CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Disyaki Dendam, Dua Adik Beradik Ditembak Jarak Dekat!

21-6-2016 06:38 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 8228| Komen: 21

Description: Sepasang adik beradik bangsa India ditembak sekurang-kurangnya 3 das tembankan dalam jarak dekat yang disyaki atas sebab dendam.
Oleh : TS LOO


sumber foto: Oriental Daily News



Sepasang adik beradik bangsa India ditembak sekurang-kurangnya 3 das tembakan dalam jarak dekat yang disyaki atas sebab dendam.

Memetik laporan Oriental Daily News, kejadian tersebut berlaku sekitar 12 tengahari tadi, di persimpangan lampu isyarat di Jalan Sunway, Batu Caves.

Menurut Ketua Polis Daerah Gombak, ACP Ali Ahmad, ketika itu, dua orang adik beradik India terbabit masing-masing memandu kereta Proton Satria berwarna kuning dan kereta Suzuki berwarna putih dari Kepong menuju ke arah Taman Seri Gombak. Ketika berhenti di depan lampu isyarat, mereka berdua terus diserang oleh pembunuh upahan.

Saksi yang kebetulan berada di lokasi beritahu, penembak terdiri daripada dua lelaki yang dipercayai berbangsa Cina. 

Salah seorang lelaki tersebut keluar dari kereta dan menuju ke arah sebuah kereta Proton Satria berwarna kuning dan membuka pintu Satria dan melepaskan beberapa das tembakan ke arah pemandu.

Dia kemudiannya menghala ke arah kereta Suzuki berwarna putih dan melepaskan satu lagi pusingan tembakan pada arah pemandu sebelum melarikan diri menggunakan lebuh raya MRR2.

Mujurnya kedua mangsa hanya tercedera di bahagian muka dan telinga, tiada kematian dilaporkan.

Motif di sebalik tembakan masih belum diketahui dan sedang disiasat oleh pihak polis.- CARI 







14

Bagus
26

Marah
24

Terkejut
18

Sedih
11

Lawak
9

Bosan

Friends Rank (102 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote pakis_hutan 21-6-2016 06:55 PM
Aku rasa dejavu
Quote dodolgemok 21-6-2016 07:06 PM
Ni musim menembak ke apa ni? Kehulu kehilir kena tembak je. Dah jadi negara koboi pulak woi
Quote kemaruk 21-6-2016 07:07 PM
kat aussie takde tembak menembak

cepat2 la apply kerja kutip buah kat sana
Quote Esmiria 21-6-2016 08:11 PM
kemaruk replied at 21-6-2016 07:07 PM
kat aussie takde tembak menembak

cepat2 la apply kerja kutip buah kat sana

bkn senang.mkn dua tahun
Quote Greenbutterfly 21-6-2016 08:17 PM
Aiyoo menakutkan..org ckp bangsa india ni kuat berdendam,siapla nanti dorang cari ke lubang cacing
Quote spankee_fili 21-6-2016 08:31 PM
Edited by spankee_fili at 21-6-2016 08:34 PM

sama ngan thred ni kah?

http://mforum.cari.com.my/forum. ... ead&tid=1007781
Quote CrowneGlory 21-6-2016 08:38 PM
Aku bg dlm sebulan ni kompom betul2 mampos...
Quote rospinki 21-6-2016 08:58 PM
Monkey bisnes
Quote haruslah 21-6-2016 09:02 PM
India vs cina

Da mcm negara taliban
Quote Nokiaman 21-6-2016 10:11 PM
Cina tembak india pastu lariii
Nahas ki beb
Quote emma.giggs 22-6-2016 01:25 AM
Penembak upahan yg x sharp...upah pn mst x dpt full sb org tu x mati
Quote kambeng_masam 22-6-2016 03:27 AM
cina dan india bergaduh; bangla, paki dan nigerian tepuk tangan?
Quote mokcikKSKB 22-6-2016 04:41 AM
Bersyuiurlah malaysia lebih aman dr ............... X suka kalu berambus dr malaysia
Quote berusjamban 22-6-2016 05:06 AM
Panjang lg umur diorg ni
Quote nagametal 22-6-2016 09:25 AM
kes tarik kete ni tp salah org dia tarik
Quote Lina66 22-6-2016 10:07 AM

Senang nye dapat senjata kat Malaysia   
Quote akusukadiam 22-6-2016 03:18 PM
giler arrr
Quote milo_888 22-6-2016 03:27 PM
Pengajaran untuk dua beradik lavaretard dan lavatadarus...

Quote -electrifying- 22-6-2016 04:16 PM
kongsi gelap ke apa ni

Lihat semua komen(21)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

10-6-2023 08:23 AM GMT+8 , Processed in 0.090300 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top