CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

“Cik Ina Dah Lalui Jadi No 2 Ni, Orang Hina Kita Tak Ada Apa Nak Dibanggakan..” – Zarina Zainuddin Sedih Marissa Dania Jadi Isteri No.2

4-3-2024 09:44 AM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 13491| Komen: 83

Description: Pelakon Zarina Zainuddin tidak terkecuali untuk mengulas isu yang berlaku kepada anak selebriti Abby Abadi iaitu Marissa Dania yang dikhabarkan sudah berkahwin dan menjadi isteri kedua.


Pelakon Zarina Zainuddin tidak terkecuali untuk mengulas isu yang berlaku kepada anak selebriti Abby Abadi iaitu Marissa Dania yang dikhabarkan sudah berkahwin dan menjadi isteri kedua.

Zarina atau lebih mesra menggelarkan dirinya sebagai Cik Ina akui terkejut apabila mengetahui tentang berita Marissa kahwini suami wanita lain di Songkla, Thailand.

"Dia boleh berkahwin dengan orang bagus-bagus yang berakhlak bagus dan punya masa depan yang cerah tup tup jadi macam ni hati mak ayah mana tak hancur."

Dalam pada itu, aktres tersebut sempat memberi pesanan buat Marissa agar untuk fikir perasaan keluarga sebelum membuat sebarang keputusan yang boleh menguriskan hati.

"Sayang nak cinta-cinta ni tak bawa ke mana.. Mak kau susah cari duit nak.. Sedih Cik Ina."



Sekadar info, Abby Abadi sebelum ini berpendapat Aslam (suami Marissa) tidak mampu untuk berpoligami dan meluahkan anak perempuannya itu sudah berubah biarpun sudah dijaga dengan penuh kasih sayang serta agama.

Sumber : xTra/OhBulan

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote cm_vungtau 2-3-2024 10:05 AM
Kau jadi nombor 2 boleh, orang lain nak jadi nombor dua takleh. Annoying tul kalau artis bila dah insof ni.
Quote Kurex 2-3-2024 10:26 AM
dah trim ke acik?
Quote scarflicious 2-3-2024 10:37 AM
Org lain jadi no dpt tangkap org kaya.
Quote matjerk 2-3-2024 10:59 AM
Kata2 dia ni..membayangkan mcm dia ni makan hati plak jadi no. 2... patut yg makan hati, sakit hati..is no. 1... nak org pikir perasaan ko je lah yg dihina bagai tu.... yg ko sedap2 berjimak dgn suami org.. ketika isteri kat rumah tersiat2 hatinya.. ada kau fikir?  Patut isteri pertama yg nasihat... "xpyh ambik laki org..sbb byk yg makan hati terutamanya isteri pertama..sbb nafsu kau dik"
Quote green~tea 2-3-2024 11:09 AM
Edited by green~tea at 2-3-2024 11:11 AM

Bagus la dah insof..... ko menyondol rumahtangga orang lain pun berbaloi sbb dapat anak2 OKU mental...

Kurma itu manis ya acik
Quote makita 2-3-2024 11:48 AM
Skrg ni dia ni tak bersukur ke yg laki dia amek jd bini sbb nak jaga aib psal gambar kangkang bulu sabut tu. Patut dia rasa bersyukur je la wpon jd no 2. Ke dia nak jadi nombol 1 tak berjaya?
Quote cm_vungtau 2-3-2024 11:57 AM
Janji anak orang tu takde gambar sabut nyok Artis bila insof jadi lagi annoying. Perampas tak kisah la kawin orang kaya ke orang miskin ke, sama aje semua takde nya jenis nak pikir pasal orang lain.
Quote Incanto 2-3-2024 12:15 PM
banyak plak komen acik pulut kuning

mcm dia isteri kedua yg terpaling teraniaya

kalau lepas jadi no 2 dulu ko tak bahagia, kenapa tak serai?
Quote mamastoney 2-3-2024 12:31 PM
Edited by mamastoney at 2-3-2024 12:32 PM

Menyibuk plak si Amazon ni…..komen lebih2 mengalah kan bini 1st si Selam dan makpak Maresah tu sendirik plak. Ko mmg tk layak nak bersuara dlm kes ni la acik hutan oiiiii sbb ko sendirik pun bini bernombor dan walopun laki ko kaya, ko tetap kena kerja keras berniaga sana sini, sambil gunakan anak autism ko tu sbb konten untuk kekal relevan! Ko patut baiki hubungan ko dgn mak ko yg toksik tu, bukan menyibuk psl hubungan Maresah dgn makbapak dia!
Quote asfaz 2-3-2024 12:50 PM
Cikhutankhatulistiwa ni tak baca eh gossip viral pasal anak Abby masa belum kawin?
Quote slyfynx 2-3-2024 01:06 PM
Eh, play victim lak makcik ni
Quote jerukkedondong 2-3-2024 02:18 PM
7 keturunan orang dok sebut pasai sabut nyoq..adoila makcik tu la jgn sibuk mencapub.. kangkang tayang sabut nyoq tu pilihan makcik..menikah kat siam jd no 2 tu pun pilihan anak noman..idup adalah pilihan makcik
Quote miss_white 2-3-2024 05:08 PM
Tak istilah perampas penyondol
Anggap je dh jodoh
Duduk je dediam kongsi laki
Agak2 dh bosan mintak cerai
Tak payah nk mikir perasaan sape2
Hidup kena kejam baru dpt apa yg di ingin kan
Quote downiey 2-3-2024 05:41 PM
anggap je la dh jodoh deme.. ahakz
Quote anilanil 2-3-2024 05:42 PM
Acik ina tak selevel markisa atau birah kaza yachh. Dia tak menyondol tapi dinikahi atas dasar simpati. Kes hutan Amazon la. Tahun 90an kan dah mmg kena cancel acik ni. Mana ada berlakon sgt, byk jual jamu, skincare je. Lepas pulut kuning tu popular baru start jadi retis balik.
Quote royaldanish 2-3-2024 07:45 PM
itu la cacat celanya akai oiii
Quote jambatannetizen 2-3-2024 08:17 PM
green~tea replied at 2-3-2024 11:09 AM
Bagus la dah insof..... ko menyondol rumahtangga orang lain pun berbaloi sbb dapat anak2 OKU mental. ...


Iols pun ada fikir benda ini. Mungkin sbb dia kahwin dgn lelaki itu dgn cara salah. Pastu dapat sekali sepasang OKU. nak cakap lagu ini, atau sbb zaman dulu she dgn hutan amazon tu

tapi i takooot. Tak baik kan kata gini.. Allahu
Quote Minami2013 2-3-2024 08:35 PM
Gambar acik ina ni sebelum bariatric ke? Kalo selepas, mcm tak mengurus pun lagi
Quote love_warrior 2-3-2024 08:46 PM
Meluat haihhhh sebok betul, semua isu viral dia nk bagi pendapat... Mcm la org perlukan pendapat dia

Lihat semua komen(83)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

30-5-2024 11:22 PM GMT+8 , Processed in 0.054556 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top