CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Penjara Aranjuez Comel Menarik Pengunjung

28-12-2015 11:08 AM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 6138| Komen: 7

Description: Di setiap ruangnya dipenuhi dengan aroma wangian dan gambar-gambar kartun...


Oleh Fyruz Hanna

Penjara sememangnya satu tempat yang kita akan elak seboleh-bolehnya kerana ianya tempat untuk pesalah. 

Dipenuhi dengan kekotoran, debu dengan bau busuk, memang perkara biasa untuk penjara. Namun satu penjara di Sepanyol ini lain daripada yang lain.

sekali pandang seperti berada di hospital bersalin, dengan cat warna warni dan sangat mesra dengan kanak-kanak banduan. Ada yang beranggapan ianya penjara lima bintang.

Penajra Aranjuez juga sangat bersih dan dijaga rapi. Di setiap ruangnya dipenuhi dengan aroma wangian dan gambar-gambar kartun di setiap sel banduan. -CARI Infonet.


4

Bagus
2

Marah
7

Terkejut
1

Sedih
4

Lawak
6

Bosan

Friends Rank (24 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Artemesiaa 24-12-2015 10:25 AM
Dah macam hotel je
Quote mujer_in_espejo 24-12-2015 09:11 PM
Abis.. penjara ni utk apa ya? Cerita x habis la tt..
Quote din_atos 28-12-2015 02:45 AM
mujer_in_espejo replied at 24-12-2015 09:11 PM
Abis.. penjara ni utk apa ya? Cerita x habis la tt..

Utk memenjara penjenayah lah.. Xkan nk penjara Najib
Quote red_cattleya 28-12-2015 04:02 PM
nape spesel sgt?
Quote ISTRIMITHALI 28-12-2015 05:22 PM
btul ke penjara ni? sorry curious skit
Quote edmundo 29-12-2015 10:51 AM
Dah macam tadika dh aku tgk.
Quote siape_aku 29-12-2015 11:04 AM
ini penjara wanita kot....utk banduan yg beranak dalam penjara.....nak bagi baby better living kot...sbb baby tak besalah pon...

Lihat semua komen(7)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

1-3-2024 12:10 PM GMT+8 , Processed in 0.083211 second(s), 36 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top