CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Perompak Tembak Diri Ketika Dikepung Polis!

26-12-2015 04:34 AM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 7007| Komen: 21

Description: Seorang lelaki rela menembak dirinya sendiri dengan 'pump gun' di hadapan sebuah restoran 24 jam di Bukit Kempas di sini daripada menyerah diri kepada polis.




sumber foto: http://www.mstar.com.my/



Seorang lelaki rela menembak dirinya sendiri dengan 'pump gun' di hadapan sebuah restoran 24 jam di Bukit Kempas di sini daripada menyerah diri kepada polis. 


Dalam kejadian pukul 5 pagi kemarin, lelaki itu ditemui sedang memegang senapang oleh unit peronda polis berhampiran kedai makan di Jalan Desa Kempas 1.


Menurut Ketua Polis Daerah Johor Bahru Utara , Asisten Komisioner Mohd Taib Ahmad, anggotanya meminta suspek menyerahkan senjata itu tetapi dia enggan berbuat demikian.


"Apabila polis memberitahu suspek supaya menyerah diri, dia melepaskan satu tembakan di udara sebelum mengacukan senapang ke mulutnya dan melepas sekali lagi tembakan," 



Jelas Mohd Taib Ahmad bahawa suspek dipercayai berada di lokasi untuk cubaan merompak tetapi gagal akibat kehadiran polis.


Suspek merupakan rakyat tempatan berusia 40-an meninggal dunia di tempat kejadian, tambahnya lagi.


23

Bagus
16

Marah
19

Terkejut
23

Sedih
9

Lawak
22

Bosan

Friends Rank (112 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kambeng_masam 26-12-2015 04:40 AM
kan bagus kalau semua panjahat bersifat macam ni. bunuh diri terus kalau kantoi. jimat penjara dan kos lokap penjara mahkamah bagai.
Quote bellaa 26-12-2015 06:13 AM
Pump gun tembak masok mulut. Harus bersepai isi kepala otak bagai  
Quote MatDeghem 26-12-2015 06:35 AM
Kesan hidup stress. Rela mati dari hidup.

Quote jazaa100 26-12-2015 06:38 AM
Berani mati ni......

aku speku ummah Ane.....
Quote nurul_akmar 26-12-2015 06:50 AM
Mak ai. Tekad sungguh ni
Quote jengkoil 26-12-2015 07:05 AM
Hmmm...mcm saspisyes  plak nak hala senapang ke mulut sdiri..senapang tu pjg..nak tarik picu..

kalo dari sisi mungkin..dari depan agak kurang kebarangkalian...
Quote sukacactus 26-12-2015 07:07 AM
Erkkk....mimpi ngeri la sapa yg melihat
Quote InVendeTTa 26-12-2015 07:21 AM
Maybe beliau rasa kematian beliau lebih disorak n diterima baik khalayak dr terus hidup n diberi cacian
Quote hanamunir 26-12-2015 07:32 AM
konon mati bermaruah gittew..
Quote batu_bergolek 26-12-2015 08:46 AM
jengkoil replied at 26-12-2015 07:05 AM
Hmmm...mcm saspisyes  plak nak hala senapang ke mulut sdiri..senapang tu pjg..nak tarik picu..

ka ...

Selalunya perompak prefer pakai sawed off atau sbs punya shotgun (batang pendek) . jarang pakai shotgun laras panjang.

Tapi saya pernah tgk org bunuh diri pakai shotgun laras panjang. Pendek cerita nak 1000 daya tak nak 1000 dalih hehehe
Quote CrowneGlory 26-12-2015 09:06 AM
Bapak segala perompak jugak relaks2 jah x perlu bunuh2 diri bagai..walau semua rakyat dh tau hasil rompakan
Quote GhostWalking 26-12-2015 09:11 AM
Hamdalah dek bagus la kurang sesak penjara
Quote ellejo 26-12-2015 09:13 AM
kalo yg long barrel ni biasanya tembak dr bawah dagu.
amboiiii panjangya tangan heshe
Quote boyagombak 26-12-2015 09:22 AM
CrowneGlory replied at 26-12-2015 09:06 AM
Bapak segala perompak jugak relaks2 jah x perlu bunuh2 diri bagai..walau semua rakyat dh tau hasil r ...

Krn dia x pakai pump gun, dia cuma guna Auta Gun peluru ayaqlioq melele yg boleh tala sana sini habeh pkt2 macai pircaya
Quote cHimo 26-12-2015 09:51 AM
Sadisnya.. Lagi berapa hari nak masuk 2016..
Quote sam_survivor 26-12-2015 09:53 AM
batu_bergolek replied at 26-12-2015 08:46 AM
Selalunya perompak prefer pakai sawed off atau sbs punya shotgun (batang pendek) . jarang pakai sh ...

Seramnya. Awak polis ke?
Quote _______ 26-12-2015 11:08 AM
Kurang lagi sekor pemalas
Quote barfi 27-12-2015 02:17 PM
Eloklah.. mampus cepat sikit spesis macam ni
Quote merrissa 23-6-2016 12:46 AM
perompak noob.....

Lihat semua komen(21)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

14-7-2024 09:22 AM GMT+8 , Processed in 0.055360 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top