CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Fahrin Ahmad Rindukan Isteri..

10-6-2015 04:20 PM| Diterbitkan: CMFreporter2| Dilihat: 12872| Komen: 57

Description: Dek kerana tugasan kerja, kedua-dua pasang suami isteri ini hanya dapat berjumpa dua minggu sekali sahaja...
Oleh: Adib Za

Ini memang edisi pengantin baru kerinduan. Mana tidaknya, pelakon Fahrin Ahmad, 36 mendedahkan betapa dia berasa sunyi kerana sendirian. Isterinya, Elena Hani Eleas, 37 yang bertugas sebagai ketua pramugari hanya dapat menemuinya dua minggu sekali sahaja.


Itu yang diluahkan oleh Fahrin melalui portal Mstar online. "Terasa juga bila dia (Elena) tiada di sisi, tetapi nak buat macam mana bukan? Konsep kami sekarang ini, kami akan berjumpa setiap dua minggu, sama ada dia datang ke sini (Malaysia) atau saya ke Dubai.

"Saya rasa perkara ini ada juga hikmahnya di mana kami dapat serasikan diri antara satu sama lain sebelum dia berhenti kerja dan menetap di sini," ujarnya melalui portal berkenaan.

(Sumber foto: Mstar online)


Berasa teruja sempena Ramadan dan lebaran yang bakal tiba tidak lama lagi, Fahrin memberitahu dia tidak sabar kerana Elena telah mengambil cuti seminggu untuk berpuasa bersama pada minggu pertama Ramadan nanti. 

Buat kedua-dua pasangan ini, moga kekal berbahagia ke akhirnya dan selamat berpuasa! - CARI Infonet


16

Bagus
43

Marah
28

Terkejut
33

Sedih
15

Lawak
14

Bosan

Friends Rank (149 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote cmf_blingblings 10-6-2015 03:54 PM
alolololo....rindu kat bini dia nu...sapa tak sayang bini
Quote lylea 10-6-2015 03:56 PM
soooo shweeetttt
Quote housequeen 10-6-2015 03:58 PM
sape tak sayang bini oiiii.....
Quote hemoh2 10-6-2015 03:58 PM
alaaa...cuwitt nyaaaaaaaaaa
Quote doubleA 10-6-2015 04:03 PM
amboi pahrin bunga2 cinta!
Quote prettyuglybabe 10-6-2015 04:05 PM
ni pun nak masuk suratkhabar.. alahai
Quote cik_tonggek 10-6-2015 04:06 PM
comelnya lahaaaaiiii
jangan ade yg tak abis mengelupor dahhh
terimalah hakikat ye dik
Quote bottombikini 10-6-2015 04:11 PM
ini pun nak jadi bahan berita...nexttt!!!
Quote kucen_miang 10-6-2015 04:13 PM
kesian sama cicak.   @Syd @dino
Quote rosmahisham 10-6-2015 04:14 PM
best la elena dpt somi ensem n loving cam pahrin amat
Quote Syd 10-6-2015 04:32 PM
kucen_miang replied at 10-6-2015 04:13 PM
kesian sama cicak.   @Syd @dino

mereput sbb jarang2 guna

bukan mereput sbb selalu guna


Quote fealefea 10-6-2015 04:40 PM
cantik elena ni. masa kat uitm mesti hot stuff kan
Quote pinkzara 10-6-2015 08:06 PM
ngengada tau abam pahrin ni.

akak elina cuti seminggu?
aii..hari tu kata cuti utk thn ni dh habis?..

Quote edoraixora 10-6-2015 08:14 PM
I'm hurt hokeyyy....
But im happy if u happy abe pahrin

Tetibe gediks
Quote leftrani_kel 10-6-2015 08:36 PM
sonok nyer fahrin...hihihi
Quote tomet05 10-6-2015 08:49 PM
cuti seminggu untuk puasa .. tweet tangat tangat ..
tapi jangan sampai kena puasa 3 bulan stret lak ye .. kiki
Quote awanearisu 10-6-2015 09:23 PM
amboi-amboi nak beli barang runcit pun fikirkan orang atas awan.. untung-untung puan elena balik tetiba dapat chef fahrin.. dah la selebriti sekarang suka masuk masterchef
Quote tightcherry 10-6-2015 10:32 PM
Fahrin ni Takde duit ke nk tanggung Bini tu... Bini tpaksa keje lg..jauh plak tu..umo bkn muda lg
Quote melinda_kerr 10-6-2015 10:54 PM
Mula2 terasa romantik gak diaorg ni tpi dah teroverated pulak. Boring

Lihat semua komen(57)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

15-7-2024 12:30 AM GMT+8 , Processed in 0.065051 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top