CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Foto Wanita Cuba Bunuh Diri Terjun Dari Flat Desa Mentari

7-5-2014 05:09 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 16113| Komen: 110

Description: Menurut Ketua Bomba Jalan Penchala, Penolong Penguasa Zaidi Ahtan, Pasukan Bomba Seramai Lapan Anggota Menerima Panggilan Kecemasan Mengenai Situasi Itu Pada Pukul 7.28 Pagi Dan Tiba Di Tempat Kejadia ...



PETALING JAYA 7 Mei- Seorang wanita dalam lingkungan umur 30 tahun mengemparkan penduduk langsapuri Desa Mentari 3, Taman Medan di sini hari ini apabila melakukan percubaan untuk membunuh diri dari tingkat 12.

Tindakan wanita tersebut disedari jiran kira-kira pada pukul 7.20 pagi apabila keluar dari tingkap bahagian dapur rumahnya dan berdiri di atas atap 'oning' jiran tingkat 11.

Menurut Ketua Bomba Jalan Penchala, Penolong Penguasa Zaidi Ahtan, pasukan bomba seramai lapan anggota menerima panggilan kecemasan mengenai situasi itu pada pukul 7.28 pagi dan tiba di tempat kejadian pada pukul 7.40 pagi.

Penduduk yang melihat pasukan bomba memujuk wanita berkenaan beberapa kali menjerit ketakutan apabila wanita tersebut nekad untuk terjun tetapi berjaya dihalang oleh anggota bomba 

"Kita mengambil masa setengah jam untuk memujuk surirumah yang mempunyai anak seramai tiga orang ini," kata Zaidi.

Wanita tersebut akhirnya berjaya di selamatkan apabila dua anggota bomba bertindak nekad keluar dari bangunan dan berdiri di atas 'oning' dan bertindak pantas menarik dan menolak masuk wanita tersebut ke dalam rumah.

Menurut jiran, wanita berkenaan mempunyai dipercayai mengalami mengalami masalah mental.
10

Bagus
18

Marah
9

Terkejut
6

Sedih
15

Lawak
15

Bosan

Friends Rank (73 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote haryatie 7-5-2014 12:08 PM
melayu ker..
apa masalah nya smpai nk bunuh diri
jgn kerana suami/bf dahhh..
x berbaloi....
Quote Syd 7-5-2014 12:10 PM
ampun...

boleh dia duduk duduk atas tuh

susah nak balance diri berdiri,berjalan,nak duduk atas awning tuhhh

cayalah!
Quote Changa 7-5-2014 12:10 PM
pelacur perhatian!!
Quote rospinki 7-5-2014 12:12 PM
haaa...ngilu rasa ujung jantong aku ni]]

buatnya patah besi awning tu...salamekom
Quote namirulmukminin 7-5-2014 12:12 PM
Tertekan sebab takde air kot...
Quote matamata 7-5-2014 12:14 PM
abang bomba jugak yg jadi hero
Quote sueism 7-5-2014 12:20 PM
mental problem kot
Quote manehnya 7-5-2014 12:21 PM
mak ai gayatnyer... tinggi kot...

indon kot
Quote nazsh 7-5-2014 12:23 PM
Pagi pagi dh menyusahkan org
Quote NIXAR 7-5-2014 12:23 PM
kenapa dia nk bunuh diri? abg nigga dia lari ka?
Quote popjack 7-5-2014 12:23 PM
stresss hidup!
Quote annehuda 7-5-2014 12:24 PM
tahan plak awning tu menampung akak ni
Quote prettyuglybabe 7-5-2014 12:25 PM
sampai melengkung awning tu

lain kali kalau mau mati, terjun je. tak payah nak duduk melepak berfikir lagi
Quote tengokjerrr 7-5-2014 12:27 PM
berani ker dia terjun ... acah2 je kot
Quote ninja boy 7-5-2014 12:31 PM
kalau stress sila jumpa doktor
Quote DayangKirana 7-5-2014 12:32 PM
kesian..

kenapa la singkat sangat pikiran tuh..ingat mati dpt selesaikan masalah ker?
Quote liyamariska 7-5-2014 12:33 PM
nyusahkan org jer....
Quote dr_stein 7-5-2014 12:33 PM
teringat movie man on the ledge
Quote lipans 7-5-2014 12:34 PM
hidup susah... mati pun susah.

sulah mati, mau pegang bendera....

Lihat semua komen(110)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

25-2-2024 04:14 PM GMT+8 , Processed in 0.087331 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top