CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Gosip Lihat artikel

Benjy oh Benjy

8-7-2013 05:38 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 8353| Komen: 17

Description: ANAK kepada seniwati Azean Irdawaty iaitu Benjy mengaku tidak bersalah selepas dihadapkan ke mahkamah majistret Selasa lalu atas tuduhan memiliki 4.7 gram dadah jenis syabu.


ANAK kepada seniwati Azean Irdawaty iaitu Benjy mengaku tidak bersalah selepas dihadapkan ke mahkamah majistret Selasa lalu atas tuduhan memiliki 4.7 gram dadah jenis syabu.

Benjy atau nama sebenarnya Khaeryll Benjamin Ibrahim, 32, sebelum ini bersama lima rakannya ditahan polis atas kesalahan penyalahgunaan dadah dalam serbuan di sebuah kondominium di Bukit Antarabangsa di sini pada pukul 11.30 pagi, 26 Jun lalu.

Aktor ini juga dilaporkan bertidak kasar dengan menghalang jurugambar daripada merakamkan gambarnya ketika dia dibawa ke mahkamah majistret di sini sehari selepas kejadian untuk mendapatkan perintah tahanan reman.

Pada Mac 2010, Benjy telah didakwa atas tuduhan memiliki 0.24 gram syabu di No. A-6-5 Menara Duta 2, Jalan 1/38B melalui Jalan Segambut tetapi awal tahun lalu, mahkamah mendapati pelakon itu tidak bersalah dan dibebaskan tanpa syarat.

6

Bagus
6

Marah
5

Terkejut
18

Sedih
11

Lawak
9

Bosan

Friends Rank (55 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote biozipstar 8-7-2013 10:56 AM
masukkan la pusat serenti..mebi leh berubah cam radhi oag?
Quote edoraixora 8-7-2013 10:58 AM
sambung kt sini je lah....

http://mforum.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=736388
Quote berun 8-7-2013 11:00 AM
edoraixora posted on 8-7-2013 10:58 AM
sambung kt sini je lah....

http://mforum.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=736388

ni cerita lain skit. hehe
Quote berun 8-7-2013 11:00 AM
biozipstar posted on 8-7-2013 10:56 AM
masukkan la pusat serenti..mebi leh berubah cam radhi oag?

itu semua atas diri sendiri... lagi pun dia layan dadah jenis yg agak kuat.. syabu oii..
Quote edoraixora 8-7-2013 11:03 AM
berun posted on 8-7-2013 11:00 AM
ni cerita lain skit. hehe

apa yg lainnye?? pasal die berkasar ngan jurugambar tu ker....
dh ade org tepek kt page 8, post #190

Quote pakwetizzaqyah 8-7-2013 11:16 AM
kesian benjy...ini sme salah mak dia....sbb sakit dan bagi dia tanggungjawab mencari duit
Quote maxim 8-7-2013 11:19 AM
edoraixora posted on 8-7-2013 11:03 AM
apa yg lainnye?? pasal die berkasar ngan jurugambar tu ker....
dh ade org tepek kt page 8, post # ...

dasar jakon dpt bukak benang baru
Quote edoraixora 8-7-2013 11:30 AM
maxim posted on 8-7-2013 11:19 AM
dasar jakon dpt bukak benang baru

nk masuk list top 5, pembuka tred terbanyak kot...

Quote biozipstar 8-7-2013 04:18 PM
berun posted on 8-7-2013 11:00 AM
itu semua atas diri sendiri... lagi pun dia layan dadah jenis yg agak kuat.. syabu oii..

oo dadah radhi isap n dadah yg benjy isap laen ek? ahahaha.. aku xamek taw lak pasal itu.... okeh okeh... muge masih ade kesempatan tuk berubah.. mebi kene jadi cam ameng spring... ?
Quote nkhairuddin1 8-7-2013 05:01 PM
syabu mmg x leh senang2 kasi tinggal .. melekat
Quote amy_gee 8-7-2013 07:27 PM
la.. dia ke yg kena tangkap lagi.......
Quote azie.dz 8-7-2013 09:04 PM
maxim posted on 8-7-2013 11:19 AM
dasar jakon dpt bukak benang baru

hahahahaha...makan dalam ayat2 mu maxim ekeekkekekekekekekekeke
Quote mrs.senah 8-7-2013 10:11 PM
bukak thread pun nak gaduh...adoyaidai,..
Quote blythes 8-7-2013 11:47 PM
wastednya   
Quote ais_kosong 9-7-2013 07:28 AM
kesian kat mak dia..
penat2 rayu raban nak bagi anak kluaq..
anak buat pangai balik
Quote larikesurga 9-7-2013 07:44 AM
ini orang berhati ganas...takleh masukkan kat pusat serenti...letak dlm zoo saje...kasi dok ngan beruang...
Quote teky 9-7-2013 08:05 AM
da ader ..thread closed

Lihat semua komen(17)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-7-2024 12:53 AM GMT+8 , Processed in 0.261400 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top