CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Mahathir ‘Disekat’ Orang Ramai Di Bazar Ramadan

19-6-2015 10:49 AM| Diterbitkan: CMFreporter1| Dilihat: 18871| Komen: 124

Description: Kunjungan Tun Dr Mahathir Mohamad ke bazar Ramadan Kampung Baru pada hari pertama berpuasa semalam 'disekat' orang ramai yang mahu ber’selfie’ dan beramah mesra.

Sumber foto : BERNAMA


Kunjungan Tun Dr Mahathir Mohamad ke bazar Ramadan Kampung Baru pada hari pertama berpuasa semalam ‘disekat’ orang ramai.

Namun jangan disalah sangka, bekas Perdana Menteri hanyalah disekat orang ramai yang mahu ber’selfie’ dan beramah mesra.

sumber foto : http://www.ismaweb.net/


Beliau yang tiba kira-kira pukul 5.30 petang menghabiskan masa 45 minit berjalan di sepanjang 300 meter Jalan Raja Alang yang merupakan antara kawasan menempatkan gerai jualan bazar Ramadan Kampung Baru ini.


Berkemeja putih, beliau yang kini berusia 89 tahun dilihat sentiasa senyum dan tidak letih melayan kerenah orang ramai yang memohon untuk bersalam dan bergambar dengannya. - CARI Infonet


Sumber : BERNAMA

20

Bagus
23

Marah
18

Terkejut
14

Sedih
8

Lawak
13

Bosan

Friends Rank (96 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote gaara_X 19-6-2015 07:53 AM
kata pada hari yang sama....semalam pun abg jib turun kat pasar ramadhan putrajaya.....
Quote ad_hoc79 19-6-2015 07:54 AM
tiap tahun mmg tun pegi ke bazar kg baru ni kan
Quote epis 19-6-2015 09:32 AM
tun tinggal di area mines kan, jauh gak perginya sampai kg baru...
Quote hzln 19-6-2015 09:34 AM
epis replied at 19-6-2015 09:32 AM
tun tinggal di area mines kan, jauh gak perginya sampai kg baru...

opis klcc dik...jalan kaki pun sampai
Quote NAT_11 19-6-2015 09:35 AM
Sapa kata Tun Det tidak disayangi lagi...............
Quote harkktuih 19-6-2015 09:41 AM
abg jib pun pergi bazar hokeh.. kak ros mungkin jenis memasak kat rumah..

PM luang masa 10 minit ke Bazar Ramadan

Putrajaya: Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak meluangkan masa kira-kira 10 minit melawat Bazar Ramadan di Presint 3, di sini.

Beliau turut dilihat membeli dua bungkus air tebu yang dijual peniaga Mohd Asri Jamaluddin, 35.

Juadah lain yang turut dibeli adalah murtabak ayam, mee sup dan pasembor.

Turut sama Menteri Wilayah Persekutuan Datuk Seri Tengku Adnan Mansor; Ketua Setiausaha Negara Tan Sri Dr Ali Hamsa dan Presiden Perbadanan Putrajaya Tan Sti Aseh Che Mat.
Quote MengkuduMasam 19-6-2015 09:43 AM
PM 10 menet...

ex-pm 45 menet...

sian jd pm.. nak pi param pun xaman...
Quote kecimpret 19-6-2015 09:44 AM
sorang disekat sorang lg tak disekat
Quote primemova 19-6-2015 09:51 AM
Aku tgk pic jibby kat Fb, cerdik tak cerdik si jibby ni masuk dlm kawasan penuh asap ayam percik yg sedang dibakar ... Dh tahu berasap pergi dekat jugak...
Quote asher 19-6-2015 09:53 AM
xda kaa pic rakyat marhaen selpie gan najib semalam ?
Quote salimrock 19-6-2015 10:01 AM
apa yg best bazar kg baru ek....
Quote zuliana29 19-6-2015 10:02 AM
hihii.. i wonder apa menu yg dowg beli kt bazar.. makan ke? hehehe
Quote epis 19-6-2015 10:02 AM
hzln replied at 19-6-2015 09:34 AM
opis klcc dik...jalan kaki pun sampai

hari-hari beliau masuk opis? rajinnya~~
Quote batmana 19-6-2015 10:14 AM
kalau madey pi param kt presint 3, aku rasa param tu kene tutup dgn polis. atas fktor keselamatan
Quote honeylynn 19-6-2015 10:23 AM
Sayangnya kat TDM..rasa cam nak peluk2 cium dia je..sebab comel cam bapak2 yg penyayang je..huhu!
Quote famri7 19-6-2015 10:47 AM
harkktuih replied at 19-6-2015 01:41 AM
abg jib pun pergi bazar hokeh.. kak ros mungkin jenis memasak kat rumah..

Hamboi si laknat ini boleh pula berkuntum di pasar malam yang packed ittew..masa forum haritu katanya bimbang aspek keselamatan..choi sngt
Quote harkktuih 19-6-2015 10:50 AM
famri7 replied at 19-6-2015 10:47 AM
Hamboi si laknat ini boleh pula berkuntum di pasar malam yang packed ittew..masa forum haritu kata ...

beliyau cuma terancam dengan atok umur 90 tahun je sis..
Quote estrelle 19-6-2015 10:55 AM
jibby pon nak juga title pemimpin berjiwa rakyat..asap pon asap la
Quote nikaido 19-6-2015 10:59 AM
harkktuih replied at 19-6-2015 09:41 AM
abg jib pun pergi bazar hokeh.. kak ros mungkin jenis memasak kat rumah..

asap pun asapla

1907534_10152834216990952_5472366847382214990_n.jpg

Lihat semua komen(124)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-6-2024 04:42 PM GMT+8 , Processed in 0.073143 second(s), 50 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top