CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

MH370 Didakwa Alami Gangguan Bekalan Kuasa Sebelum Hilang

10-12-2015 03:15 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 4611| Komen: 11

Description: Satu laporan baharu oleh pihak berkuasa Australia mengatakan bahawa pesawat Malaysia Airlines MH370 mungkin mengalami gangguan bekalan kuasa secara tiba-tiba, melumpuhkan sistem utama pesawat.



sumber foto: http://www.sayangi.com/



Satu laporan baharu oleh pihak berkuasa Australia mengatakan bahawa pesawat Malaysia Airlines MH370 mungkin mengalami gangguan bekalan kuasa secara tiba-tiba, melumpuhkan sistem utama pesawat.


Sebelum kehilangan kuasa, anak-anak kapal mempunyai hubungan dengan pengawal trafik udara dan kapal terbang itu secara automatik dapat menghantar kedudukannya.


Tetapi selepas kegagalan kuasa, komunikasi dengan juruterbang terhenti.


Transponder pesawat, yang menghantar kedudukan pesawat secara berterusan, dan sistem berasingan yang melaporkan keadaan sistem kritikal dalam jangka masa setengah jam, kedua-dua berhenti berfungsi.





Berita selanjutnya : dailymail.co.uk/
17

Bagus
24

Marah
19

Terkejut
26

Sedih
20

Lawak
15

Bosan

Friends Rank (121 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Simunggu 10-12-2015 03:29 PM
ini mesti UFO yg kidnip..
Quote reeny 10-12-2015 03:44 PM
satu apa petunjuk, serpihan apa pun tk ada... selagi tu mcm2 spekulasi timbul....
Quote putehkundor 10-12-2015 03:47 PM
Yg debris jumpa kat pulau reunion tu bukan kah sah milik mh370....ke bukan? Dah malas nak ambik tahu dah....rasanya akan terus jadi misteri kut
Quote DeMax 10-12-2015 03:47 PM
Sebenarnya MH370 ni berhijrah ke somalia
Quote Nokiaman 10-12-2015 03:50 PM
Dahlaaaa tutup je citer ni
Quote MeghanK 10-12-2015 03:58 PM
ni bukan karen isu lagi dah..bosan
Quote amyza 10-12-2015 04:04 PM
Mcm2 spekulasi timbul. Hilang xjumpa2 dh.
Quote qronaldo7 10-12-2015 04:07 PM
dah lama kot. asik speku jek..
Quote berun 10-12-2015 04:58 PM
ngarut la... bodoh la
Quote TPPA 10-12-2015 05:12 PM
reeny replied at 10-12-2015 03:44 PM
satu apa petunjuk, serpihan apa pun tk ada... selagi tu mcm2 spekulasi timbul....

Serpihan tak ada? hahaha.
Quote sukacactus 10-12-2015 09:18 PM
putehkundor replied at 10-12-2015 03:47 PM
Yg debris jumpa kat pulau reunion tu bukan kah sah milik mh370....ke bukan? Dah malas nak ambik tahu ...

Haah kan...kejap gini, kejap gitu
Ntah iye ke x tu...sampai kita hilang minat

Lihat semua komen(11)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-12-2022 12:52 AM GMT+8 , Processed in 0.099092 second(s), 41 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top