CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Video@CARI Laporan Khas Lihat artikel

Tinjauan Khas: 'Sangkakan Jerebu Sehingga Tengahari, Rupanya Berhari-Hari'

11-9-2015 09:04 PM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 7538| Komen: 20

Description: CARI Infonet berkesempatan mendapatkan visual di sekitar beberapa kawasan di seluruh negara....

Laporan disediakan oleh : Siti Fairuz, Chong Chiek Teo, Dean Bz dan Adib Za





Menurut laman sesawang Jabatan Alam Sekitar, terdapat 17 kawasan yang mencatatkan bacaan Indeks Pencemaran Udara (IPU) tidak sihat melebihi 100 pada hari ini, setakat jam 5 petang.

Ini termasuklah, Bandaraya Melaka (114), Nilai (135), Kuching (164) dan Samarahan (184), Pelabuhan Klang, Banting, Shah Alam, dan Petaling Jaya (112 hingga 116). Kuala Lumpur (120) manakala Putrajaya (108).


CARI Infonet berkesempatan mendapatkan visual di sekitar beberapa kawasan di seluruh negara.
2

Bagus
10

Marah
12

Terkejut
3

Sedih
13

Lawak
12

Bosan

Friends Rank (52 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kizaru87 11-9-2015 10:34 PM
Jap..ni cite pasal jerebu ke info lalulintas. Haha.
Quote airfilterkotor 11-9-2015 10:35 PM
kizaru87 replied at 11-9-2015 10:34 PM
Jap..ni cite pasal jerebu ke info lalulintas. Haha.

Siot.
Quote Acong 11-9-2015 10:38 PM
kizaru87 replied at 11-9-2015 10:34 PM
Jap..ni cite pasal jerebu ke info lalulintas. Haha.

ko mesti tak tengok bideo tu sblm komen   
Quote kizaru87 11-9-2015 10:50 PM
Da buat tepi jalan...mcm info lalulintas je.
Quote kizaru87 11-9-2015 10:51 PM
Tp skang mmg tgh truk pn jerebu. Ptot nye reporter pkai mask
Quote luqmanulHak 11-9-2015 10:56 PM
Reporter baru ke.. cun gak
Quote ninja boy 11-9-2015 10:56 PM
tajuk cam x pi sekolah mana ada jerebu hujan turun terus hilang jerebu serta merta atau sejam dua
Quote luqmanulHak 11-9-2015 10:57 PM
airfilterkotor replied at 11-9-2015 10:35 PM
Siot.

Bahaya gak tepi jalan. kabus la yg aku nmpk
Quote peningsokmo 11-9-2015 11:27 PM
Macam pernah tengok je repotz tu..kat mana ntah.muka familiar.. tapi memang jerebu kat tempat aku pun sesak nafas..sialan indon
Quote sikatkutu 11-9-2015 11:32 PM
Yg pelik kenapa indonesia tak kena tindakan...berlembut sangat kenapa?tiap tahun macam ni
Quote kizaru87 12-9-2015 12:58 AM
sikatkutu replied at 11-9-2015 11:32 PM
Yg pelik kenapa indonesia tak kena tindakan...berlembut sangat kenapa?tiap tahun macam ni

Itu la pelik nye. Tetiap thn bnde sama je. Npe nk berdiam diri. Nk tggu smpai darurat ke baru nk bertindak
Quote LolaLoly 12-9-2015 12:21 PM
baru balik dari opis.....panasnye.... hari ni
Quote hujanreda 12-9-2015 03:03 PM
Wulan Guritno Ingin Jadi Germo Dari Sosok Ini

Duo Serigala Siap Pamerkan Payudara Di Film Terbarunya

Koleksi Foto Bugil Amel Alvi

Koleksi Foto Bugil Ayu Ting Ting
Quote eriteun 13-9-2015 04:06 PM
Wulan Guritno Ingin Jadi Germo Dari Sosok Ini

Duo Serigala Siap Pamerkan Payudara Di Film Terbarunya

Koleksi Foto Bugil Amel Alvi

Koleksi Foto Bugil Ayu Ting Ting

Foto Bugil VJ Marissa Sexy Banget
Quote mattzzx 13-9-2015 04:30 PM
jangan keluar rumah lah kalau tidak mustahak.............
Quote supirnakal 14-9-2015 12:45 AM
harini makin teruk.... cemane 16 sep ni. aku nk bhimpun oii
Quote akubest 14-9-2015 02:38 AM
sikatkutu replied at 11-9-2015 11:32 PM
Yg pelik kenapa indonesia tak kena tindakan...berlembut sangat kenapa?tiap tahun macam ni

ini yg hakak angie dengo ler
namun sekadar speku sajork laaa.
tatau betui ke idak
mungkin jugak laaa endon propa ke wallahualam

katanya sbb tokeh hutan2 tu pon orang2 kaya mesia
so ko tau la org2 kaya mesia nih kabel politician kuat
maka dok dendiam saja kekdahnya....

ntahhh ko rasa logik ke?
ke saja depa nak jaga rapport ke hubungan diplomatic?
ahkak pon tak paham sbb mmg memudaratkan betul..
ramai kawan2 ahkak yg tak sihat sbb kan jerebu
Quote gaara_X 14-9-2015 07:38 AM
mereka yang berurusan di kawasan terbuka akan menerima akibatnya....walaupun IPU hanya 100....
Quote protonpersona 14-9-2015 10:56 AM
Snap 2015-09-14 at 10.52.31.png

punca jerebu...celaka la indon ni

Lihat semua komen(20)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

23-4-2024 12:21 AM GMT+8 , Processed in 0.071394 second(s), 50 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top