CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

"Dalam Hal Ini Salah Laki Dan Perempuan’ – Redza Rosli Ulas Isu Curang Dan "Orang Ketiga"

11-3-2024 08:24 AM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 7585| Komen: 13

Description: Isu orang ketiga atau skandal sering kali menjadi perhatian ramai pihak terutamanya jika ia melibatkan selebriti atau personaliti media sosial.


Isu orang ketiga atau skandal sering kali menjadi perhatian ramai pihak terutamanya jika ia melibatkan selebriti atau personaliti media sosial.

Menerusi sesi temu bual bersama Drama Sangat, pelakon kacak Redza Rosli juga turut meluahkan pendapat berhubung isu berkenaan.

Menurut pemilik nama sebenar Ahmad Redza Rosli berkata, sebagai lelaki mereka seharusnya tidak membuka ruang kepada pihak ketiga untuk menjalinkan hubungan.


"Tentang isu ini, wujudnya orang ketiga sebab pihak lelaki beri ruang pada diri sendiri dan juga partner dia yang ketiga tu.

"Sebenarnya sebagai lelaki, kalau kita tak beri ruang, kita hormati ruang yang ada tu insyaAllah benda ini takkan wujud."


Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet bersetuju dengan kenyataan pelakon drama Luruhnya Bunga Cinta itu selain turut memberi pendapat masing-masing.

"Betul, tak ada istilah kawan antara lelaki dan wanita. Agama pun dah gariskan."

"Salah seorang jangan melayan dan sedar diri, insyaAllah.

"Dalam hal ini salah laki dan perempuan sebab kalau ada yang bersikap mesra ambil hati lalu di sambut dengan dada terbuka, bertepuklah tangan kedua-dua pihak jadi sebuah hubungan gelap gelita."


Sumber: TikTok Drama Sangat/OhBulan

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote prince_marhaen 11-3-2024 09:25 AM
Hmmmm......


Quote bolamata 11-3-2024 09:30 AM

gelak besar sis bila tengok gambar kucing mata sepet ni.. sinonim dengan mamat ni.. hehe
Quote cantthinkofany 11-3-2024 09:31 AM
abis tu nak salahkan siapa?...syaitonnirrojim la ni...

btw...dia ni dah kahwin ke???
Quote lasagna 11-3-2024 09:36 AM
abam redza masih single lagi ek?
ke dah kapel dgn sesapa?
herlok ek xde gosh gosh psal dia ni..
Quote red_velvet 11-3-2024 09:42 AM
cantthinkofany replied at 11-3-2024 09:31 AM
abis tu nak salahkan siapa?...syaitonnirrojim la ni...

btw...dia ni dah kahwin ke???

Kan dia cakap laki salah, pompuan pun salah tu
Quote ninajaybee 11-3-2024 09:45 AM
"Betul, tak ada istilah kawan antara lelaki dan wanita. Agama pun dah gariskan."

Benda terlarang tu lah yg mudah tempted. Buah terlarang kan sedap. Sifat manusia dari Adam & Eve lagi.

Kalau benda dah biasa, jadi tak hairan.

Yg penting ialah diri tu sendiri. Platonic relationships exist and possible.
Quote azimodin 11-3-2024 10:54 AM
Ok la, at least kucing sepet cakap benda yang benar. Nak fikir siapa salah (perempuan or lelaki) sampai ke sudah x habis.
Quote kechikchomel 11-3-2024 12:07 PM
tetiba iolss teringat kak duda. oyen favourite dia ni.

Quote ReginaGeorge 11-3-2024 12:16 PM
Ok sayang. Faham.
Quote imanda 11-3-2024 01:00 PM
prince_marhaen replied at 11-3-2024 09:25 AM
Hmmmm......

wahahahah besar gambo profile! mmg sjibik dgn heols.
Quote adelea 11-3-2024 01:16 PM
bukan laki je salah, ekcelli dua dua slh ...
dua dua x leh bagi ruang ... sbb status si jantan tu laki org

ater deme pelakon ni semua ,
x leh ke p keje ( shooting ) balik keje , and jadi normal macam org lain



btw
iols ketinggalan ketapi la kut,
dedulu heols xjadik dgn ayda jebat kenapa ehh ?
Quote She-Ra 11-3-2024 01:57 PM

kuangjaqqqqqqqq
iols baru nak tinggal jejak "tolong jgn ada yg tepek gamba kembar dia (kucing)
sekali scroll jee.. berderai gelak ahhahhahaaaaaaaaa
Quote zuuu 11-3-2024 01:57 PM
Oklah kalo dia salahkan pompuan je kena maki ngan geng feminism liberal bagai kalo salahkan laki pon ada gak yg jantan2 komen yg laki boleh kahwin 4,jadi dia salahkan dua dua..

Lihat semua komen(13)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

15-6-2024 10:11 PM GMT+8 , Processed in 0.067976 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top