CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Hot Topic Lihat artikel

Rogol Beramai-Ramai Di Kuala Dungun

22-9-2014 04:10 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 23991| Komen: 146

Description: Kejadian Pertama Dipercayai Berlaku Ketika Mangsa Mengikut Dua Rakan Lelaki Ke Sebuah Hotel Murah Di Dungun, Manakala Kejadian Kedua Berlaku Di Sebuah Rumah Di Kampung Molek Oleh Dua Lelaki Berasingan ...

Rogol Beramai-Ramai Di Kuala Dungun

Gambar hiasan


KUALA DUNGUN – Seorang remaja berusia 14 tahun terpaksa melalui detik hitam apabila menjadi mangsa nafsu buas beberapa rakan lelaki yang bertindak merogolnya di beberapa lokasi berasingan.

Kejadian pertama dipercayai berlaku ketika mangsa mengikut dua rakan lelaki ke sebuah hotel murah di Dungun, manakala kejadian kedua berlaku di sebuah rumah di kampung Molek oleh dua lelaki berasingan selain satu lagi kejadian dikatakan berlaku di Bukit Besi.

Hasil pemeriksaan doktor, mangsa difahamkan dirogol beberapa kali dan empat lelaki dipercayai suspek sudah ditahan polis.


7

Bagus
10

Marah
7

Terkejut
9

Sedih
8

Lawak
7

Bosan

Friends Rank (48 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote matdue77 22-9-2014 11:22 AM
Takdok khijeang gi ikot budok jattang masuk hotel... baser boddor....
Quote ice_sky92 22-9-2014 11:22 AM
Baru 14 tahun dah rabak. Yang jadi mangsa kami2 yang bujang ni. Sob sob.
Quote KumbangPolkaDot 22-9-2014 11:24 AM
ice_sky92 posted on 22-9-2014 11:22 AM
Baru 14 tahun dah rabak. Yang jadi mangsa kami2 yang bujang ni. Sob sob.

Wakaka..nak gelak baca komen ni
Quote mommymonster82 22-9-2014 11:29 AM
Terengganu lagi....
Quote user2012 22-9-2014 11:31 AM
Dik oii takkan bdk laki ajak msk blk hotel nak main guli?
Quote lizaliza 22-9-2014 11:32 AM
masyaalllah. Mak bapak mana ni..
Quote haryatie 22-9-2014 11:32 AM
gi ikut ke hotel tu buat apa..
mmg cari nahas
kena la bijak berfikir..kalau da ikut masuk bilik tu
mmg da x boleh nak larik nyer..
Quote Megahertz 22-9-2014 11:33 AM
Ni sebenarnya suka sama suka, tapi sebab bawah umur kira rogol jugak la.....  kes budak miang biji, ramai terpalit......
Quote sueism 22-9-2014 11:34 AM
Rogol apa kalau ikut masuk hotel bukan dipaksa dgn pisau kat leher suruh masuk hotel. Mesti dia pun dah tau yg dia nak rasa sedap.
Quote matahari7001 22-9-2014 11:35 AM
KumbangPolkaDot posted on 22-9-2014 11:24 AM
Wakaka..nak gelak baca komen ni

tu laa pasal hehehehe...

Quote namirulmukminin 22-9-2014 11:35 AM
Yang gigih ngat gi ikut ke jatang tu bakpe???? Base BODO!!!
Quote babydoll 22-9-2014 11:39 AM
user2012 posted on 22-9-2014 11:31 AM
Dik oii takkan bdk laki ajak msk blk hotel nak main guli?

inesen kot..kot2 mmg bdk2 tu ajak masuk hotel nk main guli..bdk jantan tu ckp guli lain,dia paham guli lain..
Quote gaara_X 22-9-2014 11:48 AM
dah jadi trend kat malaysia nie....r***l secara jemaah
Quote sriwanis 22-9-2014 11:50 AM
Aku masa umo 19 pun x tahu mcm mana nk make love..bg aku stakat kiss2 mulut dh bleh dpt anak...punya la suci murninye aku masa tu... tp tgk kebudak skang sekolah rendah pun dh pandai nk beramas mesra...
Quote Jagendas 22-9-2014 11:52 AM
isap gam la tu
Quote bambimo 22-9-2014 11:53 AM
ice_sky92 posted on 22-9-2014 11:22 AM
Baru 14 tahun dah rabak. Yang jadi mangsa kami2 yang bujang ni. Sob sob.

Bkn baru smlm ker ko buat exclusive confession yg ko gay kihkihkih....
Quote bambimo 22-9-2014 11:54 AM
Mnjadi2 skrng org lelaki ambik ksempatan bg kaum yg lemah...sula sekor2 baru tahu...
Quote AbukRokok 22-9-2014 11:59 AM
babydoll posted on 22-9-2014 11:39 AM
inesen kot..kot2 mmg bdk2 tu ajak masuk hotel nk main guli..bdk jantan tu ckp guli lain,dia paham  ...

jom main paintball
Quote babydoll 22-9-2014 12:03 PM
AbukRokok posted on 22-9-2014 11:59 AM
jom main paintball

nk main paintball ball betol ke,paintball lain? ai nk cuba jadi inesen ni..

Lihat semua komen(146)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-7-2024 09:10 PM GMT+8 , Processed in 0.055458 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top