir negara, negara bakal menjadi balaci kuffar Amereka, kalian menyeleweng harta negara suka hati mak bapak kalian. 5-10 taun lagi Malaysia juga bakal kehilangan identitinya tersendiri, negara akan bertukar wajah kepada Tanah Air Bangla, kini giliran mereka pula yg bakal membuat cucu-cicit di sini dan mendapat keistimewaan sbg warganegara.

Jadi, Kami lah yang SEBENARNYA bakal menuntut dan menunggu kalian di MAHKAHMAH MASYAR kelak. Amin Ya Robb!

Quote kelapaparut 15-2-2016 05:53 PM
cik_tonggek replied at 15-2-2016 05:50 PM
veraninye tt petik nama pak komidi
ko tak baca ke anak komidi yg kaki vape tuh warning soh tunggu  ...

Harap anak komidi tertelan vape dgn asap2nye skali
Quote insulin 15-2-2016 05:56 PM
Tu dia.
Quote MeghanK 15-2-2016 05:57 PM
ya Allah..bebetul i ingatkan anak angkat pak jahid tadi
Quote dubuk 15-2-2016 06:00 PM
anak angkat jarak sikit dari anak susuan

boleh lah
Quote Mary_jane 15-2-2016 06:14 PM
Merah kat baju suspek tu corak atau kesan darah? Jangan kata 1.5 juta bangla yang datang sok bebas nafsu seksual okay.
Quote Skuau 15-2-2016 06:17 PM
Edited by Skuau at 15-2-2016 08:38 PM

Lagi 1.5 juta mai tu...Hbslh pompuan ngn bdk pon drng sapu...Kita pi belasah...kang marah plk 'bapak angkat' drg.
Quote Syd 15-2-2016 06:21 PM


ada memana batu kursani, batu bata ka, batu seremban kaa yang bergetar?

@GhostWalking

Quote kemaruk 15-2-2016 06:22 PM
40-50 tahun kelak akan ada pendatang bangla yang jadi moderator CI
Quote GhostWalking 15-2-2016 06:27 PM
Syd replied at 15-2-2016 10:21 AM
ada memana batu kursani, batu bata ka, batu seremban kaa yang bergetar?

@GhostWalking

kalau cenggini batu ronsen pun tak sanggup dek Syd
Quote dani-rox 15-2-2016 06:30 PM
dah set2 nya belah sana... whaddya expect? 24/7 sangap.
Quote HannahMontana 15-2-2016 06:35 PM
kesian remaja OKU  tersebut
Quote Syd 15-2-2016 06:35 PM
GhostWalking replied at 15-2-2016 06:27 PM
kalau cenggini batu ronsen pun tak sanggup dek Syd

ada iras-iras Salman Khan lerrrrr
Quote dodolgemok 15-2-2016 06:46 PM
kemaruk replied at 15-2-2016 06:22 PM
40-50 tahun kelak akan ada pendatang bangla yang jadi moderator CI

Jangan lupa jua bangla2 yg akan menyebarkan dakyah flying spegeti or agnostic or whatever u call them. Kahkahkah...
Quote mak_wa95 15-2-2016 06:47 PM
apa yg dia pujuk dgn rm10...

siannya bdk tu
Quote dodolgemok 15-2-2016 06:47 PM
ladybird_ replied at 15-2-2016 05:52 PM
Kan berani plak?? ok nnt tukar tajuk.. tapi suka komen faceboker ni kat fb ;

Haris Razak PEMBET ...

Omaigod setepek kena kat muka sundel tersebut. Mmg dodol akan tuntut jua drpd lahanat2 umngok dajjal tersebut baharulah mereka bakalan merepot kelak.
Quote kemaruk 15-2-2016 06:49 PM
sape la yang cop tangan dia sendiri kat baju bangla ni guna darah bangla tu


Quote kemaruk 15-2-2016 06:49 PM
dodolgemok replied at 15-2-2016 06:46 PM
Jangan lupa jua bangla2 yg akan menyebarkan dakyah flying spegeti or agnostic or whatever u call t ...

oooooooooooooooo

Lihat semua komen(49)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

13-7-2024 01:48 AM GMT+8 , Processed in 0.233145 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top