CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Melayu Muak Asyik Kena Tampar - Najib

21-9-2015 10:51 AM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 9110| Komen: 95

Description: Perdana Menteri, Najib Razak menasihati semua supaya sentiasa hormat menghormati....

sumber foto: FMT


Perdana Menteri, Najib Razak menasihati semua supaya sentiasa hormat menghormati.

Najib turut menambah orang Melayu sudah serik 'ditampar' berulang kali  sehingga menekan orang melayu untuk  mengadakan perhimpunan seperti Himpunan Baju Merah.

6

Bagus
12

Marah
11

Terkejut
4

Sedih
6

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (49 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote peYno 20-9-2015 11:34 AM
udah laa najib depan emlayu kampung ko bersandirwa pembela bangsa

belakang comolot dgn tokeh cina

yg bodohnya macai bawahan
Quote ketekodok 20-9-2015 11:36 AM
betul la tu. spesis sendiri yang 'tampar'. yang menyonglap segala mcm duit negara. yg depan melayu cakap degar degar tp belakang melayu cemolot dgn cina. asalkan aku dpt duit apa pun boleh spesis ni
Quote primemova 20-9-2015 11:36 AM
jibby ni x sedar ke dapig nak huru harakan ekonomi negara supaya menampakkan yg malaysia di bawah pemerintahan jibby sangat teruk ....
Quote taikor 20-9-2015 11:39 AM
agenda kambing hitamkan cina dilaksanakan dgn jayanya. isu derma masuk kocek dilupakan
Quote revolusi_30 20-9-2015 11:49 AM
anak2 kene tampar..ko kerajaan sebagai mak x boleh bela anak2 kenapa...? ..nampak sangat la ko lemah jibby oi ..walhal melayu pegang kuasa dari atas sampai bawah..
Quote xterra 20-9-2015 11:50 AM
Tok sah la ko nak meroyan najib oiii. bukan salah UMNO ke dah 58 tahun memerintah, melayu merempat di negeri sendiri (kata kau la...aku tak rasa pun). Pandai nak alih perhatian, rm2.6bill masuk akaun personal ko, ko bangkit isu perkauman.
Yang jual tanah kat cina bukan melayu ke, abis tu ko nak salahkan depa. Ko kata ekonomi Cina pegang tapi melayu yang dapat semua kroni ko. Macam mana melayu nak maju...haish
Quote v(T.T)v 20-9-2015 11:55 AM
Bersih 1, 2,3 majoriti melayu, jangan cuba kambingkan cina.
Kalau pemimpin bersih, taK ada orang tampar.
Quote DARSITA 20-9-2015 11:56 AM
Hari ini aii baca Yahoo katanya FBI nak siasat money laundering 1mdb. Haaaa agak agak Najis nak saman FBI tak lepas ini?
Quote Modngengade 20-9-2015 12:01 PM
peYno replied at 20-9-2015 03:34 AM
udah laa najib depan emlayu kampung ko bersandirwa pembela bangsa

belakang comolot dgn tokeh cina ...

Silap tu sis...ini semua salah jawa johor  bukan salah najib....hari ni ko bermimpi ker..muahahaha
Quote wwwvvvwww 20-9-2015 12:06 PM
peYno replied at 20-9-2015 11:34 AM
udah laa najib depan emlayu kampung ko bersandirwa pembela bangsa

belakang comolot dgn tokeh cina ...

Macai bawahan macam engko apa tau ?
Quote wwwvvvwww 20-9-2015 12:07 PM
Kena tampar la konon
Quote wwwvvvwww 20-9-2015 12:10 PM
xterra replied at 20-9-2015 11:50 AM
Tok sah la ko nak meroyan najib oiii. bukan salah UMNO ke dah 58 tahun memerintah, melayu merempat d ...

Kat mana dia kata semua tuh
Quote nenekglamer 20-9-2015 12:14 PM
DARSITA replied at 20-9-2015 11:56 AM
Hari ini aii baca Yahoo katanya FBI nak siasat money laundering 1mdb. Haaaa agak agak Najis nak sama ...

wah. fbi pon? gud luck la jibby
Quote mzzenma 20-9-2015 12:20 PM
Jibon..please shut up
Quote nikaido 20-9-2015 12:22 PM
dkt depan melayu kena tampar, dkt belakang kasi duit dkt jho low buat parti
Quote wwwvvvwww 20-9-2015 12:29 PM
Siapa berani tampar melayu ? Setakat demo cabar najib wa tak heran la
Quote edee_91 20-9-2015 12:37 PM
ketekodok replied at 20-9-2015 11:36 AM
betul la tu. spesis sendiri yang 'tampar'. yang menyonglap segala mcm duit negara. yg depan melayu c ...

aku baru nak cakap benda yang sama. bongok bukan pemimpin kita nan saorang ni?

Quote peYno 20-9-2015 12:38 PM
wwwvvvwww replied at 20-9-2015 12:06 PM
Macai bawahan macam engko apa tau ?

kesian
rasis kehulu kehilir
berdemo kehulu kehilir

last2 thk boss2 dia kira duit dgn tokeh cina

hahaha
hidup melayu
Quote wwwvvvwww 20-9-2015 12:42 PM
peYno replied at 20-9-2015 12:38 PM
kesian
rasis kehulu kehilir
berdemo kehulu kehilir

Macai bawahan tau tak apa itu gula gula ?

Lihat semua komen(95)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

26-2-2024 02:13 AM GMT+8 , Processed in 0.052901 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top