CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Dedah Sikap Isteri, Dera Mak Mertua

14-1-2016 01:46 PM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 6679| Komen: 26

Description: Ibu Sandeep, Raj Rani Jain yang berusia 70 tahun sering didera
Oleh Izzah Abbasy

Selepas rakaman video yang memaparkan wanita iaitu seorang isteri memukul dan menjerut leher ibu mentuanya dengan sehelai kain tersebar di Internet, Sangeeta Jain ditahan polis pada Selasa lalu.

Sedutan video


Kejadian yang berlaku di daerah Bijnore di Uttar Pradesh, India ini telah dirakam oleh suaminya, Sandeep dengan memasang kamera litar tertutup (CCTV) secara sembunyi kerana mahu mendedahkan sikap sebenar isterinya itu.  


Ibu Sandeep, Raj Rani Jain yang berusia 70 tahun sering didera malahan isterinya sering menyerang ahli keluarga yang lain sejak mereka berkahwin tujuh tahun lalu. - CARI Infonet

17

Bagus
13

Marah
13

Terkejut
7

Sedih
7

Lawak
11

Bosan

Friends Rank (68 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Jagendas 14-1-2016 10:08 AM
ade ke dlm dilwale plot ni ?
Quote GhostWalking 14-1-2016 10:22 AM
Jagendas replied at 14-1-2016 02:08 AM
ade ke dlm dilwale plot ni ?

uncut version ada
Quote Jagendas 14-1-2016 10:27 AM

ni kajol ke kojol . haha

kejam gile jerut leher mak mertua
Quote JENABREJAM89 14-1-2016 10:31 AM
Jagendas replied at 14-1-2016 10:27 AM
ni kajol ke kojol . haha

kejam gile jerut leher mak mertua

yg kojol itu emak nyee , sebab kene jerut kat leher xke blh kojol .

Quote Mary_jane 14-1-2016 10:32 AM
Brutal nya minachi ni. Hidup gelisah je serumah dengan dia.
Quote GhostWalking 14-1-2016 10:34 AM
Jagendas replied at 14-1-2016 02:27 AM
ni kajol ke kojol . haha

kejam gile jerut leher mak mertua

geram gamaknya dah la kena bayar dowry semua keje rumah dia kena buat.senang2 jerut jerrrr
Quote mdhelmi 14-1-2016 10:47 AM
agaknya pelempang dah singgah ke pipi perempuan tu pada hari yg sama
Quote Jagendas 14-1-2016 10:58 AM
JENABREJAM89 replied at 14-1-2016 10:31 AM
yg kojol itu emak nyee , sebab kene jerut kat leher xke blh kojol .

dia nk buat test tu
kalau jerut kat leher boleh mati ke tak
Quote Jagendas 14-1-2016 10:58 AM
GhostWalking replied at 14-1-2016 10:34 AM
geram gamaknya dah la kena bayar dowry semua keje rumah dia kena buat.senang2 jerut jerrrr

dowry pakai easy payment

oh sangeeta harap2 suami kau bukan jagendas.



Quote Jagendas 14-1-2016 10:59 AM
dan harap2 suami pompuan ni tak korek hidung ari2
Quote saladin780 14-1-2016 11:00 AM
Dilwale from helllll
Quote becir 14-1-2016 11:05 AM
The first kot. Selama ni selalu dgr menantu pempuan yg kene dera..
Quote bangcak 14-1-2016 02:09 PM
mcm night vision bedio.
mungkin dia sleep walking kot?
Quote qronaldo7 14-1-2016 02:13 PM
rasain. kantoi trus
Quote mizkajura 14-1-2016 03:44 PM
pandai suami dia LOL.
tapi lepas 7 tahun....baru nak bertindak????
ermm sumtim sgt...
Quote EJALTI 14-1-2016 03:48 PM
Padan muka....big kantoi la....isteri from hell...
Quote rospinki 14-1-2016 03:49 PM
Aku tk suka pilem nustan dri dulu selamanya
Quote fatehana 14-1-2016 03:56 PM
uittt ada lak uncut Dilwale ek kaka ghost
Quote Abangspek 14-1-2016 03:59 PM
mizkajura replied at 14-1-2016 03:44 PM
pandai suami dia LOL.
tapi lepas 7 tahun....baru nak bertindak????
ermm sumtim sgt...

atas dasar sayang kut selama ni, ataupun citer-citer orang tak percaya so dia jadi buntu. Orang klu dah konpius, mende mudah pun amek masa bertahun nak jumpa caranya

Lihat semua komen(26)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

1-3-2024 12:22 PM GMT+8 , Processed in 0.066360 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top