CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Cantiknya Anak Tiara Jacquelina, Mirip Sangat Dengan Arwah Hani Mohsin

22-9-2022 11:04 AM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 12042| Komen: 130|Original author: Saiful

Description: Puan Sri Tiara Jacquelina baru-baru ini berkongsi gambar anak perempuannya, Hani Karmila di Instagram.
Puan Sri Tiara Jacquelina baru-baru ini berkongsi gambar anak perempuannya, Hani Karmila di Instagram.

Selebriti ini mengucapkan selamat hari lahir dan menitiipkan ucapan istimewa buatnya.


Foto: IG

"Happy Birthday to my favourite girl in all the world, the girl who makes me happiest, who warms my heart, and fills it with joy and pride."



Di ruangan komen, ramai peminat dan rakan artis turut mengucapkan selamat hari ajdi dan doa-doa untuknya.

tak kurang juga yang meuji-muji Hani sangat cantik dan mempunyai muka seperti arawah bapanya, pelakon Hani Mohsin.



Antara komen:

“Sebijik macam arwah Hani Mohsin.”

“Tengok Mila yang cantik ni, teringat kat arwah Hani Mohsin.”



Buat info,  Hani Karmila merupakan anak kepada Tiara bersama bekas arwah suaminya terdahulu iaitu Hani Mohsin.






Mila juga seorang atlet seni mempertahankan diri dan baru-baru ini berjaya meraih pingat emas dalam pertandingan seni bela diri Jujitsu bagi kategori 58 kilogram di Kejohanan Antarabangsa Terbuka Singapura. -CARI








Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote dewi_rina 22-9-2022 11:25 AM
Kesian arwah bapak nya
Quote kucingitam 22-9-2022 11:51 AM
muka tiara dah mcm ning, muka anak dah mcm muka tiara..confuse pulak i tgk mana satu mak mana satu anak
Quote kongmalikong 22-9-2022 12:11 PM
lawo anak dia
Quote HoneyManjer 22-9-2022 12:27 PM
yg gambo cium tu anak dia ka
Quote makcun14 22-9-2022 12:30 PM
Gambar bercium tu perlu ke tepek sekali?
Quote LadyCarefree 22-9-2022 02:20 PM
dewi_rina replied at 22-9-2022 10:25 AM
Kesian arwah bapak nya

Ko dah kenapa? Nampak Hani Mohsin kat alam barzakh ke?
Quote LadyCarefree 22-9-2022 02:20 PM
makcun14 replied at 22-9-2022 11:30 AM
Gambar bercium tu perlu ke tepek sekali?

Tepek sbb nak suruh org kecam. Meriah sikit benang nanti.
Quote sora13 22-9-2022 02:21 PM
Suka betul tengok muka Mila ni, cantik betul.
Quote nadiaaziz56 22-9-2022 02:51 PM
Wowww urban
Quote Cokoro 22-9-2022 02:58 PM
Haah memang cantik. Tkyh mekap tebal2. Dahlah pandai jiujitsu plk tu. Haibat haibat
Quote paz 22-9-2022 03:00 PM
Cantik anak dia. Features bapak betul rupa di. Mak dia pun lawa. Bonus anak cun!
Quote jijilaaa 22-9-2022 03:00 PM
eh eh cemolot lah
Quote black_handbag 22-9-2022 03:10 PM
cantik tapi nampak murahan. tak nampak classy dan cerdik macam anak2 tin normala
Quote doubleharmonic 22-9-2022 03:22 PM
nampak birah
Quote chekacheku 22-9-2022 03:29 PM
Nmpk happy




Di dunia....
Quote Fly_over 22-9-2022 03:31 PM
cantik siap dgn aura orka..
Quote olezzeli17 22-9-2022 03:33 PM
Ok, muka memang cantik dan nampak eksotik. Tp terkejut bila skrol bawah2 tengok ada gambar tengah kissing. Baru nk tanya forumers lain, nasib tengok sampai habis. Si Mila ni rupanya.
Quote lasagna 22-9-2022 03:37 PM
lawo anaknya, muka nusantara.. kaka terkezut ada scene cemolot, kot laa tu asben dia ke kan..
Quote missbigrockstar 22-9-2022 03:39 PM
Gambar tanpa mekap menang jujitsu tu eksotik wajahnya.

Lihat semua komen(130)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-10-2022 12:57 PM GMT+8 , Processed in 0.064427 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top