CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Adakah Najib Mengetahui Rm2.6 Bilion Masuk Dalam Akaunnya? - Akmal Saufi

5-8-2015 11:05 AM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 15681| Komen: 89

Description: Sebanyak 13 soalan dikemukan oleh Akmal Saufi, Pengarah Sukarelawan Pemuda (BN) yang juga anak Menteri Besar Johor...
Oleh Fyruz Hanna

Sumber gambar: Themalaysianinsider


Sebanyak 13 soalan dikemukan oleh Akmal Saufi, Pengarah Sukarelawan Pemuda (BN) yang juga anak Menteri Besar Johor berkaitan isu derma RM2.6 bilion yang didakwa dimasukkan ke dalam akaun peribadi.

Menulis dengan panjangnya di laman sosial Facebook, Akmal juga turut sama mempersoalkan perkara yang ditimbulkan Tun Dr Mahathir Mohamad berkaitan curai yang tertakluk di bawah Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN).

Antara soalan yang menarik adalah:


Adakah sumbangan tersebut merupakan sumbangan bagi kepada kerajaan, tujuan Umno atau tujuan peribadi?

Jika duit tersebut adalah sumbangan buat Umno, adakah kepimpinan Umno terutamanya Majlis Tertinggi (MT) mengetahui tentang derma tersebut?





21

Bagus
15

Marah
6

Terkejut
19

Sedih
7

Lawak
22

Bosan

Friends Rank (90 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote chinta89 4-8-2015 04:58 PM
bang jib, jawab! Ayuh sucikan namamuuuuu
Quote Athrun.Zalaa 4-8-2015 04:59 PM
Derma?!!
Puuiiii...
Hattuuiiihhhhh...
Quote lampor 4-8-2015 05:00 PM
Najib patut tuntut ilmu dgn anwar cara belit mmbelit neh.... Youre so fail jibby
Quote sayawifenikmie 4-8-2015 05:00 PM
bagus ..... berani.....


siap lah .... sat sat lagi ... sampai lah tu .....
Quote airfilterkotor 4-8-2015 05:00 PM
Ko tunggu lagi mungkin 1-2 minggu baru Najib akan jawab.
Quote primemova 4-8-2015 05:03 PM
Malaysia perlukan lebih ramai mcm anak MB johor ni utk tekan jibbun... Masalahnya skrg kat malaysia ni x de yg berani nak bersuara...
Quote gekkou 4-8-2015 05:04 PM
kalau bijan jawab
jawapannya sure ala2 mat selan
lepas tu mat selan plak jawab nk kaver bijan
Quote hzln 4-8-2015 05:04 PM
airfilterkotor replied at 4-8-2015 05:00 PM
Ko tunggu lagi mungkin 1-2 minggu baru Najib akan jawab.

kan jawapan dia semua sama jer utk semua soklan berkaitan dgn duit 2.6 bilion nih?tanyalah 1000 soalan pun, jokpannya tetap sama

saya tak guna utk tujuan peribadi

Quote snipersnake 4-8-2015 05:05 PM
mungkin barua2 najib kat CI nih boleh tolong beri pencerahan?
Quote Tlalu 4-8-2015 05:07 PM
snipersnake replied at 4-8-2015 05:05 PM
mungkin barua2 najib kat CI nih boleh tolong beri pencerahan?

hehe standard tegar dlm sini..jawab satu ayat jer............ "penderma nak bagi tak perlu dipersoalkan" lol....... itu lah diulang ulang sampai thn depan.
Quote imransulaiman 4-8-2015 05:09 PM
Kalau orang lain terima duit, disabit rasuah! Dia pula boleh dianggap derma!


Quote Steelheart 4-8-2015 05:11 PM
@anak_negeri, berani sungguh budak hingusan ni cabar boss hang...tlg jawabkan on behalf jibbun
Quote cupin_cipin 4-8-2015 05:13 PM
adakah status akmal akan berubah jadi anak BEKAS mb johor pulak lepas ni?
Quote EJALTI 4-8-2015 05:13 PM
airfilterkotor replied at 4-8-2015 09:00 AM
Ko tunggu lagi mungkin 1-2 minggu baru Najib akan jawab.

Helllowwwwwwwwwwww....sekurang2 nya 14 hari baru Bijan akan jawan okehhhh....

Takkan tuh pun uols tak tawwww...
Quote airfilterkotor 4-8-2015 05:14 PM
hzln replied at 4-8-2015 05:04 PM
kan jawapan dia semua sama jer utk semua soklan berkaitan dgn duit 2.6 bilion nih?tanyalah 1000 so ...

Kat situ ada 13 soklan.
Yang lepas pun, 1 soklan pasai 2.6 beliyun masuk akaun daa amik 2 minggu nak jawab.

Darabkan dengan 13 soklan = sampai raya krismas laa nampaknya. Takpa... kita tungguuuuuuu!!
Quote EJALTI 4-8-2015 05:15 PM
Budak nih lagik ada 'tulur' berbanding menteri2 pasola kabinet kayu Bijan lahanat....
Quote airfilterkotor 4-8-2015 05:17 PM
EJALTI replied at 4-8-2015 05:13 PM
Helllowwwwwwwwwwww....sekurang2 nya 14 hari baru Bijan akan jawan okehhhh....

Takkan tuh pun  ...

Pembetulan di posting #16. Sampai raya krismas.
Quote pisang69 4-8-2015 05:19 PM
berani punyer budak...
Quote lizaluvliz 4-8-2015 05:20 PM
itu baru soalan dr sorg..
huh..terjawab bang jib oiii
alih2 ahmad maslan yg tolong kaverrrr dgn lawak pander dia

Lihat semua komen(89)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

12-4-2024 07:02 PM GMT+8 , Processed in 0.061736 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top