CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Trump Halau Wanita Bertudung Ketika Sampaikan Ucapan

11-1-2016 10:18 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 7518| Komen: 46

Description: Nampaknya kebencian calon presiden Amerika Syarikat, Donald Trump terhadap penganut Islam semakin menyerlah apabila dia telah menghalau seorang wanita bertudung ketika menyampaikan ucapannya.
Oleh Adib ZA

Nampaknya kebencian calon presiden Amerika Syarikat, Donald Trump terhadap penganut Islam semakin menyerlah apabila dia telah menghalau seorang wanita bertudung ketika menyampaikan ucapannya.


Dengan alasan wanita itu mengganggu ucapannya, wanita itu Rose Hamid, 56 telah diiringi dua anggota polis selepas dia mengambil keputusan untuk berdiri sepanjang ucapan.

Dia melakukan itu sebagai tanda protes kerana Donald dengan lantanganya menuduh pelarian Syria bergabung dengan kumpulan militan IS.

"Saya hanya diam dan berdiri sebagai tanda protes.

"Semasa saya diarah meninggalkan dewan, penyokong Trump bersorak gembira malah salah seorang daripada mereka bertindak keterlaluan dengan menuduh saya membawa bom," kata Rose, memetik laporan Sinar Harian, menerusi CNN. 

Trump halau wanita bertudung


Wanita itu dilihat memakai baju dengan tulisan 'Salam, saya datang dengan aman.' - CARI Infonet


Baca selanjutnya: Sinar Harian 


9

Bagus
18

Marah
21

Terkejut
29

Sedih
10

Lawak
17

Bosan

Friends Rank (104 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote reeny 11-1-2016 09:36 AM
fobia sungguh si trump dgn umat islam..
Quote nh83 11-1-2016 09:46 AM
jgn risau dia takkan menang..majoriti inginkan keamanan..
Quote bluehedgehog 11-1-2016 09:49 AM
gi ceramah najib klau cm tu pun kena halau juga
Quote noor2 11-1-2016 09:52 AM
Tak yah la provoke mamat tu...dah  dia mental  lagi mau provoke...hehe
Quote boyagombak 11-1-2016 10:02 AM
Silap2 x sempat masuk poll dah selamat Trump dtrumpetkan ke dalam tanah. Kalau dia dpt jd Oresiden lg hancur Amerika dek sikap pelampaunya macam anti  Islam dan rasis. Dia igt jd Presiden mcm jd CEO company dia ka boleh buat suka hati nk buang org
Quote Acong_II 11-1-2016 10:05 AM
aku harap trump menang   
Quote _______ 11-1-2016 10:42 AM

Banhammer sekarang adalah untuk selamanya. Bukan 30 hari seperti yang dinyatakan
Quote AGSA 11-1-2016 11:42 AM
puihhh bodo si trumpet ni...
Quote Artemesiaa 11-1-2016 11:55 AM
Gigih sangat berkempen dengan cara sebegitu pasti akan menjerat dirinya sendiri.  
Quote MizzAPI 11-1-2016 12:17 PM
konfem x menang la c trump ni
Quote DaisyD 11-1-2016 12:19 PM
cuba dia perkenalkan keamanan dengan semua manusia mesti dia menang
Quote dizeck 11-1-2016 12:19 PM
trump mungkin hanya melihat
pesekitaran di amerika sahaja selama ini

sedangkan jawatan yang dikejarnya memerlukan
seseorang untuk berurusan di serata dunia dalam
pelbagai situasi

sifat jumud yang keterlaluannya hanya
menimbulkan ketegangan dan perpecahan

amat jelas kualiti sebegitu tidak diingini
pada bakal presiden mereka
oleh mana2 warga amerika yang waras
Quote manjalara_01 11-1-2016 12:36 PM
DaisyD: cuba dia perkenalkan keamanan dengan semua manusia mesti dia menang


lepas dh dpt jadi president baru la show true colours...die..
ahhahaah
Quote sweetmi09 11-1-2016 12:39 PM
ingatkan triumph.. donald trump rupanya..
Quote mizkajura 11-1-2016 12:43 PM
tak kemana si penakut ni. ISLAM akan wujud depan mata dia....
Quote pichee 11-1-2016 01:13 PM
die x sedar ke yg amerika tu sebenarnye milik org kulit hitam yg dinafikan hak...
Quote onnabila 11-1-2016 01:15 PM
rasanya dia takkan menang..
Quote liesl 11-1-2016 01:25 PM
sweetmi09 replied at 11-1-2016 12:39 PM
ingatkan triumph.. donald trump rupanya..

sama lerr
Quote khairulazuan 11-1-2016 01:25 PM
mmmmmmmm..

Lihat semua komen(46)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-5-2022 09:12 AM GMT+8 , Processed in 0.079378 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top