CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Khai Bahar Mohon Doa- Ibu Masuk ICU, Tak Sedarkan Diri

20-9-2022 10:08 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 1217| Komen: 18

Description: "Mohon doakan ibu saya.”
"Mohon doakan ibu saya.”

Demikian hantaran ringkas penyanyi Khai Bahar meminta doa orang ramai buat ibunya, Rosnah Muhammad, 61, yang dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) akibat kegagalan fungsi buah pinggang sejak minggu lalu.



Foto: IG

Khai atau nama sebenarnya Muhammad Khairul Baharuddin berkata, ibunya masih belum sedarkan diri dan memerlukan pemantauan rapi hingga ke saat ini.

“Mak masih di ICU sejak Rabu lagi. Dia belum sedarkan diri. Mak memang ada masalah buah pinggang sudah lama, tapi dia tidak buat dialisis.

“Mak jenis yang takut nak ke hospital, cuma baru-baru ini keadaannya teruk dan itu yang terus bawa ke hospital. Ini kali pertama mak dimasukkan ke hospital,” katanya.



Tambah pelantun lagu Luluh itu lagi, doktor memaklumkan ibunya perlu menjalani rawatan dialisis hingga keadaan kembali stabil.

“Saya dan adik-beradik lain dimaklumkan doktor yang mak kena buat dialisis hingga dia stabil dan sedarkan diri.

“Buat masa sekarang mak di ICU, jadi tidak ada sesiapa yang boleh teman. Namun, kami bergilir-gilir tunggu di hospital sebab senang untuk dapatkan apa-apa maklumat terkini daripada doktor yang merawat.

“Nanti kalau mak dah mula buat dialisis baru kami boleh teman dan jaga. Sepanjang minggu ini, saya tangguhkan dulu semua kerja,” katanya.



Menjengah ruangan komen, rata-rata pengikut termasuk rakan artis mendoakan agar kesihatan ibu penyanyi berusia 28 tahun itu kembali pulih seperti sedia kala.

“Semoga Allah angkat penyakit ibu Khai dan dapat kembali hidup sihat seperti biasa.

“Jangan sesekali putus doa buat ibu. Semoga Allah memberikan kesihatan dan kesembuhan buat ibu awak yang kini diberi ujian,” tulis netizen. -CARI

Sumber: Kosmo

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote rosedemon 20-9-2022 06:38 PM
semoga semua dipermudahkan khai
Quote LadyCarefree 20-9-2022 06:41 PM
Sakit buah pinggang xleh baik. Apo angkat angkat sakit.
Quote Kacangmanis 20-9-2022 07:21 PM
Edited by Kacangmanis at 20-9-2022 07:24 PM

Khai ni rapat sangat dgn ibunya. Ada satu video raya tu, masa tu Khai tengah makan dan adiknya buat ig live, kendian emaknya datang dan peluk Khai dari belakang sambil cium pipinya. Khai mengelak dan cakap kat maknya dia malu .kononnye...mungkin emaknya tak perasan, haha ig live kot...
Quote Sekaisilver 21-9-2022 12:12 AM
Semoga dipermudahkan segalanya..
Quote dudaberhias 21-9-2022 12:15 AM
semoga di permudahkan urusan... kena jaga makan... tapi iols dulu ada sorang sedara mara yang dah berusia... walaupun tak kenal dia sangat... dia kena sakit buah pinggang sebab terlampau jaga makan... erkkk iols pun tak paham... entah la harap2 doktor boleh sarankan makan apa yang patut...
Quote dua_chzy 21-9-2022 05:29 AM
dudaberhias replied at 20-9-2022 04:15 PM
semoga di permudahkan urusan... kena jaga makan... tapi iols dulu ada sorang sedara mara yang dah be ...

Motif terlalu jaga pemakanan pun boleh sakit? Pelik2 badan manusia.
Quote Acikgomen 21-9-2022 06:13 AM
dua_chzy replied at 21-9-2022 05:29 AM
Motif terlalu jaga pemakanan pun boleh sakit? Pelik2 badan manusia.

Ko tak reti tido ke chazey oiiiii
Quote LadyCarefree 21-9-2022 06:16 AM
Acikgomen replied at 21-9-2022 05:13 AM
Ko tak reti tido ke chazey oiiiii

Dia smyang zikir ngaji sepanjang malam laaaaaa
Quote Acikgomen 21-9-2022 06:18 AM
LadyCarefree replied at 21-9-2022 06:16 AM
Dia smyang zikir ngaji sepanjang malam laaaaaa

Tgh merembes sbb semalam acik gali gambo latest remi innuendo lettewwww
Quote dua_chzy 21-9-2022 06:28 AM
Acikgomen replied at 20-9-2022 10:13 PM
Ko tak reti tido ke chazey oiiiii

Aiol cuti hari ni so lenjannnnn laaaaaa porommmmm
Quote dua_chzy 21-9-2022 06:29 AM
Acikgomen replied at 20-9-2022 10:18 PM
Tgh merembes sbb semalam acik gali gambo latest remi innuendo lettewwww

Aiol lagik ghembes tengok atok Eman Manan daripada Remy dada terbuka di waktu muda acik oooiiii
Quote syabee 21-9-2022 06:57 AM
nape dia tak rapat dah dgn siti nordiana ek..
Quote ashilalat 21-9-2022 07:27 AM
syabee replied at 21-9-2022 06:57 AM
nape dia tak rapat dah dgn siti nordiana ek..

Siti Nordiana tu pangkat acik² je bagi dia.
Quote TomyamPuteh 21-9-2022 08:32 AM
Kalau balik Perlis si Khai suka heret tok dia pegi mana mana pun. Hari tu jumpa tgh mkn kt Suri. Kecik comey ja tok dia. Si Khai tu manjang je senyum. Cantik pulak gigi dia aku tgk.
Quote imanjannah 21-9-2022 09:15 AM
semoga dpermudahkan urusan mak Khai
Quote bulalof 21-9-2022 09:19 AM
semoga dipermudahkan segala urusan sulitmu.
Quote LadyCarefree 21-9-2022 11:21 AM
Acikgomen replied at 21-9-2022 05:18 AM
Tgh merembes sbb semalam acik gali gambo latest remi innuendo lettewwww

Harap dildo vibrator xhabis bateri sebelum klimaks
Quote reen8601 21-9-2022 04:37 PM
semoga dipermudahkan segala urusan mak Khai Bahar

Lihat semua komen(18)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-10-2022 03:43 AM GMT+8 , Processed in 0.085169 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top